XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Man man man zo blij dak Xbox gekocht heb samen met GamePass.
Gisteren de Xbox Series X binnengekregen en deze nacht weer alles liggen downloaden en gespeeld tot 4u šŸ¤£.
nu ook net 3 uurtjes gespeeld.

Nu de Xbox Series S nog retouren naar bol.
Had hem liever voor op de slaapkamer gehouden maar de vrouw des huizes zou dan zot komen šŸ¤£
Vanaf vandaag werk ik in de weekendploeg (9januari eerste weekend werken) dus meer tijd om te gamen šŸ˜‚

Nu de Xbox Series S nog retouren naar bol.
Had hem liever voor op de slaapkamer gehouden maar de vrouw des huizes zou dan zot komen šŸ¤£
 
Is het normaal dat als ik via de GamePass-app zeg dat hij een game op console moet zetten, er altijd ā€œfoutmeldingā€ komt dat hij gedownload wordt maar status niet kan worden weergegeven?

En als ik headset in bakje aansluit schakelt het geluid van televisie niet automatisch uit ( bij PS4 wel).
Is dit een instelling of in enige oplossing het volume van tv op 0 zetten?
 
Als ik mijn headset gebruik blijft het tv geluid ook aan , kan ik die veranderen?
Bij PS5 schakelt dan alles meteen over naar headset.
Grts
 
Als ik mijn headset gebruik blijft het tv geluid ook aan , kan ik die veranderen?
Bij PS5 schakelt dan alles meteen over naar headset.
Grts
Blijkbaar is enige oplossing volume van tv dan volledig laag zetten...
 
Blijkbaar is enige oplossing volume van tv dan volledig laag zetten...
Zo doe ik het ook, no issue whatsoever hier daarmee...

Grootste voordeel voor een Destiny 2 speler, alles staat op Game Pass, inclusief de uitbreidingen. Enige kost is nog een season pass van 10 euro per seizoen, als het dat maar is :)..
 
Nog een tip van het huis, als je nieuw bent en de Game Pass wil nemen.; Bestel op CDkeys.com een Gold abbonement van 1 jaar fo 2 jaar en activeer dan de actie van Game Pass voor 1 euro. Dat zorgt er voor dat je resterende Live Gold termijn omgezet wordt naar Game pass, voro 1 euro :p. Mensen genoeg die het zo gedaan hebben. Maat heeft zo voro 2 jaar (90 euro) ene key gekocht en dan omgezet voor 1 euro :p
 
Nog een tip van het huis, als je nieuw bent en de Game Pass wil nemen.; Bestel op CDkeys.com een Gold abbonement van 1 jaar fo 2 jaar en activeer dan de actie van Game Pass voor 1 euro. Dat zorgt er voor dat je resterende Live Gold termijn omgezet wordt naar Game pass, voro 1 euro :p. Mensen genoeg die het zo gedaan hebben. Maat heeft zo voro 2 jaar (90 euro) ene key gekocht en dan omgezet voor 1 euro :p
Kan tot 3jaar e....
3jaar voor 96euro dacht ik en tot eind februari 2024 ofzo raar maar waar :)
 
Xbox Live Gold krijgt volgende maand een serieuze prijsverhoging.
1 maand: ā‚¬6,99 -----> ā‚¬8,99
3 maand: ā‚¬19,99 ---> ā‚¬23,99
6 maand: (nieuw) --> ā‚¬47,99

Het jaarabonnement lijkt te verdwijnen.


update 23/01:
Microsoft ziet af van de nƩt aangekondigde prijsverhoging.
Sterker nog, voortaan heb je helemaal geen abonnement meer nodig om free-to-play games te spelen (bvb. Fortnite).

 
Laatst bewerkt:
Na enkele uren het hele internet op hun dak te krijgen (en correct ook, xomaar je prijs verdubbelen voor iets wat eigenlijk gratis zou moeten zijn..) hebben ze bij MS hun fout toegegeven en de oude prijzen teruggezet. Meer zelfs: F2P games zullen nu ook geen gold meer vragen. Mooi, hun initiele plan steekt wel een beetje, maar toch goed dat ze gewoon een fuckup toegeven.
 
Na enkele uren het hele internet op hun dak te krijgen (en correct ook, xomaar je prijs verdubbelen voor iets wat eigenlijk gratis zou moeten zijn..) hebben ze bij MS hun fout toegegeven en de oude prijzen teruggezet. Meer zelfs: F2P games zullen nu ook geen gold meer vragen. Mooi, hun initiele plan steekt wel een beetje, maar toch goed dat ze gewoon een fuckup toegeven.
1 maand: ā‚¬6,99 -----> ā‚¬8,99
3 maand: ā‚¬19,99 ---> ā‚¬23,99
6 maand: (nieuw) --> ā‚¬47,99


IK ben nu geen rekenwonder, maar dit lijkt mij nu alles behalve verdubbelen ze :S. Vond het nu ook geen spectaculaire prijsstijging om het internet op zijn kop van te zetten :S
 
Voor ons niet nee. De kaarten voor 12 maanden gingen er ook uit. 60 euro voor een jaar zou bij ons dus ook 96 geworden zijn. US ging van 60 USD naar 60 USD voor 6 maanden. Dus een verdubbeling. Soit, niet meer belangrijk dus.
 
Van wanneer zijn de huidige prijzen ingezet?
Is toch al zoā€™n jaar of 10 dacht ik. Het zou dan ook wel normaal zijn als men duurder wordt.
Kijk bvb naar netflix
 
Na enkele uren het hele internet op hun dak te krijgen (en correct ook, xomaar je prijs verdubbelen voor iets wat eigenlijk gratis zou moeten zijn..) hebben ze bij MS hun fout toegegeven en de oude prijzen teruggezet. Meer zelfs: F2P games zullen nu ook geen gold meer vragen. Mooi, hun initiele plan steekt wel een beetje, maar toch goed dat ze gewoon een fuckup toegeven.
Terecht ook, was super absurd plots.
Degene die da voorstelde en goedkeurde was zat waarschijnlijk aan drugs.
 
Welke games raden jullie aan van de gamepass?
Halo heb ik enkel de eerste gespeeld, idem met gears of war de forza's heb ik al gespeeld. Heb gow 5 binnengetrokken weet niet of dit een sterke game is ?
 
Terug
Bovenaan