Geloof mij dat ik kritisch was over de afwerking, dat had ik hier niet neergepend, net omdat die actie van Doku het laatste wapenfeit van de match was en alles kon beslissen in die match. We mogen als voetbalfans nog emoties hebben heBeiden zijn reacties die kwamen UREN na de match en werden voorafgegaan door vele berichten die focusten op de scheidsrechterlijke beslissing. Jouw reactie kwam pas de dag erna zelfs.
Mijn insteek was eigenlijk dat de primaire focus altijd naar de scheidsrechter gaat en de prestatie van ploeg/spelers als een afterthought eraan toegevoegd worden. Case in point, de 2 grootste Liverpool-fans op dit forum spenderen minder dan 20 woorden aan de slechte afwerking van Liverpool. De woorden toegewijdt aan Oliver ga ik niet tellen. Over Salah tel ik overigens 0 woorden.
Maar bon, letterlijk gezien is er inderdaad een kritische opmerking geweest over de prestatie van Liverpool. I stand corrected.
.Maar ge hebt gelijk he, als Diaz die ene kans afwerkt is het op dat moment 2-1. Salah speelde niet echt goed, maar steekt die bal daar trouwens wel fantastisch door. Het hoeft gewoon niet zo te zijn dat we het niet over de scheids mogen hebben, gewoon omdat er kansen gemist zijn.
Voor de rest, nogmaals, geweldige wedstrijd.