SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

Voor 2dehands pas ik.
Ben vooral op zoek naar bepaalde controller(s) waarbij mensen een goede ervaring mee hebben.
Degelijke prijs/kwaliteitsverhouding

Er gaat volgens mij niets boven de officiële pro controller. Misschien niet de goedkoopste maar qua ergonomie en battery life een echte topper.
 
Iemand ervaring met de Mayflash? Ik zou ook een pro controller aanschaffen maar aan de andere kant heb ik hier al genoeg controllers liggen. En de xbox controller op de switch gebruiken lijkt mij nog beter.
 

Mogelijks interessant voor sommige mensen.
 

Mogelijks interessant voor sommige mensen.
Dat is pas service na verkoop
 
Zouden ze beter doortrekken naar alle gamecontrollers want kan ondertussen mijn tweede DS5 terugsturen met stickdrift. Daar scheelt precies ook wel iets met de bouwkwaliteit.
Ja klopt, da's bij PlayStation ook een probleem. Wel minder snel maar zo'n zaken zouden toch niet mogen. Hoelang maken ze nu al controllers met thumb sticks...
 
Ik heb hier net een driftige Joycon aangemeld die hier al meer dan een jaar in de kast lag (want andere gekocht gezien ze buiten garantie waren). De service na verkoop is dus ook minimaal, want inderdaad opgelegd door de EU. Zo moet je zelf de verzending bekostigen. Dat heb ik nog nooit moeten doen vroeger met retouren naar de fabrikant (vroeger nog XBox 360 met RROD naar Microsoft moeten sturen, en ook een PS4 eens naar Sony moeten sturen ter garantie).

EDIT: al moet ik wel zeggen dat ze zeer snel zijn. Heb het de woensdag verstuurd naar Nintendo, en de zaterdag lag de herstelde Joycon al in mijn brievenbus.
 
Laatst bewerkt:
Als ge met een Switch Lite zit moogt ge dan wel uw hele handheld opsturen. Vind het ergens wel jammer dat dit nog steeds een issue is, want k overweeg af en toe wel om zo eentje op te pikken, maar als ge weet dat ge onvermijdelijk met die stickdrift zult zitten.

Benieuwd of ze het in de volgende Switch(opvolger) rechtzetten.
 
maar als ge weet dat ge onvermijdelijk met die stickdrift zult zitten.

Onvermijdelijk is veel gezegd. Hebben hier 2 org and 1 lite Switch. Bij 1 van de originele hadden we dus drift op linker Joycon, en daardoor nieuwe set Joycons gekocht. Dus momenteel 1 van de 8 joycons die het probleem had. Al zal het er natuurlijk ook van afhangen hoeveel er mee gespeeld wordt. De org Switches zijn van mijn kinderen en is eerder in vlagen dat er mee gespeeld wordt.
 
Iemand die weet hoeveel GM geeft voor een originele Switch (mint conditie) bij aankoop van een nieuwe? (Dus store credit.)

En geven ze de mogelijkheid om je data over te zetten naar het nieuwe model?
 
Iemand die weet hoeveel GM geeft voor een originele Switch (mint conditie) bij aankoop van een nieuwe? (Dus store credit.)

En geven ze de mogelijkheid om je data over te zetten naar het nieuwe model?
Geen idee, maar zeker niet veel
Inruilen en een andere kopen was 180€ dacht ik
 
Hebben dus een switch gekocht voor onze dochter van 6. Heb op die switch 3 accounts ingesteld, 1 voor mij en 2 voor de kinderen. Heb op mijn smartphone ook de parental control app geïnstalleerd, daar een Nintendo account aangemaakt en die gekoppeld aan mijn account zodat we via die account op de eShop kunnen enz.

Als ik nu op de switch probeer om Just Dance op te starten met de account van de kinderen, zegt die nog dat ik die moet koppelen aan een Nintendo account. Die account van mij kan ik daarvoor niet gebruiken. Moet ik voor elk kind ook een Nintendo account gaan aanmaken?

Als ze alleen Just Dance aan het spelen is met 1 van die Joycons, blijft die andere Joycon precies ook actief en trillen. Hoe kan je die eenvoudig in en uit schakelen?

Bedankt!
 
Blijkbaar moeten ze nu ook nog eens elk een Ubisoft Account hebben om onder hun naam Just Dance te kunnen opstarten?
 
Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?

Ben zo in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van de kost als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.

Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.
 
Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?

Ben zo in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van de kost als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.

Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.
YOLO: ondertussen Switch OLED besteld. De kortingsactie op Amazon BE en het belastingsgeld dat ik gisteren heb terugbetaald gekregen hebben me over de schreef getrokken. :LOL:
 
belastingsgeld dat ik gisteren heb terugbetaald gekregen
aaaand-its-gone-iqqx8x.jpg
 
Switch is hier altijd ingenomen door mijn zoon ( lite ), voor grote games op te spelen vind ik het niet handig. De laatste Kirby is wel leuk en wat een nostalgie naar de game boy versie :love:
 
Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?

Ben zo in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van de kost als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.

Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.
Switch 2 ?!
Heb ik wat gemist ?

Ik zie liever toppers van de GameCube geport worden naar de switch zoals luigis mansion 1 die naar de ds gegaan is
 
Switch 2 ?!
Heb ik wat gemist ?

Ik zie liever toppers van de GameCube geport worden naar de switch zoals luigis mansion 1 die naar de ds gegaan is
Nee, nog niet officieel aangekondigd, maar feit is dat de huidige Switch wel tegen het einde van de typische Nintendo-console lifespan zit.

Van mij mogen ze nog veel GameCube-titels porten... Minstens The Wind Waker en Twilight Princess. Ook hoop ik nog voor verschillende N64 ports. En zo wordt de Switch meer en meer de ultieme Nintendo-machine waar ik altijd van gedroomd heb: 1 deftige handheld en een multi-generation library.
 
Terug
Bovenaan