EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zozo... en ook mensen die meteen zeggen: "o makkelijke affiche", maar de Italianen hadden het niet makkelijk. Bewijs dat elke match gespeeld moet worden en de meeste matchen moeilijk zijn als zo een ploeg goed voor de dag komen. En dat makkelijke helft / moeilijke helft op papier onzin is.

5 jaar geleden hadden we ook de makkelijke helft, gingen we roemloos onderuit tegen de Welschman.
 
Zozo... en ook mensen die meteen zeggen: "o makkelijke affiche", maar de Italianen hadden het niet makkelijk. Bewijs dat elke match gespeeld moet worden en de meeste matchen moeilijk zijn als zo een ploeg goed voor de dag komen. En dat makkelijke helft / moeilijke helft op papier onzin is.

5 jaar geleden hadden we ook de makkelijke helft, gingen we roemloos onderuit tegen de Welschman.
Op basis van gisteren blijft dat de grootste blamage uit de Belgische voetbalgeschiedenis.
 
Eigenlijk nog zonde van Oostenrijk maar bon, sterkste ploeg op papier wint. Leuke match gezien.
Om 21.00 mag het minder spannend zijn.
NL (?) tegen de denen, zal ook leuk worden (y)
 
Op basis van gisteren blijft dat de grootste blamage uit de Belgische voetbalgeschiedenis.
Dat is toch niet serieus om een ploeg met zichzelf te vergelijken van 5 jaar geleden? Op dat moment speelde Lukaku bv nog bij Everton, en KDB had net zijn eerste seizoen bij ManCity achter de rug. Alleen al die 2 kerels hebben een enorme progressie gemaakt sindsdien. Het België van vandaag verliest die match in principe nooit.
 
Tegen Oostenrijk zouden wij het denk ik ook wel lastig gehad hebben, zetten goed druk op man in balbezit en een ploeg die goed samen speelt. Mochten die 1 of 2 betere aanvallers hebben stonden ze miss ronde verder.
 
Tegen Oostenrijk zouden wij het denk ik ook wel lastig gehad hebben, zetten goed druk op man in balbezit en een ploeg die goed samen speelt. Mochten die 1 of 2 betere aanvallers hebben stonden ze miss ronde verder.
Of als Arnautovic zich even inhoudt en geen 20 cm buitenspel staat.


Maar bon, het gaat sowieso een goeie ploeg zijn die Italië eruit kegelt.
 
Dat niet toelaten dat het stadion in München in regenboogkleuren werd gezet, dat kon ik ergens nog begrijpen van de Uefa.
Maar dit vind ik dan toch ook weer heel flauw:

 
Dumfries gaat toch niet bij PSV blijven denk ik. Sterk EK speelt hij tot nu toe.
 
Dat niet toelaten dat het stadion in München in regenboogkleuren werd gezet, dat kon ik ergens nog begrijpen van de Uefa.
Maar dit vind ik dan toch ook weer heel flauw:

Bericht zou fout zijn en niet door de UEFA verboden, wel door lokale overheid.
 
Die Nederlandrs, man man wat een chance met de loting :p

Tsjechië is toch echt 1 van de zwakkere ploegen in de 1/8e finales. Samen met Zweden en Oekraïne (en 1 van die 2 gaat zelfs in de kwartfinales raken, lol)
 
Ik ben maar met een half oog aan't zien maar toch zware cafévoetbalvibes hoor. Meermaals struikelen, bal vergeten, kansen de nek omwringen, ... Spel gaat wel goed op en neer.
 
Het is (nog) geen goede match. Beetje zoals gisteren. De ene kan het niet en de andere lukt het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan