Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das idd wel licht.
Als we hier al vrije trappen voor gaan geven. Uit deze vrije trap valt de 1-1. Burnley toch wel weer reden tot klagen in deze fase lijkt mij. Net als vorige week met die penalty en 2 rode kaarten.
Had niks anders verwacht van hem. Alvarez is een klootzakje, maar wel eentje die ge in uw team wilt hebben.@Wilcao Alvarez maakte zich gisteren nog wat populairder bij de West Ham.
Naar gewoonte werd er gezongen "stand up if you hate tottenham". En wie stond er mee recht: Alvarez.
Das wat anders dan uw middelvinger opsteken naar supporters. Philips kan er nog iet van leren dus.
Zeker. En je moet er wel bijnemen dat hij af en toe voor enkele wedstrijden geschorst zal zijn.Had niks anders verwacht van hem. Alvarez is een klootzakje, maar wel eentje die ge in uw team wilt hebben.
Van mijn part mogen ze James ook verkopen, diene is toch altijd geblesseerd. Gelukkig hebben we nog Gusto, naast Palmer toch een steengoede aankoopWeeral dien Badiashile in de starting 11... een ramp die kerel
2-0 na 20 min. Wedden da we het nog verkloten?![]()

Maar wel oerdom om uw arm er zo rond te houden.Die penalty voor de 3-3 was anders toch ook heel licht gegeven, volgens mij raakt Diogo hem zelfs niet.