Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Wat een gezeik is me dat toch "Premier League to consider luxury tax for heavy spenders"
Zeg dan toch gewoon vlakaf: city, chelsea en anderen mogen doen wat ze willen. We gaan hen een boete geven die ze toch gewoon met de glimlach kunnen betalen en verder niets aan de hand.

En verder de punten van zowel Everton als Forest per direct terug geven.

En schaf verder gans die FFP af.
Het was al van in het begin aan duidelijk dat er voor de rijke arabieren en co noemensveel achterpoortjes mogelijk waren. Want wie geld heeft mag alles (niet enkel in het voetbal).
Dan is het overal duidelijk en kan de komedie stoppen.
 
Afzakken is hiermee zo goed als zeker voor wie nog een beetje hoop had bij Burnley. Kompany zal de komende weken toch zweten op zijn stoel.
 
Heel jammer, een beetje meeval de laatste weken, en je vocht echt nog mee voor het behoud. Nu is het idd wel over vrees ik. Focussen op volgend seizoen, en hopelijk de spelers met potentieel zoveel mogelijk kunnen behouden.
 
Bij de rust moest et gewoon 0-4 zijn, zelfs na de rust nog genoeg kansen gehad.
Alles kan nog.
 
En alweer controle vd match kwijt en tegengoal... mocht wel nooit binnen, korte hoek...

Ksnap da ni ze, redelijk.goed aan de match begonnen en nadien nix meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het echt gehad met deze ploeg, ik kan da niet meer aanzien. Wat een amateurs, dien Jackson die brengt 0.0 bij en elke week mag die gewoon blijven staan... Kerel doet echt werkelijk niets goed in de box (af en toe wel er buiten). Die verdediging is echt kaas met gaten, elke hoge bal die voor onze goal komt is gevaarlijk. Ge speelt hier verdomme tegen de laatste in de stand. En de reeks wedstrijden die er nu aankomt... hold my beer...

Everton thuis
city (fa cup)
Arsenal away
Aston Villa away
Spurs home
West Ham home
 
Terug
Bovenaan