SWITCH >>> FAQ <<< Nintendo

Toevallig met die Thumb Pads erbij?

jup die zaten er ook bij. Heb die er momenteel ook opzitten. Voelt goed aan, niet dat ik problemen had met de standaard sticks. Wist zelf niet dat die thumb pads erbij zaten toen ik de grip bestelde.
 
Dit was geen Nintendo Direct voor mij. Enige dat mij min of meer interesseerde is de nieuwe Square Enix en Skyward Sword HD (alhoewel ik liever Windwaker had gezien, maar die was natuurlijk al naar Wii U gekomen).
 
Ik ga die Skyward Sword wel halen.
Ik wil ook nog een OOT/MM remake bundle en dan Twilight Princess. Dan ben ik content.
 
The Wind Waker zal altijd een plekje in mijn hart hebben als mijn eerste 3D-Zelda. Majora's Mask (gespeeld via The Collector's Edition op de Gamecube) is dan weer mijn favoriet van de oudere games, al is ook OoT een topper, dus zo'n remake bundle zou ik ook in huis halen.

Twilight Princess op de Gamecube vond ik gewoon goed, maar weinig origineel. Skyward Sword heb ik gespeeld op de Wii U, was eigenlijk teleurgesteld: mooie artstyle maar die motion-controls waren echt niet mijn ding, blij dat Zelda zich stevig herpakt heeft met Breath of the Wild.
 
The Wind Waker zal altijd een plekje in mijn hart hebben als mijn eerste 3D-Zelda. Majora's Mask (gespeeld via The Collector's Edition op de Gamecube) is dan weer mijn favoriet van de oudere games, al is ook OoT een topper, dus zo'n remake bundle zou ik ook in huis halen.

Twilight Princess op de Gamecube vond ik gewoon goed, maar weinig origineel. Skyward Sword heb ik gespeeld op de Wii U, was eigenlijk teleurgesteld: mooie artstyle maar die motion-controls waren echt niet mijn ding, blij dat Zelda zich stevig herpakt heeft met Breath of the Wild.
Het goeie is dan dat ze voor deze versie de motion controls optional hebben gemaakt.
 
Ik had het ook niet echt voor BotW. Die wordt als 1 van de beste games allertijden gehuldigd en tijdens het spelen, dacht ik: “mis ik iets?”.
Mediocre open world adventure game met de Zelda characters in. Had echt voor mij op geen enkel moment die Zelda-feel.
+ wapens die constant kapot gaan en geen dungeons :sick:

Was echt annoyed toen ze bekend maakten dat de volgende Zelda-game terug BOTW ging zijn
 
Mediocre open world adventure game met de Zelda characters in. Had echt voor mij op geen enkel moment die Zelda-feel.
+ wapens die constant kapot gaan en geen dungeons :sick:

Was echt annoyed toen ze bekend maakten dat de volgende Zelda-game terug BOTW ging zijn
Mediocre zou ik het nu ook precies niet noemen. Die game is imo echt wel afgewerkt.
Dat het jouw ding niet is, daar kan ik perfect inkomen. Dat hoeft voor mij persoonlijk ook niet voor een Zelda game. Geef mij maar de wat meer lineaire structuur van weleer.
 
Mediocre zou ik het nu ook precies niet noemen. Die game is imo echt wel afgewerkt.
Dat het jouw ding niet is, daar kan ik perfect inkomen. Dat hoeft voor mij persoonlijk ook niet voor een Zelda game. Geef mij maar de wat meer lineaire structuur van weleer.
Ik had gewoon het gevoel van... moest hier niet de naam The Legend of Zelda op plakken, kreeg dat een 7/10 ofzo.
 
Het goeie is dan dat ze voor deze versie de motion controls optional hebben gemaakt.

Goh, maar de flaws van Skyward Sword gaan dieper dan enkel de motion controls. Véél te lineair... nauwelijks een open wereld, de "buiten" gebieden zijn basically stuk voor stuk preludes voor de dungeons. De repetitieve gevechten tegen The Imprisoned zijn verschrikkelijk saai... de graphics waren in zijn tijd mooi maar erg pover (de Wii was natuurlijk een zwakke console op dat gebied). Ik was wel fan van het vliegen als idee. In die mate dat ik hoop dat je ergens in BotW 2 een loftwing zou kunnen temmen... a man can dream. De motion controls van het vliegen waren dan weer verschrikkelijk...

Eerlijk gezegd: als er nu één 3D Zelda is waarvan een remake me het minst interesseert is het wel Skyward Sword. Als Zelda-fan zal ik het wellicht nog wel kopen natuurlijk...

Ik begrijp ergens de mensen die BotW minder vonden wel. Maar ik bekijk het eerder als: door Skyward Sword's lineariteit was ik de klassieke dungeons dusdanig beu, dat BotW een verademing was (pun intended). BotW zou 'af' zijn als er ook een aantal grote tempels/dungeons zijn. The Divine Beasts waren net iets te weinig in BotW wat mij betreft. De veelheid aan shrines maakte dat wél goed wat mij betreft. De aversie tegen de wapens die te snel verslijten snap ik ook, maar anderzijds dwingt het je wel inventief te zijn. Zonder dat systeem gebruikte iedereen continu het beste wapen dat ze gevonden hebben.
 
Zwakke nintendo direct vond ik. Niks van pokemon helaas.
Wat ik wel leuk vind is dat ninja gaiden op de switch komt
 
Hi, snel even een vraagje voor de kenners!
Ik verkoop mijn Nintendo Switch, maar één van de games is geïnstalleerd op de console (Mario Odyssey, was een pack toen ik 'm kocht).
Nu zou ik een factory reset willen doen voor verkoop, maar ik vraag me af of Mario Odyssey nog geïnstalleerd is op de Switch dan? De code voor installatie heb ik niet meer helaas..
Kan het volstaan om mijn account uit te loggen? En staat het spel er dan nog wél op? :D
 
Hi, snel even een vraagje voor de kenners!
Ik verkoop mijn Nintendo Switch, maar één van de games is geïnstalleerd op de console (Mario Odyssey, was een pack toen ik 'm kocht).
Nu zou ik een factory reset willen doen voor verkoop, maar ik vraag me af of Mario Odyssey nog geïnstalleerd is op de Switch dan? De code voor installatie heb ik niet meer helaas..
Kan het volstaan om mijn account uit te loggen? En staat het spel er dan nog wél op? :D

digitale spellen zijn account gebonden. Als je factory reset doet gaat die niet meer op de console zelf staan. De nieuwe gebruiker gaat die ook niet opnieuw kunnen downloaden aangezien die aan jou gekoppeld is.
 
Wel straf dat ze docked aan 4K geraken maar in handheld wel op 720p blijven steken...
Allé, da's op het huidige schermpje opzich wel genoeg, geen idee of het nog genoeg gaat zijn als ze naar 7" gaan.
 
Terug
Bovenaan