Dat is dus het probleem. Mijn ruimteregeling stuurt een constante 1 op de AS-input. Maar toch doet de sturing niks, deze blijft in manuele modus staan. Dat zie ik ook als ik de QA-output bekijk, deze blijft op 0 en dus geen automatische modus actief.
Pas als ik via de visualisatie kies voor alles in automatisch te zetten dan gaat de QA-output naar 1 en lopen mijn screen naar beneden.
Heb ook eens op de centrale sturing op AS eens een constante 1 gehangen, doet ook niks tot ik in de visualisatie de blok in automatisch zet
Doe ik in de ochtend alles via visualisering op automatisch dan blijven de screens mooi omhoog en gaan deze pas omlaag als de zon op het raam gaat schijnen. Dus de blok werkt wel, instellingen lijken mij goed te zijn van zonnerichting en constante 1 op AS-input. Het probleem is dus echt dat de die sturing niet naar automatisch wilt gaan, elke nacht terug op manueel gaat en enkel via visualisatie in automatisch gaat voor die dag alleen.
Dat is straf, bij mij geeft dat geen probleem.
Bij mij is er steeds een constante wanneer ik "hittegolf" opzet op AS van de centrale sturing en dan gaat die elke dag opnieuw terug naar automatisch, tot ik die virtuele schakelaar terug afzet. Dus het is niet zo dat je elke dag een nieuwe puls moet geven.

Uiteindelijk ga ik voor DALI. Waar ik de lichtstudie gedaan heb werkte ze ook het liefst met stroomgestuurde led lampen. Dus komen de LED drivers naast de kast te hangen.