Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Als ik rustig iets wil drinken ga ik altijd naar Carnarvon Castle, daar tappen ze voor mij nog altijd de beste pint Guinness.
Binnen dike 2 weken zit ik daar weer :coolbrows: .
ik heb buiten o'neills en dan die popworld geen flauw idee meer waar we allemaal gezeten hebben. Weet dat we deze beide zaken hebben afgesloten en dan serieus gesukkeld hebben voor ons hotel terug te vinden.

The Arkles uiteraard als away supporter. Cavern Club ook eens binnengeweest natuurlijk. Dan nog ergens een grote pub op het einde van die straat van oa de cavern enzo.

Met Everton away geen pubs kunnen doen, wegens verblijf buiten liverpool. Wel ons parkeertalent mogen expliceren aan de Bobbies.
We waren laat aan, en vonden er dan maar niet beter op om de auto gewoon tussen al de bussen te gaan parkeren
 
ik heb buiten o'neills en dan die popworld geen flauw idee meer waar we allemaal gezeten hebben. Weet dat we deze beide zaken hebben afgesloten en dan serieus gesukkeld hebben voor ons hotel terug te vinden.

The Arkles uiteraard als away supporter. Cavern Club ook eens binnengeweest natuurlijk. Dan nog ergens een grote pub op het einde van die straat van oa de cavern enzo.

Met Everton away geen pubs kunnen doen, wegens verblijf buiten liverpool. Wel ons parkeertalent mogen expliceren aan de Bobbies.
We waren laat aan, en vonden er dan maar niet beter op om de auto gewoon tussen al de bussen te gaan parkeren
Op Mathew Street, misschien the Grapes ofzo dan? Wij doen daar meestal the Cavern Pub (niet de Club) en Eric's.
Beste ontbijt in Liverpool is trouwens Shiraz Palace.
 
Als ik rustig iets wil drinken ga ik altijd naar Carnarvon Castle, daar tappen ze voor mij nog altijd de beste pint Guinness.
Binnen dike 2 weken zit ik daar weer :coolbrows: .

Allez zoveel goei Engels bier en dan gaat ge Guinness drinken... Super lekker, daar niet van, maar in Engelse pubs hebt ge toch zot veel keuze. Tenzij ge ze allemaal al geprobeerd hebt natuurlijk :oi22:
 
Off-topic: ik heb 2 jaar in Engeland gewoond, maar ik kan niet zeggen dat ik daar veel lekkere lokale biertjes heb gevonden. :unsure:

Je moet in de meeste pubs (die trouwens onderdeel zijn van een keten) al eerst voorbij de mass produced dingen zoeken. Veel Peroni (IT), Stella Artois (BE), Foster's (Australisch), Heineken (NL), San Miguel (ES), Carlsberg (DK) enzo :unsure:

Ze drinken daar veel bier, dat wel, maar vooral en masse de buitenlandse merken.
Ben wel grote fan geworden van Brew Dog (Schots), die zijn ondertussen ook redelijk internationaal aanwezig.
 
Fullers heeft ook wel nog goede bieren.
Voor onverklaarbare reden ben ik dan weer best liefhebber van Newcastle Brown Ale.

Zelf drink ik er vooral cider, gin-tonic en vuile cola's

Maar bon we zijn aan het afwijken.

Terug on-topic: dit weekend newcastle away voor ons. Gezien blessures en dergelijke mss wel het moment om er iets te gaan rapen. Tenminste als we terug ten aanval durven trekken.
 
Off-topic: ik heb 2 jaar in Engeland gewoond, maar ik kan niet zeggen dat ik daar veel lekkere lokale biertjes heb gevonden. :unsure:

Je moet in de meeste pubs (die trouwens onderdeel zijn van een keten) al eerst voorbij de mass produced dingen zoeken. Veel Peroni (IT), Stella Artois (BE), Foster's (Australisch), Heineken (NL), San Miguel (ES), Carlsberg (DK) enzo :unsure:

Ze drinken daar veel bier, dat wel, maar vooral en masse de buitenlandse merken.
Ben wel grote fan geworden van Brew Dog (Schots), die zijn ondertussen ook redelijk internationaal aanwezig.
Korev bier uit Cornwall, voor mij een van de betere in het uk.
 
Off-topic: ik heb 2 jaar in Engeland gewoond, maar ik kan niet zeggen dat ik daar veel lekkere lokale biertjes heb gevonden. :unsure:

Je moet in de meeste pubs (die trouwens onderdeel zijn van een keten) al eerst voorbij de mass produced dingen zoeken. Veel Peroni (IT), Stella Artois (BE), Foster's (Australisch), Heineken (NL), San Miguel (ES), Carlsberg (DK) enzo :unsure:

Ze drinken daar veel bier, dat wel, maar vooral en masse de buitenlandse merken.
Ben wel grote fan geworden van Brew Dog (Schots), die zijn ondertussen ook redelijk internationaal aanwezig.
Er komt nochtans heel veel top(craft)bier uit Engeland hoor. Op IPA vlak zelf wereldtop, oa. Cloudwater, Verdant, Deya, ... kan nog even doorgaan.

Tot de Brexit ging ik heel vaak naar Stamford Bridge en vlakbij het stadion ging ik steeds naar dezelfde bar/pub en die hadden ook heel wat lekkers van craft bier op vat. Weet nimeer hoe die bar heet maar was echt wel een leuke plek met toffe tuin vanachter waar ze op matchday ook nog eens lekkere burgers bakten buiten.

Edit : elk bar wast! Ff gaan opzoeken op streetview, lijkt me wel.dat die ondertussen.gesloten is...
 
Laatst bewerkt:
Off-topic: ik heb 2 jaar in Engeland gewoond, maar ik kan niet zeggen dat ik daar veel lekkere lokale biertjes heb gevonden. :unsure:

Je moet in de meeste pubs (die trouwens onderdeel zijn van een keten) al eerst voorbij de mass produced dingen zoeken. Veel Peroni (IT), Stella Artois (BE), Foster's (Australisch), Heineken (NL), San Miguel (ES), Carlsberg (DK) enzo :unsure:

Ze drinken daar veel bier, dat wel, maar vooral en masse de buitenlandse merken.
Ben wel grote fan geworden van Brew Dog (Schots), die zijn ondertussen ook redelijk internationaal aanwezig.
't Is nu niet dat Guinness zoveel minder mass produced is he :tongue:
Wel veel lekkerder dan die rommel die ge opsomt, al kon ik een Foster wel smaken in mijn Dublin-periode.
 
Richarlison is in huilen uitgebarsten tijdens een interview waarin hij praat over zijn mentale gezondheid. De 26-jarige Braziliaanse voetballer kampte na het WK van 2022 met een depressie en dacht er zelfs aan om een einde aan zijn leven te maken. In gesprek met ESPN blikt hij terug op die periode en legt hij uit dat therapie zijn leven heeft gered.


Heftig.
 
Newcastle was wel in alle aspecten beter.
Maar, als je verdediging al gans de match slaapt, moet je niet nog een kwakkel als Philips erbij zetten en Newcastle nog meer uitnodigen.

Penalty door Philips vind ik wel geen. Moet ie ogen op zijn gat hebben ofwa? Maarja we zijn het al gewoon als de VAR zich moeit de beslissing in het nadeel van West Ham zal zijn.

Dinsdag spuds. Er zal een pak meer passie en inzet nodig zijn...
 
Het is toch ook gewoon niet slim van de verdediger om puur de man te spelen als de bal 3 meter weg is en hij de binnenkant heeft.
 
Terug
Bovenaan