SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
swi2lvjat.jpg






Switch
_________________________________

Switch. Zowel een thuisconsole als een volwaardige portable.​
Switch Lite. Kleiner en lichter, maar alleen als portable te gebruiken.​
Switch
Switch OLED
Switch Lite
scherm
6.2" LCD, 720p​
7" OLED, 720p​
5.5" LCD, 720p​
opslag
32 GB *​
64 GB *​
32 GB *​
grootte
102 mm x 239 mm x 14 mm​
102 mm x 242 mm x 14 mm​
91 mm x 208 mm x 14mm​
gewicht
398 g​
420 g​
275 g​
batterij (Zelda)
~5,5 uur​
~5,5 uur​
~4 uur​
tv-mode?
✓​
✓​
-​
tafelmode?
✓​
✓​
-​
rumble?
✓​
✓​
-​
LAN-aansluiting?
-​
✓​
-​

* opslag is uitbreidbaar​
Nintendo Online
_________________________________

Online gamen vereist een abonnement. Sindskort krijg je er ook een selectie oudere games bij, te spelen zolang je lid bent.​

Nintendo Online​
Online + Expansion Pack​
€19,99 / jaar​
€39,99 / jaar​
online multiplayer
✓​
✓​
cloud saves
✓​
✓​
voice chat via mobiele app
✓​
✓​
NES / SNES
✓​
✓​
Game Boy
✓​
✓​
Game Boy Advance
-​
✓​
Nintendo 64
-​
✓​
SEGA Genesis
-​
✓​



NSwitchLiteHandsTurqouise_image950w.png
 
Hallowkes,

Wat zijn jullie bevindingen van de switch?
Mijn dochtertje van 7j is al een paar maanden aan het zagen. Heeft al 250€ bij elkaar gespaard.

Is het de moeite voor iemand van 7?
 
Hallowkes,

Wat zijn jullie bevindingen van de switch?
Mijn dochtertje van 7j is al een paar maanden aan het zagen. Heeft al 250€ bij elkaar gespaard.

Is het de moeite voor iemand van 7?
Ik denk dat het zowat de beste console is voor kinderen qua games en gebruiksvriendelijkheid.
Maar het is wel een redelijk fragiel toestel.
 
Ik denk dat het zowat de beste console is voor kinderen qua games en gebruiksvriendelijkheid.
Maar het is wel een redelijk fragiel toestel.
Voor kinderen niet alleen. we hebben hier de xbox, ps en switch. En dat laatste wordt hier het meest gespeeld.
gewoon top games voor jong en oud. Laat je vooral niet misleiden door het ‘kinderlijke’ design vd games
 
Voor kinderen niet alleen. we hebben hier de xbox, ps en switch. En dat laatste wordt hier het meest gespeeld.
gewoon top games voor jong en oud. Laat je vooral niet misleiden door het ‘kinderlijke’ design vd games
Ik bedoelde gewoon dat je de meeste games geschikt voor kinderen gaat vinden op de switch.
En daar is zeker niks mis mee. Nintendo maakt echt meesterlijke games voor iedereen.
 
Alle vandaag de animal crossing editie van de switch gaan halen voor de dochter.
Is er iets wat ik moet aanpassen in de instellingen ofzo?

Grtjs
 
Wij amuseren ons met Super Smash Bros en Mario Kart 8 Deluxe.
Zowel de vrouw als de kids spelen dit graag.

Nu denken we eraan om Super Mario Party (allemaal minigames met een bordspel sausje erboven) aan te schaffen, maar daar zouden we idealiter ook 4 joy-con's voor moeten hebben.
 
Welke leuke games kun je met 2 spelen?
Is nintendo online de moeite?
Ik baseer mij op de ervaringen die mijn kozijn heeft met zij zoontje (4j):
- Eender welke Lego game
- Super Mario Party
- Luigi's Mansion
- Yoshi's Crafted World

De Lego games/Luigi's Mansion/Yoshi zijn wel ideaal om met een kind te spelen vind ik aangezien je niet persé moet samen werken om verder te geraken. Zo kan zij bvb dingen kapot slaan of wat coins verzamelen terwijl jij de puzzels of meer ingewikkelde stukken van de level doet.

Nintendo Online vind ik wel de moeite ja. €20 voor 12 maand ofzoiets ?
Dan kan je online spelen, oude NES/SNES games spelen, Tetris99 (ik vond het eerst maar niets aangezien ik helemaal niet voor battle royale ben. Maar oh my, zo verslavend :D)
 
Heeft er iemand ervaring met de Satisfye ZenGrip Go switch lite?
Zoek een Grip voor switch lite om wat comfortabeler te gamen.

71R%2BipMl%2BLL._SL1500_.jpg

 
Heeft er iemand ervaring met de Satisfye ZenGrip Go switch lite?
Zoek een Grip voor switch lite om wat comfortabeler te gamen.

71R%2BipMl%2BLL._SL1500_.jpg


ik heb die hier voor de gewone switch, de zwarte versie weliswaar. Zeker een aanrader, ligt echt lekker in de hand. Kan wel niet echt vergelijken aangezien het mijn enigste grip is, maar een miskoop is het zeker niet.
 
ik heb die hier voor de gewone switch, de zwarte versie weliswaar. Zeker een aanrader, ligt echt lekker in de hand. Kan wel niet echt vergelijken aangezien het mijn enigste grip is, maar een miskoop is het zeker niet.
Toevallig met die Thumb Pads erbij?
 
Terug
Bovenaan