SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

Kan je Fighter Pass van Smash Bros toevoegen als je geen Nintendo account hebt?

Mijn kids spelen dat graag maar hebben geen account, ik heb dat wel. Verschijnt dat bij hen ook als ik die fighter pass op mijn profiel toevoeg?
 
Laatst bewerkt:
Als je kinderen smash bros opstarten, moeten ze toch een account kiezen om het spel te laten starten?
 
Als je kinderen smash bros opstarten, moeten ze toch een account kiezen om het spel te laten starten?
Nee, ze kiezen een profiel geen account denk ik. Zij hebben alleszins geen toegang tot de eShop, ik heb dat wel.- Het is me niet duidelijk :)
 
Ter info.

Het werkt maar de Switch moet aan je account als primair toestel geregistreerd staan anders werkt het dus niet.
Mijn Light stond eerst als primair en wou dus op de gewone switch de DLC niet afspelen op het kidsprofiel.

Je moet het maar weten... :)
 
Alé vooruit goed dat het dan toch werkt. Er zijn zo nog wel meer hickups bij mensen die meer dan 1 switch hebben.
 
Was een toffe Indie World. Een aantal die me wel interigeerden en de art-style van sommigen... Om duimen en vingers af te likken!
 
Ik heb nog maar recent een Switch en ken de 'bekende' games wel maar hebben jullie eventueel wat meer obscure aanraders (die bij voorkeur ook fysiek uitgebracht zijn)?

Ik speel graag platformers, RPG's, arcade racers en adventure games.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Ben eens benieuwd...
 
Nieuwe Switch aangekondigd. Blijft beperkt bij verandering naar OLED-scherm en wat kleinere zaken. Betere prestaties of 4K: nope!
Verschijnt op 8 oktober. Prijs onbekend.

Ik was heel enthousiast tot het moment dat de video ten einde was en er geen sprake was van betere prestaties of 4K. Zal dus vermoedelijk niet aangekocht worden.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik voornamelijk handheld speel, dus dat grotere scherm is wel aantrekkelijk…
 
Ik was heel enthousiast tot het moment dat de video ten einde was en er geen sprake was van betere prestaties of 4K. Zal dus vermoedelijk niet aangekocht worden.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik voornamelijk handheld speel, dus dat grotere scherm is wel aantrekkelijk…
Ja valt wel heel erg tegen. Denk dat meer mensen zaten te wachten op betere prestaties (of het nu in docked of handheld modus was) dan op een OLED scherm.
 
Zal hier ook niet binnenkomen zonder performance upgrade.
Dat de dock nu een LAN port heeft is wel een leuke gimmick voor wie de Switch vaak online gebruikt.
 
Beetje teleurstellend voor mij. Heb altijd naar de Switch gekeken en getwijfeld om 'm toch in huis te halen, dus stiekem had ik gehoopt dat een nieuwe versie me misschien overstag deed gaan. Maar de upgrades zijn relatief miniem, dus blijf ik dezelfde twijfels hebben. Had toch echt wel 4K in docked mode verwacht, en deze zal weer wat duurder zijn.

Misschien moet ik maar gewoon eens een Switch Lite proberen op de kop te tikken als die eens zeldzaam afgeprijsd zijn.
 
idd, geen perfomance upgrade jammer.... en de joycons hadden van mij ook een upgrade mogen krijgen.... krijg namelijk altijd krampen van na een tijdje (grote handen)
 
Wat een schande om dit als nieuwe console uit te brengen. Nintendo is schrijnend de laatste jaren.
Mario en Zelda staan na 4 jaar nog altijd aan €60 en €70. Rondje applaus voor nintendo.
 
Had toch echt wel 4K in docked mode verwacht
Dat is nu wat ik absoluut niet verwachte. Ze krijgen hun games amper deftig draaiende in 30fps met nog steeds framedrops in 1080p.
Terwijl ook ondertussen de GFX niet echt om van naar huis te schrijven zijn ook niet als we echt eerlijk zijn. Hoe gaan ze dan in godsnaam 4k gaan ondersteunen in zo een ding, zonder dat het €800 kost :p

Nee serieus, dat is echt gewoon niet realistisch voor de Switch atm. Had wel gehoop op een performance boost zodat de huidige games die last ondervinden van de hardware misschien stabieler zouden draaien. Op zen minst een solid 30 fps zonder drops en sommige games naar 60 FPS.
 
Dat is nu wat ik absoluut niet verwachte. Ze krijgen hun games amper deftig draaiende in 30fps met nog steeds framedrops in 1080p.
Terwijl ook ondertussen de GFX niet echt om van naar huis te schrijven zijn ook niet als we echt eerlijk zijn. Hoe gaan ze dan in godsnaam 4k gaan ondersteunen in zo een ding, zonder dat het €800 kost :p

Nee serieus, dat is echt gewoon niet realistisch voor de Switch atm. Had wel gehoop op een performance boost zodat de huidige games die last ondervinden van de hardware misschien stabieler zouden draaien. Op zen minst een solid 30 fps zonder drops en sommige games naar 60 FPS.
Er waren wat geruchten dat ze met Nvidia technologie zouden kunnen upscalen naar 4K, beetje ”fake” 4K zoals ook vaak op de PS4 gebeurde. Maar daar was misschien die performance boost ook voor nodig. Ben uiteraard geen kenner want geen eigenaar maar kan aannemen dat die performance boost nog wat meer nodig is.
 
Dat is nu wat ik absoluut niet verwachte. Ze krijgen hun games amper deftig draaiende in 30fps met nog steeds framedrops in 1080p.
Terwijl ook ondertussen de GFX niet echt om van naar huis te schrijven zijn ook niet als we echt eerlijk zijn. Hoe gaan ze dan in godsnaam 4k gaan ondersteunen in zo een ding, zonder dat het €800 kost :p

Nee serieus, dat is echt gewoon niet realistisch voor de Switch atm. Had wel gehoop op een performance boost zodat de huidige games die last ondervinden van de hardware misschien stabieler zouden draaien. Op zen minst een solid 30 fps zonder drops en sommige games naar 60 FPS.
Met upscaling moet dat volgens mij wel mogelijk zijn. Het is dan wel geen "true 4K", maar het is iets. Maar inderdaad, betere performance (60fps) is wel de hogere prioriteit. Kijk maar naar BotW waar ik toch regelmatig drops had, terwijl dat (nog steeds) hun flagship game is. Ben eens beniwud wat BotW2 zal zijn.
 
idd, geen perfomance upgrade jammer.... en de joycons hadden van mij ook een upgrade mogen krijgen.... krijg namelijk altijd krampen van na een tijdje (grote handen)
De Switch Pro Controller is een aanrader voor grote handen.
Qua gevoel voor mij één van de meest aangename controllers die er is. En die batterij gaat eeuwen mee.
 
Terug
Bovenaan