Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Ik heb het echt gehad met deze ploeg, ik kan da niet meer aanzien. Wat een amateurs, dien Jackson die brengt 0.0 bij en elke week mag die gewoon blijven staan... Kerel doet echt werkelijk niets goed in de box (af en toe wel er buiten). Die verdediging is echt kaas met gaten, elke hoge bal die voor onze goal komt is gevaarlijk. Ge speelt hier verdomme tegen de laatste in de stand. En de reeks wedstrijden die er nu aankomt... hold my beer...

Everton thuis
city (fa cup)
Arsenal away
Aston Villa away
Spurs home
West Ham home
Gewoon winnen op Arsenal please :unsure:
 
Ik heb het echt gehad met deze ploeg, ik kan da niet meer aanzien. Wat een amateurs, dien Jackson die brengt 0.0 bij en elke week mag die gewoon blijven staan... Kerel doet echt werkelijk niets goed in de box (af en toe wel er buiten). Die verdediging is echt kaas met gaten, elke hoge bal die voor onze goal komt is gevaarlijk. Ge speelt hier verdomme tegen de laatste in de stand. En de reeks wedstrijden die er nu aankomt... hold my beer...

Everton thuis
city (fa cup)
Arsenal away
Aston Villa away
Spurs home
West Ham home
Je komt dat gewoon ze.
Of bent dat al gewoon van het pre-Ambrovic tijdperk?

Soit.
Everton zou terug 2 punten afgetrokken zijn?
Is toch echt gewoon een slechte komedie geworden?
 
Je komt dat gewoon ze.
Of bent dat al gewoon van het pre-Ambrovic tijdperk?

Soit.
Everton zou terug 2 punten afgetrokken zijn?
Is toch echt gewoon een slechte komedie geworden?
Goh de verwachtingen lagen pre abramovich ook helemaal anders he. Chelsea speelde niet mee voor league titels, was een echte cupploeg
 
Wat een belachelijk gedoe is dat allemaal eigenlijk. Hoe kan je nu zo deftig tegen de degradatie vechten? Geldt langs beide kanten.
 
Iemand op de hoogte van eventuele inbreuken van arsenal en liverpool? Kwestie van die nog rap te behandelen voor city de titel mist... Euh ik bedoel iemand onfair de titel wint...
 
Ik heb het echt gehad met deze ploeg, ik kan da niet meer aanzien. Wat een amateurs, dien Jackson die brengt 0.0 bij en elke week mag die gewoon blijven staan... Kerel doet echt werkelijk niets goed in de box (af en toe wel er buiten). Die verdediging is echt kaas met gaten, elke hoge bal die voor onze goal komt is gevaarlijk. Ge speelt hier verdomme tegen de laatste in de stand. En de reeks wedstrijden die er nu aankomt... hold my beer...

Everton thuis
city (fa cup)
Arsenal away
Aston Villa away
Spurs home
West Ham home
In theorie zijn we gered
 
Iemand op de hoogte van eventuele inbreuken van arsenal en liverpool? Kwestie van die nog rap te behandelen voor city de titel mist... Euh ik bedoel iemand onfair de titel wint...
Ik hou er niet van om het erover te hebben, maar ze doen het zo opzichtig dat het gewoon lachwekkend wordt he. Elke keer is hun stadion uitverkocht, terwijl je de lege stoeltjes zo kan tellen.
 
Ik hou er niet van om het erover te hebben, maar ze doen het zo opzichtig dat het gewoon lachwekkend wordt he. Elke keer is hun stadion uitverkocht, terwijl je de lege stoeltjes zo kan tellen.
Gans het FFP verhaal is lachwekkend, zeker hoe de PL zich al een gans seizoen gedraagt erover.

En officieel is het uitverkocht é, zit vol met abbonees van over gans de wereld, rijke stinkers die dan enkel maar gaan als het CL is tegen real, psg, of derby tegen man u. En zelfs dan proberen ze hun plaats aan woekerprijzen door te verkopen. En reisbureaus niet vergeten.
Een ziekte die je overal begint terug te vinden. Dus dat kan je op zich dan weer niet echt naar de FFP schuiven.

Zelfs bij een clubje als West Ham. Ticket office helpt ons geen reet meer qua tickets (heel af en toe nog eens voor een thuismatch), toch tickets genoeg bij reisbureaus en van die resell sites....
 
Gans het FFP verhaal is lachwekkend, zeker hoe de PL zich al een gans seizoen gedraagt erover.

En officieel is het uitverkocht é, zit vol met abbonees van over gans de wereld, rijke stinkers die dan enkel maar gaan als het CL is tegen real, psg, of derby tegen man u. En zelfs dan proberen ze hun plaats aan woekerprijzen door te verkopen. En reisbureaus niet vergeten.
Een ziekte die je overal begint terug te vinden. Dus dat kan je op zich dan weer niet echt naar de FFP schuiven.

Zelfs bij een clubje als West Ham. Ticket office helpt ons geen reet meer qua tickets (heel af en toe nog eens voor een thuismatch), toch tickets genoeg bij reisbureaus en van die resell sites....
De grap is dat ze voor belachelijk lage prijzen tickets tegen Real begonnen te verkopen 2 weken terug, aan "all members". Hoe sneller die club terug naar de krochten van het Engels voetbal verdwijnt, hoe beter.
 
Zou ik wel een goede zet vinden.
Geef het een jaar en dan evalueren of er potentieel in zit op langere termijn, tegen dan zal Alonso wel de markt bespeuren en dan weet je of je je toch in de debatten met Real Madrid (I suppose) wil gaan mengen of niet.
 
En heeft naar het schijnt een speelstijl die heel sterk aanleunt bij die van Klopp.
Had nochtans ergens gelezen dat hij redelijk ver van Klopp zijn stijl staat. 😅 Is blijkbaar ook “getrouwd” met de 3-4-3 formatie.

Maar bon, het interesseert me in alle eerlijkheid geen hol tot als Klopp zijn laatste match geleid heeft.
 
Terug
Bovenaan