SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

Pff toch jammer, had toch broodnodige fps/performance boost verwacht.
Same, had een Switch v2 2019 model maar verkocht omdat ik het toch jammer vond in sommige titels dat er altijd performance dingetjes waren zoals wat vage textures of een 30 fps cap die drops heeft.
En omdat ik handheld mode chill vond speelde ik die eigenlijk het liefst op de Switch ipv op PC of dergelijke maarja als je een half kreupele versie krijgt voor dezelfde prijs als een stabiele PS4 of Xbox versie...

Het wit vind ik ook wel een mooie versie om de 1 of andere reden maarja zonder performance boost ga ik er niet meer aan betalen dan aan de huidige Switch.
We spreken nu ook wel over het bedrijf dat 7-8 verschillende DS versies heeft uitgekakt dusja who knows, die huidige OLED Switch kan weer een model zijn voor de OLED Switch + better SoC komt binnen 1.5 jaar ofzo.

In theorie kunnen ze de opvolger gebruiken want er was geloof ik een Nvidia Shield uitgekomen met een beter chip dan de Tegra in de Switch, maar ik weet niet of die zomaar beschikbaar is om in een gameconsole te steken of dat de prijs er van Nintendo misschien te dicht bij PS5/XBOX Series X duwt.

Vind een prijsverhoging voor dit OLED model wel schandalig, die Tegra is ondertussen zo oud die kan je bijna gratis bij een pak frieten uitdelen, voor de rest steekt er 64gb flash memory in en een karige 4gb ram, 720p OLED schermpje zal ook wel geen drol kosten want er zijn smartphones van 150 Euro die een 1080p OLED display hebben met 90Hz lol.
 
Nieuwe versie pre-orderen in Game Mania gaat al niet meer lol :p

Precies toch populair.
 
De nieuwe Switch is al bij heel wat winkels uitverkocht. Onder andere bij bol.com, Game Mania en de zakzetters van Coolblue die maar liefst 400 euro vragen.

Bij DreamLand kan je hem nog bestellen.
 
Er zijn online wat geruchten dat de Nintendo Switch volgende week de eerste price cut gaat krijgen sinds de release in 2017. Het standaardmodel zou van €329 naar rond €270 gaan. Logisch met de OLED versie die er aan zit te komen.
 
Hoi allen. Wij hebben er een in preorder vr onze kids. Mr kennen sinds de oergameboy eigenlijk niets meer van consoles. Is er iets waarop je moet letten bij aankoop van 2de hands games? Werken de games met keys? Of kunnen ze ergens gelocked zijn oid?

Draaien alle switch games op de nieuwe oled?

Welke games zijn echte must haves voor een 8 jarige. En 6 jarige? Alvast dank om deze newb vraagjes te beantwoorden.

Grts
 
Hoi allen. Wij hebben er een in preorder vr onze kids. Mr kennen sinds de oergameboy eigenlijk niets meer van consoles. Is er iets waarop je moet letten bij aankoop van 2de hands games? Werken de games met keys? Of kunnen ze ergens gelocked zijn oid?

Draaien alle switch games op de nieuwe oled?

Welke games zijn echte must haves voor een 8 jarige. En 6 jarige? Alvast dank om deze newb vraagjes te beantwoorden.

Grts
Geen keys of locks, het enige wat je waarschijnlijk niet meer zal krijgen zijn de Nintendo Points. Verder gewoon zien dat de cartridge in goede staat is.

Alle games draaien op beide consoles.

Enkele aanraders voor kinderen: Mario Kart 8, Super Mario Odyssey & Super Mario 3D World, de LEGO-games, Minecraft, Pokémon: Let's Go, New Super Lucky's Tale, Animal Crossing: New Horizons, Splatoon 2. En voor de zesjarige iets genre Paw Patrol of Gigantosaurus als ze fan zijn van die series.
 
Ik heb een reserving lopen bij Dreamland voor een Switch OLED moet iemand deze hebben want ik ga hem niet halen.
 
iemand die zijn joy cons al heft moeten opsturen voor drift probleem ?

Gaat dit een beetje snel of is het beter om hem zelf open te doen ?
 
Terug
Bovenaan