EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
.
Heb jij de herhaling van die fase gezien?

Kijk nog eens die fase. Ik weet echt wel wat ik zie (en het is niet de eerste keer). In het begin van de match, was het duidelijk buitenspel, laat de match doorspelen en een Oostenrijker moet nog heel terugkeren en raakt de bal nog eerst waardoor er doorgespeeld word, maar laat je de bal doorspelen dan riskeer je dat het toch geen buitenspel is, en dat er een goal valt. Waaruit uit die fase nog een grote kans voor de Italianen komt (in de eerste helft). Het is echt niet de eerste keer. Hier is de doorspeelregel toch echt niet van toepassing meer hoor. Het ruikt naar spelbederf.

Zelfs dan nog als je doorgaat en die italiaan zou scoren dan kan de VAR toch tussenkomen en zeggen dat die buitenspel stond in die fase voor de goal werd gemaakt?

Ik herinner me eerder dit jaar nog een goal die zo werd afgekeurd door de VAR omdat in een eerdere fase helemaal aan de andere kant van het veld iemand van de ander ploeg buitenspel stond.

Anyway goal voor de Azurri intussen. Mooie controle, strak afgewerkt
 
Zelfs dan nog als je doorgaat en die italiaan zou scoren dan kan de VAR toch tussenkomen en zeggen dat die buitenspel stond in die fase voor de goal werd gemaakt?

Ik herinner me eerder dit jaar nog een goal die zo werd afgekeurd door de VAR omdat in een eerdere fase helemaal aan de andere kant van het veld iemand van de ander ploeg buitenspel stond.

Anyway goal voor de Azurri intussen. Mooie controle, strak afgewerkt
Zelfs eens een penalty die dan omgetoverd werd door de VAR naar penalty aan de andere kant
 
.


Zelfs dan nog als je doorgaat en die italiaan zou scoren dan kan de VAR toch tussenkomen en zeggen dat die buitenspel stond in die fase voor de goal werd gemaakt?

Ik herinner me eerder dit jaar nog een goal die zo werd afgekeurd door de VAR omdat in een eerdere fase helemaal aan de andere kant van het veld iemand van de ander ploeg buitenspel stond.

Anyway goal voor de Azurri intussen. Mooie controle, strak afgewerkt
Neen, want als het dan geen buitenspel is, ben je ook gefuckt. Vanuit de buitenspelfase komen vervolgens nieuwe kansen, die er niet hadden moeten komen omdat er een kans is uit een buitenspelfase waarin de Italiaan de bal niet aanraakt, maar wel het spel beïnvloedt.
 
Nu goed Oostenrijk heeft de Italianen moe gemaakt vandaag. Als de Belgen straks Portugal netjes opzij zetten dan eten ze dit moegestreden Italië gewoon op. :scream:
 
Nu goed Oostenrijk heeft de Italianen moe gemaakt vandaag. Als de Belgen straks Portugal netjes opzij zetten dan eten ze dit moegestreden Italië gewoon op. :scream:
Match is vrijdag, dan is dit al vergeten hoor... Als ze al voorbij Portugal geraken...
 
Belotti ligt op de grond en speelt de bal in de voeten van Pessina :unsure:


Soit de beste ploeg wint dus kan je niet veel opzeggen natuurlijk
 
De vechtlust die de Oostenrijkers hebben laten zien tot nu toe toont dat het niet onmogelijk is dat ze nog terug komen lijkt me. Moeilijk weliswaar
 
Match is vrijdag, dan is dit al vergeten hoor... Als ze al voorbij Portugal geraken...
Klopt, maar langs de andere kant heeft de winnende ploeg van morgen (België/Portugal) ook een dag minder rust he.
Dus dat wordt toch al een beetje gecompenseerd... :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan