1 keer met Koning Aap gereisd naar Jordanië en kan alleen maar positieve dingen zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met De Blauwe Vogel?
Ik zou misschien via hen de American Westcoast Tour boeken.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met De Blauwe Vogel?
Ik zou misschien via hen de American Westcoast Tour boeken.

.Je kan met de meeste organisaties zien welke leeftijden/geslachten er mee gaan, of daar toch naar informeren. Ik zou je aanraden dat te doen vooraleer je je inschrijft voor een groepsreis.Ook qua leeftijdsklasse zou ik toch goed nadenken want hier is een serieus onevenwicht tussen 2 eerder kinderlijke 19jarigen die samen inschreven tot een vijftiger waar gewoonweg iets mee scheelt.
Ik heb er toch een 4-tal goede vrienden aan overgehouden, met sommigen spreek ik wekelijks nog af. Daarnaast ook nog een 10-tal contacten die ik niet regelmatig zie, maar toch af en toe eens mee afspreek in het jaar.Romantiseer niet de band met uw reisgenoten, los van Joker. Twee maal eerder een groepsreis gedaan en uiteindelijk verwatert het contact toch.
Het hangt er ook van af, één van mijn beste maten heb ik leren kennen op een groepsreis in 2017 en die bleek toen 2 straten van mij af te wonen. We zijn altijd blijven contact houden en ik heb daar nu nog veel contact mee. Mensen die 2 provincies verder wonen, is natuurlijk moeilijker. Het is ook al voldoende als je 1 goed contact overhoudt per reis imo.Straks de vertrekvergadering voor mijn groepsreis naar Peru in september (vierde Joker reis). Benieuwd naar mijn reisgenoten.
Tot nu toe vielen de groepen bij mij wel heel goed mee. En idd buiten een reünie na de reis en elkaar volgen op Instagram verwatert het contact maar ik heb op zich daar ook niet zo nood aan.
Een van de Peru groepsleden zat ook in mijn Jordanië groepsreis drie jaar terug en heb mij daar toen ziek mee gelachen dus dat zit al snor.Straks de vertrekvergadering voor mijn groepsreis naar Peru in september (vierde Joker reis). Benieuwd naar mijn reisgenoten.
Tot nu toe vielen de groepen bij mij wel heel goed mee. En idd buiten een reünie na de reis en elkaar volgen op Instagram verwatert het contact maar ik heb op zich daar ook niet zo nood aan.
Voor de rest ziet het er een toffe groep uit, maar we zullen wel zien ginder.