XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Alle Gears of War en Halo's zijn alvast de moeite! Ook qua storytelling heel sterk!

Verder vind ik No Man's Sky en uiteraard Destiny 2 absoluut toppers!
 
Welke games raden jullie aan van de gamepass?
Halo heb ik enkel de eerste gespeeld, idem met gears of war de forza's heb ik al gespeeld. Heb gow 5 binnengetrokken weet niet of dit een sterke game is ?

Zelf hou ik het bij battefield 1 en enkele EA games zoals fifa, ...
A plagues tale is ook de moeite moest je die nog niet gespeeld hebben.

De meeste spellen zijn wel al enkele jaren oud natuurlijk.
 
Zelf hou ik het bij battefield 1 en enkele EA games zoals fifa, ...
A plagues tale is ook de moeite moest je die nog niet gespeeld hebben.

De meeste spellen zijn wel al enkele jaren oud natuurlijk.
Gros van de games heb ik al op ps4 gespeeld, is dan echt de exclusieve titels.
 
Welke games raden jullie aan van de gamepass?
Halo heb ik enkel de eerste gespeeld, idem met gears of war de forza's heb ik al gespeeld. Heb gow 5 binnengetrokken weet niet of dit een sterke game is ?
Hangt af wat je wil spelen.
Heb je enorm veel tijd, kan je beginnen aan de Yakuza series :D
 
Zijn er mensen die dit ook voorhebben? De UI heeft maar een 1080p resolutie, en geen hdr support. Als ik opstart is de UI ok. Ga ik ingame switched hij naar hdr, geen probleem. Maar ga ik van game terug naar dashboard, gaat hij niet terug naar non hdr, en is alles zeer flets. Moet dan effectief het game afsluiten (wat dan ook het nut van quick resume stopt). Tenzij MS hdr toevoegt aan dadhboard, zou hier een oplossing voor zijn?
 
Zijn er mensen die dit ook voorhebben? De UI heeft maar een 1080p resolutie, en geen hdr support. Als ik opstart is de UI ok. Ga ik ingame switched hij naar hdr, geen probleem. Maar ga ik van game terug naar dashboard, gaat hij niet terug naar non hdr, en is alles zeer flets. Moet dan effectief het game afsluiten (wat dan ook het nut van quick resume stopt). Tenzij MS hdr toevoegt aan dadhboard, zou hier een oplossing voor zijn?

hmm.. raar. Dat switchen van HDR tussen dashboard en game is idd normaal. Maar bij mij ziet dat er allesbehalve flets uit. Speel je op een monitor?
 
Mijn oudste speelt al een hele tijd Fortnite op mijn xbox, op mijn xbox-account, maar ik heb nu een kinder-account voor hem aangemaakt (zo kunnen we zijn schermtijd indelen). Kan ik zijn fortnite-account overzetten naar zijn eigen xbox-account? Info die ik online vind lijkt er op te wijzen dat dat niet kan zonder alle vrijgespeelde content te verliezen?
 
Vandaag is mijn monitor aangekomen voor als pc monitor te dienen alsook secundair scherm voor de series X als de tv in gebruik is, de tv is een gewoon full HD scherm en deze monitor (LG 27UL650) is 4K (met ‘fake’ HDR want gaat maar tot 400nits maar is beter dan niks :p ) en dacht dus leuk 4K te spelen maar eigenlijk...zie ik maar weinig verschil dus de performance en quality mode in AC valhalla, enkel de framerate, heb het maar terug op performance gezet aangezien die 30fps echt niet meer aangenaam is als je even op 60fps hebt kunnen spelen.
Zijn er eigenlijk al games die nu 4K aan 60fps draaien of is dit nog te mooi om waar te zijn?
 
Neen, sony x900h tv. Auto hdr staat aan.
Bij die non HDR staat op Xbox als ge dit aan hebt staan dat u game moet herstart worden om effect te bekomen.ik heb dit afstaan,en switch tss door soms naar internet explorer of YouTube en speel dan verder. Alles blijft hoe het moet.
Heb gelezen ergens dat bij sommige tv's soms de HDR niet goed wordt doorgegeven na switchen.
Zet dat is af en kijk dan is.
 
In Februari komt FF12: The Zodiac Age in Gamepass. Heb eigenlijk FF12 nog niet gespeeld, maar hoor & lees veel dat het 1 van de betere is, ondanks dat het buitenbeentje is.
 
Destiny 2 weet ik, Gears of War 5 ook dacht ik.. er zullen er nog wel zijn, maar dan kan ik ze niet zeggen. Normaal Valhalla ook hoor..
Hmm als ik de game op quality mode zet dan heb ik duidelijk minder fps, in performance is het wel vloeiender (60fps).
Nu, de game draait in performance waarsch ook aan een hogere resolutie dan 1080p
 
Mijn oudste speelt al een hele tijd Fortnite op mijn xbox, op mijn xbox-account, maar ik heb nu een kinder-account voor hem aangemaakt (zo kunnen we zijn schermtijd indelen). Kan ik zijn fortnite-account overzetten naar zijn eigen xbox-account? Info die ik online vind lijkt er op te wijzen dat dat niet kan zonder alle vrijgespeelde content te verliezen?
Zijn stats en vrijgespeelde items in Fortnite ga je niet kunnen overzetten naar zijn account.
 
In Februari komt FF12: The Zodiac Age in Gamepass. Heb eigenlijk FF12 nog niet gespeeld, maar hoor & lees veel dat het 1 van de betere is, ondanks dat het buitenbeentje is.


Ik heb de game zowel op de PS2 als op de PS4 gespeeld, ik blijf het een goede FF vinden. Hij week op release best wel af van zn voorgangers, maar inmiddels zijn we met de XIII-reeks, XV en VII remake toch gewend dat FF niet meer als een traditionele J-RPG speelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan