SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

alehop. Onze oled is al defect. Blijft hangen op startuplogo... Misschien 10 uur bespeeld...
Iemand ervaring met nintendo repair? vervangtoestel zal er niet bij zijn zeker?

:cry:
 
alehop. Onze oled is al defect. Blijft hangen op startuplogo... Misschien 10 uur bespeeld...
Iemand ervaring met nintendo repair? vervangtoestel zal er niet bij zijn zeker?

:cry:
Vrees van niet, tenzij ze u direct een nieuwe geven als je hem pas hebt anders sturen ze hem op denk drie a vier weken dat je hem kwijt bent.
 
Heb hem weer ad praat gekregen. Zoon heeft uurtje gespeeld met tsspauzes. Wanneer ik met powertoets weer wil afsluiten gaf hij opnieuw foutmelding waarin stond dat ik met 12 s power indrukken kon resetten. Daarna weer enig tijd vr deze wil werken…
 
Ik heb enige tijd geleden twee pro controllers gekocht een splatoon en een smash bros. Wat mij helaas ontgaan is, is dat het geen originele waren van nintendo maar een thrid party. Nu sinds de nintendo update 12 werken deze niet meer draadloos. Ik heb met de firma contact genomen en mag ze terug sturen. Voor mij dus nooit nog third party. Ik was daar al niet echt voor en nu helemaal niet meer, want voor de prijs moet je het niet doen ze kosten ook 60€ per stuk en worden nu nog steeds verkocht. Dus let op !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ik heb enige tijd geleden twee pro controllers gekocht een splatoon en een smash bros. Wat mij helaas ontgaan is, is dat het geen originele waren van nintendo maar een thrid party. Nu sinds de nintendo update 12 werken deze niet meer draadloos. Ik heb met de firma contact genomen en mag ze terug sturen. Voor mij dus nooit nog third party. Ik was daar al niet echt voor en nu helemaal niet meer, want voor de prijs moet je het niet doen ze kosten ook 60€ per stuk en worden nu nog steeds verkocht. Dus let op !!!

Voor dat bedrag kan je beter idd een officiële kopen. Wel een mooie geste dat ze die willen terugnemen. Over welke controller hebben we het juist?
 
Over de splatoon en de smash bros
Beiden gekocht via bol en er staat niet echt een merk op
Maar had ze ook als collector en waren dus echt als nieuw
Ik ga nu een gewone kopen want een limited splatoon kost 121€ nu bij bol en dat vind ik wat hoog
 
Zijn er hier mensen die het extra pakket bovenop de online hebben, dat dus met de n64 en sega games ?
Nu op zich is het allemaal niet zo heel duur, maar het beste abonnement van de consoles vind ik de game pass ultimate van xbox, waar je game pass, gold en ea play hebt voor ongeveer 50-60€ per jaar.
HIer komt dan nog eens een smak aan bc games bij, mijn favoriete console is altijd xbox geweest en naarmate de tijd verder gaat, wordt dat meer en meer mijn lievelingsconsole ....
 
Euhm, Game Pass Ultimate kost echt wel meer dan € 50 à 60 per jaar natuurlijk?

Soit, ik heb het extra pakket bovenop de online van Nintendo niet, het extra geld niet waard, de NES games heb ik al nauwelijks aangeraakt, enkel de SNES games waren leuk, de N64 heeft niet eens Majora's Mask op dit moment en de Sega Games zijn de reden waarom dat extra pakket zo duur uitvalt (licentie kosten) en zijn wat mij betreft het helemaal niet waard (je kan die games evengoed via Nintendo of PC ook legaal kopen in oudere bundels).
 
Zijn er hier mensen die het extra pakket bovenop de online hebben, dat dus met de n64 en sega games ?
Nu op zich is het allemaal niet zo heel duur, maar het beste abonnement van de consoles vind ik de game pass ultimate van xbox, waar je game pass, gold en ea play hebt voor ongeveer 50-60€ per jaar.
HIer komt dan nog eens een smak aan bc games bij, mijn favoriete console is altijd xbox geweest en naarmate de tijd verder gaat, wordt dat meer en meer mijn lievelingsconsole ....

game pass ultimate kost standaard 150 per jaar ...
 
Hey,

Heeft iemand een idee waar er nog switch OLEDs te vinden zijn regio Mechelen? Ik ben gisteren eens in de dreamland gaan kijken en een tip gekregen over de carrefour, maar helaas weinig succes :)

Thx!
 
