Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

hate game vandaag.
Geen Areola in doel (blessure), nu hopelijk Philips thuis in zijn zetel.
Al moeten we op dat laatste niet echt hopen, Moyes herhaalde nog maar eens dat hij in hem vertrouwt en het wel zal goedkomen ermee....
 
1-1 uiteindelijk.
De 0-1 mag Fabianski toch grotendeels op zijn conto schrijven.

En we misten toch wel wat passie opnieuw. Antonio sjah, we hebben echt een spits nodig.
Paqueta stond er ook maar wat bij te wezen precies.

Maar geen Philips op het veld en we geven het niet weg...
 

Als we hier al vrije trappen voor gaan geven. Uit deze vrije trap valt de 1-1. Burnley toch wel weer reden tot klagen in deze fase lijkt mij. Net als vorige week met die penalty en 2 rode kaarten.
Das idd wel licht.

Maar eerlijk Burnley moet voorzal naar zichzelf kijken als ze zakken. Zijn gewoon niet goed genoeg.
Zelfs met puntenaftrek van andere clubs geraken ze nog niet uit de gevarenzone.

Meer nog Burnley staat zelfs blijkbaar in de + (volgens dit artikel toch https://www.espn.co.uk/football/sto...-decisions-affect-premier-league-club-2023-24)

Zijn gewoon niet goed genoeg. Net zoals Sheffield (die dan blijkbaar meer recht van klagen heeft over VAR).
Enige ploeg die het voorlopig nog slechter deed dan Burnley en Sheffielf is denk ik Derby County heel wat jaren geleden. Degradeerden toen met 11pt.

Luton klampt nog net wat aan bij de rest maar is toch deels vanwege de puntenaftrek van Forest en Everton.
Zonder die punten aftrek waren alle drie een vogel voor de kat vrees ik.

Zou wel denk ik de eerste keer in lang zijn dat de 3 promovendi ook terug zakken. Meestal is er zo 1 ploeg die weet te verrassen.
 
@Wilcao Alvarez maakte zich gisteren nog wat populairder bij de West Ham.

Naar gewoonte werd er gezongen "stand up if you hate tottenham". En wie stond er mee recht: Alvarez.
Das wat anders dan uw middelvinger opsteken naar supporters. Philips kan er nog iet van leren dus.
 
@Wilcao Alvarez maakte zich gisteren nog wat populairder bij de West Ham.

Naar gewoonte werd er gezongen "stand up if you hate tottenham". En wie stond er mee recht: Alvarez.
Das wat anders dan uw middelvinger opsteken naar supporters. Philips kan er nog iet van leren dus.
Had niks anders verwacht van hem. Alvarez is een klootzakje, maar wel eentje die ge in uw team wilt hebben.
 
Ik zet de match uit (kon het echt nimeer aanzien) in minuut 89.... koekje van eigen deeg voor United I guess
 
Palmer, wat een baas. Soms loopt die keihard zijn ploegmaten uit te kafferen, maar dan weer neemt hij ze op sleeptouw en sleurt ze erdoor. Topaankoop.
 
Die penalty voor de 3-3 was anders toch ook heel licht gegeven, volgens mij raakt Diogo hem zelfs niet.
Maar wel oerdom om uw arm er zo rond te houden.
Wel zot einde. Ik had net LFC gezien en kon nog niet slapen dus dacht, ik zet nog efkes die match op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan