Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

@exCite die net spend is wel eens interessant om zien.
Ben hierbij vooral verrast over West Ham. Dat we met de verkoop van Rice heel wat van de transfer uitgaven hebben gecoverd is een feit maar blijkbaar nog meer dan ik dacht.
Vooral toch wél slim ingekocht met dat geld denk ik dan. Alleen jammer dat Moyes meestal zo'n zeikvoetbal speelt met die kern, want daar zitten toch echt spelers met veel potentieel.
Nottingham Forest -4 punten.
Idd: Nottingham Forest docked four points for Premier League financial rules breach | Nottingham Forest | The Guardian
 
Vooral toch wél slim ingekocht met dat geld denk ik dan. Alleen jammer dat Moyes meestal zo'n zeikvoetbal speelt met die kern, want daar zitten toch echt spelers met veel potentieel.
Vooral het tweede deel.
Ik kan het echt niet meer aanzien, en velen anderen ook niet.
Is ook de grootste reden voor iedereen die "Moyes Out" is.

Dan heb je analysten en dergelijke die ons zeikerds vinden en we moeten zwijgen want er is "resultaat". En dan vind ik resultaat zelf nog af en toe discussieerbaar gezien we er ook mee op onze bek gaan of dingen uit handen geven.
Sjah meeste West Ham supporters zijn geen moderne scorebord/gazette supporters, ze betalen veel geld om te gaan zien en willen dan ook wat zien in ruil.
Maar algemen klagen we niet echt over de resultaten onder Moyes maar vooral dus de manier van spelen en hoe hij dus spelers om zeep helpt.
Toen we degradeerden met spelers als Di Canio, Defoe, Cole, .... was er even gevloek om de degradatie uiteraard maar iedereen was trots want er werd op zich goed gespeeld.

Moesten we nu echt niet beter kunnen dan ja, maar als je kijkt naar die spelers dan is dat een ploeg die gewoon altijd gewoon vol vooruit moet gaan. We konden het donderdag tegen Freiburg. Echt dat was een wedstrijd waar ik van genoten heb. Al hadden we verloren, ging ik nog trots zijn.
EDIT: plus het gevoel dat moesten we effectief aanvallend (proberen) spelen dat we ook gewoon betere resultaten zouden halen.

Hoe noemen ze dat? Met opgegeven hoofd het veld verlaten. Meer vragen wij niet.
 
Denk dat hij jammer genoeg bij Bayern zal terecht komen
Dan kan hij beter bij Leverkusen blijven vind ik. Bevestiging kan nooit kwaad en ben ergens ook wel benieuwd hoe hij het zou doen met het huidige Leverkusen in de CL.

Ik zou hem graag bij Real zien en ik had daar eigenlijk ook op gehoopt vooraleer Carlo zijn contract had verlengd tot 2026. Was ook een ideaal moment geweest komende zomer, maar bon. Het zal voor in de verdere toekomst zijn dan.

Idealiter blijft hij nog twee jaar bij Leverkusen en neemt hij in 2026 over :oi22:
 
Anders een duo job zodat hij beide kan trainen?
Zou niet eerlijk zijn tov Liverpool dat een andere club ook kan/mag genieten van zijn genialiteit.
En ik wil echt niet egoïstisch zijn en hem opeisen.

Tijd dat het terug voetbal is, kwestie dat ik minder zever en terug mijn vloekende zelf ben :biglaugh:
 
Zou niet eerlijk zijn tov Liverpool dat een andere club ook kan/mag genieten van zijn genialiteit.
En ik wil echt niet egoïstisch zijn en hem opeisen.

Tijd dat het terug voetbal is, kwestie dat ik minder zever en terug mijn vloekende zelf ben :biglaugh:
Tijd dat het 13 april is dat ik richting Anfield kan vertrekken ja :love: .
 
Tijd dat het 13 april is dat ik richting Anfield kan vertrekken ja :love: .
Kan ik geloven. Ik zie er ook naar uit om naar Keulen te gaan. Tickets of niet voor de match.

Mijn krukken, kinesiste en baas zien er minder naar uit.

Deels naast de kwestie maar bestaat popworld nog in Liverpool. Mij daar rot geamuseerd toen ik Liverpool away deed. Was wel reeds in 2009/2010 ofzo
 
Kan ik geloven. Ik zie er ook naar uit om naar Keulen te gaan. Tickets of niet voor de match.

Mijn krukken, kinesiste en baas zien er minder naar uit.

Deels naast de kwestie maar bestaat popworld nog in Liverpool. Mij daar rot geamuseerd toen ik Liverpool away deed. Was wel reeds in 2009/2010 ofzo
Yes nog steeds open in volle glorie. Als je nog eens in die buurt bent, zeker ook in The Globe binnenspringen, prachtige café.
 
Yes nog steeds open in volle glorie. Als je nog eens in die buurt bent, zeker ook in The Globe binnenspringen, prachtige café.
Zal niet voor meteen zijn denk ik. Maar ik noteer het.
Liverpool was wel een leuke stad om er enkele dagen rustig iet te drinken.
 
Laatst bewerkt:
Yes nog steeds open in volle glorie. Als je nog eens in die buurt bent, zeker ook in The Globe binnenspringen, prachtige café.

Zal voor meteen zijn denk ik. Maar ik noteer het.
Liverpool was wel een leuke stad om er enkele dagen rustig iet te drinken.
Als ik rustig iets wil drinken ga ik altijd naar Carnarvon Castle, daar tappen ze voor mij nog altijd de beste pint Guinness.
Binnen dike 2 weken zit ik daar weer :coolbrows: .
 
Terug
Bovenaan