SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

Vraagje aan de eigenaars van een Switch OLED.
Maken jullie gebruik van een screenprotector? Of is dit model niet zo krasgevoelig?
 
Zijn er hier mensen die een goede grip aanraden voor de switch om in handheld mode te spelen

Ik heb al een tijdje deze


Indertijd samen met enkele maten besteld om de verzending/douane te drukken. Heb er ook al van skullcandy gehad, maar die lagen op den duur niet meer lekker in de hand.
 
Ik heb dezelfde, heel tevreden over. Zonder had ik na een tijdje kramp in de handen, nu niet meer.
 
Zoon zijn oude switch begint na te laten.
De fan maakt veel lawaai.
Iemand dit al zelf eens vervangen?
Redelijk wat filmkes op FB, maar eigen bevindingen zijn meestal beter
 
Vanaf welke leeftijd is een switch leuk? Onze dochter is 6,5 en we twijfelen om haar een switch te kopen voor haar communie.

Welke zijn zo de leuke games voor meisjes van die leeftijd?
 
Vanaf welke leeftijd is een switch leuk? Onze dochter is 6,5 en we twijfelen om haar een switch te kopen voor haar communie.

Welke zijn zo de leuke games voor meisjes van die leeftijd?

Op 6,5 kan je daar zeker al mee starten, mijn dochter is zelf nog iets jonger en kan er al goed mee overweg. Kirby en de vergeten wereld is hier thuis een groot succes.
 
Vanaf welke leeftijd is een switch leuk? Onze dochter is 6,5 en we twijfelen om haar een switch te kopen voor haar communie.

Welke zijn zo de leuke games voor meisjes van die leeftijd?
Mario kart 8, new super mario u deluxe en zoals hierboven kirby er is zelf een demo beschikbaar als je hem zou kopen.
 
Voor 2dehands pas ik.
Ben vooral op zoek naar bepaalde controller(s) waarbij mensen een goede ervaring mee hebben.
Degelijke prijs/kwaliteitsverhouding
 
Terug
Bovenaan