EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zalig van de Denen. Ondanks hun twee nederlagen, en al helemaal wat er in de 1e match gebeurde, hebben die toch al geweldige dingen laten zien. Een ploeg waar je als neutrale toeschouwer achter kan staan.
 
Maehle. Altijd mijn favoriet van de kampioenenploeg van 2019 geweest. Die bleef gaan.
 
Ook wel goed om zien dat we het moeilijk hadden omdat Denemarken gewoon een topploeg is, en niet omdat we zelf zwak waren.

Ja ik val hier in herhaling, maar die Denen mogen niet onderschat worden. Nummer 10 op de fifa ranking. Dat is dus hoger dan NL, for what it's worth.
Ok, Eriksen was in feite hun sterspeler, maar bijna al die anderen spelen ook bij goeie clubs in sterke competities.
 
Raar om te zeggen maar mssn is het net omdat Eriksen is weggevallen dat ze bij vlagen zo goed spelen. Anders wat het vooral balletje aan hem geven en hopen dat hij met een geniale pass kwam.
 
In mijn EK2020 bracket had ik ze als verliezend finalist. Dat is, gezien hun verlies tegen Finland, nu al een wonder dat het nog mogelijk is 😁
 
Knappe prestatie van Denemarken, inderdaad. Dat plaatst onze prestatie ginder toch ook wat in perspectief.
 
Die Italianen staan precies altijd met 2-3 man meer op veld. :tongue:

Als je ziet hoe het nu gaat kan die wel eens een bitsig matchke worden. Zeker moest het binnen een uur nog 0-0 staan.
 
Toch weer een knappe redding met die voetveeg.
Eigenlijk dikke pluim aan de keepers dit toernooi, toch al wat heerlijk keepers werk gezien ook 🥳😍
 
Ik hoop op Oostenrijk, al gun ik het Italie ook wel, maar die zijn toch al veel meer een toernooi of kampioenenploeg met meer ervaring en ook wat meer "sluwheid". Soms heb ik wel het idee dat de Oostenrijkers een beetje naief voetballen en te veel naar adem moeten happen, dus als Italie nog eens doordrukt wordt dat 1-0, 2-0 en misschien nog 3-0.

Een Italie zoals dit, speelt er de Belgen ook uit (en met gemak).
 
Ik hoop op Oostenrijk, al gun ik het Italie ook wel, maar die zijn toch al veel meer een toernooi of kampioenenploeg met meer ervaring en ook wat meer "sluwheid". Soms heb ik wel het idee dat de Oostenrijkers een beetje naief voetballen en te veel naar adem moeten happen, dus als Italie nog eens doordrukt wordt dat 1-0, 2-0 en misschien nog 3-0.

Een Italie zoals dit, speelt er de Belgen ook uit (en met gemak).
Toch bizar dat je zelfs met een eerste plaats op de FIFA ranking dergelijke zaken leest. Als Belg dan nog :)

Ok, Italië is een pak beter dan Oostenrijk, maar het staat na 48 min 0-0. En Oostenrijk is België niet hé, niet in de verste verte.
 
Ook geen thuisvoordeel meer he, voor de Italianen.

Los daarvan is Italië toch beter aan het spelen, maar de Oostenrijkers doen het niet slecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan