XBOX >>> FAQ <<< Xbox

ik zou vooral voor de series X gaan qua future proofing

Bekijk het momenteel zoals de xbox one en xbox one x.

Natuurlijk, je kan nu ook de series S kopen en wachten tot er een Seriex X plus model uitkomt ofzo.
De madame heeft hem ondertussen al besteld en komt morgen toe.

Denk dat ik me er sowieso wel mee kan bezighouden nu en dan inderdaad daarna nog kan upgraden en deze naar een van de zonen gaat...
 
Goh ja, Hangt vooral af van je eigen verwachtingen :).
Series X / PS5 gaat altijd "top-of-the-line" graphic options zijn. Als je dat echt belangrijk vindt, zou ik voor de X kiezen.
Series S gaat nieuwe / updated games normaal wel goed runnen (ik zeg hier specifiek nieuwe / updated, aangezien Series S in backward Compatibility eigenlijk de One versies draait en niet de One X versie).

Voordeel van de Series S is dat hij eigenlijk dezelfde CPU & SSD architectuur heeft als de X, maar een mindere GPU, met de bedoeling om een fatsoenlijke 1080p machine te maken ipv 4K.
Zie filmpjes bijvoorbeeld van Cyberpunk. Op de Series S draait hij vlotjes & Stabiel op 30FPS op 1080p, terwijl het op de One X geen stabiel 30 haalt op Dynamic "4K". Games waarbij CPU vaak de bottleneck zijn gaan er echt op vooruit op eender welke Series console.
Je hebt natuurlijk minder RAM, minder schijfruimte maar je betaalt ook 200 EUR minder.
De Series S is ook wel een stukje kleiner om in een kast te zetten :)

Niemand kan zeggen hoe goed de Series S in de toekomst blijft performen tov de Series X. Dat blijft een beetje afwachten, maar door zijn nieuwere CPU architectuur is de verwachting toch dat het wel nog steeds een performante 1080p machine gaat blijven.
Ondertussen al besteld door mijn vrouw.
het grafische zal me denk ik niet tegenvallen.

de prijs speelt momenteel ook wel mee en daarmee dat ik dan gewoon dacht 299euro en dan de gamepass erbij....
Dan kan ik toch weer gamen en genoeg wisselen qua Games.
En dan kan ik nog binnen jaartje ofzo overschakelen naar Series X of PlayStation 5 erbij kopen....
 
Ivm Gamepass.
Ik wil dus 3x 12 maand gold kopen en deze omzetten voor GamePass.

overal lees ik om de Braziliaanse te kopen.
Deze staat momenteel 36,19 euro (108,57 3jaar).
Kan ik niet gewoon de middle east and Africa kopen?
Deze staan 32,79 per jaar dus 99 voor 3 jaar. En dan gewoon via vpn inloggen op Afrikaans land ofzo?
 
Ivm Gamepass.
Ik wil dus 3x 12 maand gold kopen en deze omzetten voor GamePass.

overal lees ik om de Braziliaanse te kopen.
Deze staat momenteel 36,19 euro (108,57 3jaar).
Kan ik niet gewoon de middle east and Africa kopen?
Deze staan 32,79 per jaar dus 99 voor 3 jaar. En dan gewoon via vpn inloggen op Afrikaans land ofzo?
Als je dit doet: moet je dan enkel een VPN instellen voor het aankopen of ook elke keer zo spelen wil je toegang hebben tot de gamepass? Of om de paar dagen ofzo?
 
Ivm Gamepass.
Ik wil dus 3x 12 maand gold kopen en deze omzetten voor GamePass.

overal lees ik om de Braziliaanse te kopen.
Deze staat momenteel 36,19 euro (108,57 3jaar).
Kan ik niet gewoon de middle east and Africa kopen?
Deze staan 32,79 per jaar dus 99 voor 3 jaar. En dan gewoon via vpn inloggen op Afrikaans land ofzo?
Ala je een vpn hebt voor Middle East , ook goed 👍🏻
 
Als je dit doet: moet je dan enkel een VPN instellen voor het aankopen of ook elke keer zo spelen wil je toegang hebben tot de gamepass? Of om de paar dagen ofzo?
Effe ter info:
Heb via de site Eneba.com 3 Xbox live gold 12 Months gekocht.
als ge als land op de site Turkije kiest kost het 98euro voor 3 jaar.

dan vpn aanzetten op Turkije en de codes redeemen via de Microsoft kaart.

heel belangrijk: na code invoeren , zeker het vinkje AFvinken bij 1 maand gratis en dan pas doorgaan....

Dit dus bij alle 3 de codes afvinken.

daarna op Microsoft site in Xbox settings gaan en uw gold omzetten voor 1euro naar Gamepass
 
Aangenaam verrast van de Xbox series s!
Na zovele jaren PlayStation nog eens Xbox en vind het menu enzo echt wel makkelijk en vlot werken.

nu de pareltjes zoeken in Game Pass.
Zelf de zoon die gisteren nog zei dat Xbox sucked en er nooit op ging spelen was vandaag al van gedacht veranderd 🤣🤣🤣
 
Aangenaam verrast van de Xbox series s!
Na zovele jaren PlayStation nog eens Xbox en vind het menu enzo echt wel makkelijk en vlot werken.

nu de pareltjes zoeken in Game Pass.
Zelf de zoon die gisteren nog zei dat Xbox sucked en er nooit op ging spelen was vandaag al van gedacht veranderd 🤣🤣🤣
Pareltjes , Forza Horizon , beide Ori's daar ga je al even mee zoet zijn ;)

Halo MMC ook nog een topper moest je deze gemist hebben.

Voeg me gerust toe Milathis ;)
 
Pareltjes , Forza Horizon , beide Ori's daar ga je al even mee zoet zijn ;)

Halo MMC ook nog een topper moest je deze gemist hebben.

Voeg me gerust toe Milathis ;)
Ga je straks dan toevoegen👍🏻.
Gisteren begonnen aan Ori will of the wisps en is prachtig en wel mijn type spel.

Denk dat het vooral kijken wordt waar ik me eerst mee ga bezig houden want anders staat de harde schijf direct vol 😃.
 
Aangenaam verrast van de Xbox series s!
Na zovele jaren PlayStation nog eens Xbox en vind het menu enzo echt wel makkelijk en vlot werken.

nu de pareltjes zoeken in Game Pass.
Zelf de zoon die gisteren nog zei dat Xbox sucked en er nooit op ging spelen was vandaag al van gedacht veranderd 🤣🤣🤣
Na 3 generaties PlayStation plan ik ook van over te stappen eens ik aan een series X geraak.
Lang over nagedacht, omdat zeker nu met die backwards compatibility een redelijk deel van mijn PS4 in geupgrade vorm op de PS5 te spelen is.

Maar de verleiding van Flight Simulator komende zomer is te groot :giggle: . Een aantal games als The Witcher en Elite Dangerous koop ik dan wel weer opnieuw aan.
 
Aangenaam verrast van de Xbox series s!
Na zovele jaren PlayStation nog eens Xbox en vind het menu enzo echt wel makkelijk en vlot werken.

nu de pareltjes zoeken in Game Pass.
Zelf de zoon die gisteren nog zei dat Xbox sucked en er nooit op ging spelen was vandaag al van gedacht veranderd 🤣🤣🤣
Jup was ik ook. Ik ben een PlayStation man, maar ik heb wel elke Xbox ook gekocht, maar eigenlijk buiten halo en gears bijna nooit geen spellen gespeeld.
Nu met de series s en gamepass eindelijk de kans om de Xbox eens deftig een kans te geven, en het stelt me niet teleur moet ik zeggen.
Ik hoef nog steeds geen series X, de s is perfect langs men ps5 digital. :)
 
Jup was ik ook. Ik ben een PlayStation man, maar ik heb wel elke Xbox ook gekocht, maar eigenlijk buiten halo en gears bijna nooit geen spellen gespeeld.
Nu met de series s en gamepass eindelijk de kans om de Xbox eens deftig een kans te geven, en het stelt me niet teleur moet ik zeggen.
Ik hoef nog steeds geen series X, de s is perfect langs men ps5 digital. :)
Hahaha deze morgen toch de Series X besteld.
Doordat de kinderen toch ook enkele spelletjes willen moest ik toch al uitkijken welke spellen ik erop zette en welke niet. Dus ook bij Bol.com de Series X besteld.
Hopelijk doen ze niet lastig bij retourneren van de series s. Natuurlijk nog in nieuwstaat. Maar natuurlijk wel al gebruikt....
 
Hahaha deze morgen toch de Series X besteld.
Doordat de kinderen toch ook enkele spelletjes willen moest ik toch al uitkijken welke spellen ik erop zette en welke niet. Dus ook bij Bol.com de Series X besteld.
Hopelijk doen ze niet lastig bij retourneren van de series s. Natuurlijk nog in nieuwstaat. Maar natuurlijk wel al gebruikt....
Die doen over niets moeilijk zelfs al eens een game terug gezonden die open gedaan was :p
 
Terug
Bovenaan