EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Loopt tegen de arm aan :laugh: . Is toch duidelijk fout (indien het geen offside was).
 
Moeten we het spel nu ook al stilleggen omdat er ene krampen heeft? Komaan scheids geef die Oostenrijker eens geel voor die belachelijke duw.
 
Debiel van een grensrechter, kent die wel buitenspelregel, iedere keer 1 minuut wahcten voor zijn vlagje omhoog te steken. Onnozelaar
 
Laat de verlengingen maar komen aub!

Voor het geval dat België wint, is de tegenstand in de kwartfinale toch iets minder fit dan :)
 
Italië moet het toch vooral hebben van hun verdediging, hoor.
Eigenlijk mooi wel, want zo is het altijd al geweest...

Doe mij toch maar liever Oostenrijk in de kwartfinales (als we morgen kunnen winnen van Portugal... als we verliezen mag het Italië zijn :p ).
 
Vlag ging quasi direct omhoog ze
Heb jij de herhaling van die fase gezien?

Kijk nog eens die fase. Ik weet echt wel wat ik zie (en het is niet de eerste keer). In het begin van de match, was het duidelijk buitenspel, laat de match doorspelen en een Oostenrijker moet nog heel terugkeren en raakt de bal nog eerst waardoor er doorgespeeld word, maar laat je de bal doorspelen dan riskeer je dat het toch geen buitenspel is, en dat er een goal valt. Waaruit uit die fase nog een grote kans voor de Italianen komt (in de eerste helft). Het is echt niet de eerste keer. Hier is de doorspeelregel toch echt niet van toepassing meer hoor. Het ruikt naar spelbederf.
 
Heb jij de herhaling van die fase gezien?

Kijk nog eens die fase. Ik weet echt wel wat ik zie (en het is niet de eerste keer). In het begin van de match, was het duidelijk buitenspel, laat de match doorspelen en een Oostenrijker moet nog heel terugkeren en raakt de bal nog eerst waardoor er doorgespeeld word, maar laat je de bal doorspelen dan riskeer je dat het toch geen buitenspel is, en dat er een goal valt. Waaruit uit die fase nog een grote kans voor de Italianen komt (in de eerste helft). Het is echt niet de eerste keer. Hier is de doorspeelregel toch echt niet van toepassing meer hoor.
Dat zijn de richtlijnen die ze meekrijgen vrees ik.
 
Ik begrijp dat het spel moet doorgespeeld worden voor het niet continu te onderbreken, maar wanneer daaruit een gevaarlijke kans komt, moet je toch direct uw vlag omhoog steken. Als dat geen impact heeft voor een kans of een Oostenrijker / Italiaan er niet naar toeloopt, ja dan kan je doorspelen. Maar hier sprinten de Italianen nog naar die bal voor de kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan