Bjorn
Well-known member
Denk dat zijn doos vol genoeg is met Luc in de buurtIk had nu niet vewacht dat Kael zich daar ging ontpoppen tot de grote intellectueel, maar damn wat een lege doos is die man.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat zijn doos vol genoeg is met Luc in de buurtIk had nu niet vewacht dat Kael zich daar ging ontpoppen tot de grote intellectueel, maar damn wat een lege doos is die man.
Pas op: qua tactiek is dat wel een goede zet… het achterste van je tong niet laten zien en je van de domme houden, want anders kom je in het vizier van jouw bondgenoten en word je genomineerd.Ik had nu niet vewacht dat Kael zich daar ging ontpoppen tot de grote intellectueel, maar damn wat een lege doos is die man.

Weten is wel wat overdreven, ze heeft een sterk vermoeden.Astrid weet nu al dat Dahmen en Lee Six verraders zijn.

Dat zouden mensen zijn met wie ik nooit wil weerwolven. Die redenering van iedereen is "Ik volg de groep omdat ik denk dat dat het slimste is."
Hoe duidelijk kan iemand het maken? Het enige wat Walter nog goed doet, is Hannelore meenemen in zijn val.Uiteindelijk heeft Astrid ook enkel Walter juist. En de manier waarop ze het speelt is echt dom, terwijl ze denkt dat ze goed bezig is.Ge zou sommigen in dat spel toch eens een goeie pandoering willen geven.![]()
.Nee, enkel tegen degenen met wie hij in de auto zat heeft hij het gezegd. Allez, da's toch wat ze hebben getoond.Uiteindelijk heeft Astrid ook enkel Walter juist. En de manier waarop ze het speelt is echt dom, terwijl ze denkt dat ze goed bezig is.
Maar Walter denkt echt dat hij onfeilbaar is natuurlijk.
Hebben we nu gezien of Loic zijn schild heeft bekend gemaakt?

Hebben ze verlengd tijdens het ontbijtDat pact van wagon 1 was voor de eerste drie dagen, die zijn voorbij.
Dat haalt idd heel het spel wat onderuit, als iemand een naam laat vallen hangt iedereen daar simpelweg zijn wagonnetje aan om toch zelf maar niet weggestemd te worden. Het feit dat de 3 verraders dan juist nog in de wagon zitten die hebben afgesproken om niet op elkaar te stemmen, maakt het spel helemaal wat belachelijk. En de juiste tactiek om zo lang mogelijk te overleven, blijkt dan ook nog eens om gewoon passief toe te kijken, personen zoals Niels Albert, Ward en Nora hebben nog maar amper een woord gezegd in alle afleveringen (of hebben de montage gewoon niet gehaald).Het is zoals die ene zei, ze spelen gewoon om er het langste in te zitten zoals de mol ipv verraders proberen te ontmaskeren.Die hannelore zei vorige week da ze ook die Walter verdacht, maar omdat ze liever met haar pact bezig is ipv de bedoeling van het spel toch maar op die grote stemmen.
Is ook staf zijn schuld om alle verraders uit dezelfde wagon te kiezen.
Mogelijk is er natuurlijk de montage waarin anderen ook hun zeg doen, maar ze enkel de meesterpleiter Walter aan het woord laten. Kan me niet voorstellen dat alle anderen daar altijd als makke vrouwtjes aan de tafel zitten.Hoe hard moet Walter door de mand vallen voor iemand (behalve Astrid) het door gaat hebben. De man verspreekt zich aan tafel, maakt een strategische fout met het schild en is altijd de eerste om als er een slachtoffer gekozen wordt zijn donderpreek af te steken dat hij net toevallig ook die persoon verdenkt. Om dan drie keer op rij een bondgenoot zo naar huis te spelen. Vooral de naïviteit van wagon 1 stoort me, die moeten nu toch wel doorhebben dat er minstens één verrader bij hen zit. Dat pact moet asap weg om het interessant te maken.
En eigenlijk zou onze bioloog nu ook Walter moeten doorhebben want Walter was de enige tegen wie hij gezegd had dat hij voor Ann ging gaan. En dan springt Walter natuurlijk direct op die kar, dat zou je meteen super verdacht moeten vinden.
Van die andere schapen valt weinig te zeggen, ze willen zelf zo lang mogelijk in het spel blijven dus springen ze als hyena's op een verzwakt iemand om hun eigen hachje te redden.