Ok, heb dus nog de old-school super Nintendo liggen en zou er graag mee spelen op een bijna al even old school iiyama 24 inch (ik heb hem momenteel niet bij mij, maar deze is ook al 10+ jaar oud)

Ik speel met een multi out > geel / rood / wit > scart tussenstuk

Nu ondersteunt deze monitor vga en dvi, bestaat er zoiets als scart naar vga en/of dvi? Bestaan er zulke omvormers die effectief werken? De monitor heeft ook hdmi, maar vermoed dat dit niet zal bestaan

Alle hulp en tips zijn welkom, doen jullie dit ook zo, of toch maar op een old school tv met scart??
 
Ok, heb dus nog de old-school super Nintendo liggen en zou er graag mee spelen op een bijna al even old school iiyama 24 inch (ik heb hem momenteel niet bij mij, maar deze is ook al 10+ jaar oud)

Ik speel met een multi out > geel / rood / wit > scart tussenstuk

Nu ondersteunt deze monitor vga en dvi, bestaat er zoiets als scart naar vga en/of dvi? Bestaan er zulke omvormers die effectief werken? De monitor heeft ook hdmi, maar vermoed dat dit niet zal bestaan

Alle hulp en tips zijn welkom, doen jullie dit ook zo, of toch maar op een old school tv met scart??

Een omvormer naar HDMI bestaat wel 😉 ik gebruik zelf de pound HD link cable voor de snes.


Heel tevreden van en viel goed mee qua prijs. Alleen had de douane daar een ander gedacht over 😬
 
Staat ook op amazon NL blijkbaar, das dan zonder tussenkomst van de douane, merkelijk duurder dan de officiële website, maar lees veel positief over dit systeem

Thx man, you are a life saver... :)

Edit :cry:

Ik had me even gemist, was voor ps2

Is zoeken waar deze nog te vinden is

Edit:

Ik lees dit over de voeding :

In your package, you will receive a micro USB cable that is optional. We suggest using the micro USB cable if you experience any video distortion while playing. Plugging in the micro USB should clear up any image issues that you’re experiencing. You may also experience unusual heat from the back of the system. This is an indication of insufficient power. The SNES console is nearly 30-years-old, so we suggest using the original Nintendo power supply.

Ik snap niet goed wat ze daar zeggen op het einde, weet jij soms wat het is met die micro usb ?
 
Laatst bewerkt:
Update ivm mijn herstelling. Nintendo was relatief snel terug. Binnen 1,5 week. Helaas stellen ze dat het toestel bij hen perfect werkt en hebben ze er dus werkelijk niets aan gedaan.
Na 5 minuten testen merk ik alweer op dat de switch moeizaam opstart en afsluit en wifi kan ik nog steeds niets vinden. Hoewel er op andere toestellen in huis zeker 3 wifinetwerken te vinden zijn…

Direct teruggebeld en zij melden dat er in de foutcodes enkel iets te vinden is ve connectieprobleem naar mijn wifinetwerk. En dat ze het toestel 2 uur testen door aan hun systeem te hangen.
Resultaat. Ik mag deze nu weer opsturen en persoon aan telefoon gaf aan dat het wrs een nieuwe wordt.
Pfff leuk is anders.
 
update over mijn pro controllers van nintendo. Deze kwamen van bol.com via de verkoper instagaming.nl. De controllers waren gekocht in aug 2019 dus meer dan 2 jaar oud. Maar eigenlijk niet gebruikt. Ik heb contact genomen met de verkoper dat ze beiden niet meer draadloos wilde connecten en dat ze niet origineel van nintendo waren. Dat het probleem is ontstaan sinds de 12 update van nintendo en zich enkel voordoet bij third party controllers
Resultaat : ik mocht ze opsturen en heb het geld terug gestort gekregen
Ik ga nu een originele kopen, wel geen speciale meer en een set joy cons
 
Is Zelda: Breath of The Wild eigenlijk een aanrader voor mensen die nog nooit Zelda hebben gespeeld (en in het algemeen eigenlijk vrij weinig gegamed hebben), of gaat dat qua inhoud en uitdaging toch tegensteken als ge compleet geen voeling hebt met alle voorgaande Zelda-games en bijhorende verhalen?

Het is maar omdat we voor de kleine een Switch in huis gehaald hebben, en ik toch ook eens wou zien om hier of daar een game in huis te halen die voor mezelf echt interessant kan zijn.
 
Terug
Bovenaan