Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

En 2de geel. Chelsea speler gaat heel makkelijk neer.

Ondertussen 2-2. Hier viel echt wel wat te rapen bij dit Chelsea.
Aub... hebt gij gezien wat voor kansen Chelsea gemist heeft? Het enige dat Burnley in de match houd is het rotslecht verdedigen bij stilstaande fases, voor de rest was het het eenrichtingvoetbal met alweer een karrenvracht aan gemiste kansen... Het begint echt hopeloos te worden, rotslechte spits en verschrikkelijk slecht verdedigen op hoge ballen.

edit : voor alle duidelijkheid ik heb het over het 2de deel van uw bericht hé, niet over die penaltyfase want dat was inderdaad een vreemde beslissing. De penalty is nog voor discussie vatbaar maar dat 2de geel is te belachelijk voor woorden.

van sterling zou ge toch ook compleet zot worden, eerst geeft die een geweldige assist aan Palmer om dan 5 min later gewoon een onmisbare kans naast te koppen. Echt een verschrikkelijk irritante speler.
 
Aub... hebt gij gezien wat voor kansen Chelsea gemist heeft? Het enige dat Burnley in de match houd is het rotslecht verdedigen bij stilstaande fases, voor de rest was het het eenrichtingvoetbal met alweer een karrenvracht aan gemiste kansen... Het begint echt hopeloos te worden, rotslechte spits en verschrikkelijk slecht verdedigen op hoge ballen.
11 tegen 11 vond ik Burnley helemaal niet kansloos. En vond de kansen van Chelsea toen ook geen 90% goals. Tweede helft logischerwijs ander verhaal.
 
Talksport begint eindelijk te stoppen met Moyes te verdedigen.
Benieuwd naar MOTD straks. Al twijfel ik ook een beetje om te kijken.

West Ham supporter zijn, het is toch een vorm van SM. Het doet vaak pijn maar voor onverklaarbare redenen hou je er van 😂
 
11 tegen 11 vond ik Burnley helemaal niet kansloos. En vond de kansen van Chelsea toen ook geen 90% goals. Tweede helft logischerwijs ander verhaal.
Met deze match hebben ze maturiteit en karakter getoond. Iets wat eerder toch wat leek te ontbreken. Muric in de goal is ook een goede zet.
 
Dju, last minute mijn fantasy captain nog veranderd van Palmer naar Salah. Hopelijk doet die laatste het even goed
 

Stamp die kerel per direct terug aub. 150000 pond per week, nog niets nuttigs gedaan en dan zo reageren. Uiteraard eerst nog vlug op de bus want achter glas is het stoerder...

Akkoord de penalty kon hij niet aan doen maar wederom als hij inkomt worden we defensief nog slechter dan we al waren.

Moyes zal die uiteraard wel weer verdedigen want voor onverklaarbare reden is die echt fan ervan. Om wss nog maar te zwijgen van beloftes die gemaakt zijn aan city wss
 
Ik schakel in bij City - Arsenal en quasi het eerste dat ik zie is een vuile fout van Bernardo Silva wegkomt zonder kaart.

Dat is toch niet te geloven hoe vaak die vent wegkomt zonder kaarten... :sarcastic:
 
Haaland zijn technische capaciteiten: lomp, lomper, lompst. 😂 Is toch niet om aan te zien, simpel balleke opzij leggen en twas 1-0 maar nee trapt naast de bal. Ik heb echt Lukaku vibes bij hem.

En Arteta had niet veel zin om te winnen precies. Met Havertz in de spits... Gelukkig toch Trossard (veel te laat) gebracht waardoor ze nog gevaarlijk werden.

Ik gun het Liverpool dit jaar. Gaat ook verdiend zijn.
 
Leicester gewonnen tegen Norwich waar de laatste volop strijdt voor een plaats bij de eerste zes. Hierdoor is Leicester terug even aan kop én zeker van de playoffs.
 
Ipswich gewonnen 3-2 tegen Southampton (4e) met goal in 97e minuut. Wordt nog razend spannend
Ja, is daar vaak wel een spannende strijd. Al moet ik nu ook toegeven dat ik het niet echt volg ook al vind ik het puur als competitie aangenamer dan de PL.

En dat ploegje uit zuid-londen kan nog altijd zakken. Niet dat ik er op zich wakker van lig maar gezien onze eigen topprestaties is het leuk om wat leedvermaak te hebben over een rivaal.
Morgen wss wel minder mogen lachen met een rivaal.
 
Terug
Bovenaan