De Verraders

De Verraders

Walter Damen denkt dat hij zich totaal niet verdacht maakt met de zaken die hij doet terwijl dat net andersom is.
En als ze nu Astrid of Sieg zouden gaan vermoorden, dan is hij zeker hoofdverdachte nummer 1.

Walter Damen denkt dat hij zich totaal niet verdacht maakt met de zaken die hij doet terwijl dat net andersom is.
En als ze nu Astrid of Sieg zouden gaan vermoorden, dan is hij zeker hoofdverdachte nummer 1.
Denk dat ze Astrid moeten vermoorden en dat loic sieg moet mee helpen om Walter te beschuldigen. Walter is opgebrand en zo zet je u safe en zal Hannelore de volgende zijn want die staat ook in het vizier van sieg en anderen.

Laatst bewerkt:
Zijn toch paar dingen die ik niet snap, maar wellicht zou ik zelf gewoon kei slecht zijn in zo’n spel. :)
1. Hoe kan het nu dat niemand op Walter gestemd heeft ondanks die verspreking waarin hij zich toch duidelijk verklapt heeft ?!
2. Waarom toont Walter ná de stemming dat hij het schild heeft ?! Daarmee neemt hij de virtuele immuniteit van de andere 6 weg, terwijl hij ook de aangeboden bescherming bij de stemming links laat liggen.

Als Walter de volgende keer niet weggestemd wordt, weet ik het ook niet meer. En als Jamie-Lee en Loic dan op iemand anders stemmen, zijn ze direct ook heel verdacht, lijkt me.

Verder vraag ik me wel af of zo’n productie niet gestuurd wordt. Voor hetzelfde geld liggen alle verraders er al na 4 stemmingen eruit en hebben ze ineens heel weinig tv.

Verder vraag ik me wel af of zo’n productie niet gestuurd wordt. Voor hetzelfde geld liggen alle verraders er al na 4 stemmingen eruit en hebben ze ineens heel weinig tv.
Staf zei bij de eerste stemming: "als er nu een verrader uit ligt, kunnen ze proberen een bondgenoot te overtuigen zodat er terug 3 zijn", dus als de verraders te snel sneuvelen, zouden ze die gewoon terug aanvullen.

Heel erg, denk ik… Bepaalde zaken moeten gewoon gestuurd worden om het wat boeiend te houden...

Astrid en Hannelore spelen het sterkst, vind ik… anderen zijn idd wat meelopers…
Astrid weet nu al dat Dahmen en Lee Six verraders zijn.

En hoe goed zou het geweest zijn mocht Bart Kaell een verrader zijn geweest? 😂

Die opdracht in Keulen of Aken. "Hier kent niemand jullie", dus moeten jullie zo onopvallend mogelijk rondlopen in de hoop dat niemand van de spionnen jullie kunnen herkennen. Maar dan wel met een cameraploeg erbij rondlopen :unsure:

Denk dat ze Astrid moeten vermoorden en dat loic sieg moet mee helpen om Walter te beschuldigen. Water is opgebrand en zo zet je u safe en zal Hannelore de volgende zijn want die staat ook in het vizier van sieg en anderen.
Awel ja, dat is de enige juiste move dat ze nu kunnen doen. Benieuwd of Walter zijn ego klein genoeg is om zich zo uit het spel te laten zetten.

Laatst bewerkt:
Overigens, hoe tenenkrullend is het dat er nu gedaan wordt of er echt met mensen hun voeten en emoties gespeeld wordt : https://www.hln.be/showbizz/wendy-v...aders-wat-ze-achter-mijn-rug-zeiden~adf7a5a3/ of ook https://www.hln.be/tv/achter-de-sch...and-voor-de-afvallers-was-geen-luxe~a1287032/ . WTF man, het is gewoon een spel he !
In de Nederlandse versie is dit ook zo, ik erger mij daar dood aan. Het is een spel! De mol neem je toch ook niet kwalijk dat hij/zij jullie allemaal zit te bedriegen.

Zijn toch paar dingen die ik niet snap, maar wellicht zou ik zelf gewoon kei slecht zijn in zo’n spel. :)
1. Hoe kan het nu dat niemand op Walter gestemd heeft ondanks die verspreking waarin hij zich toch duidelijk verklapt heeft ?!
Dat hebben ze uitgelegd, in die interviewkamers hebben ze gezegd dat ze twijfelen of het niet gewoon een onschuldige verspreking was. En Walter is ook gewoon een enorm sterke speler waar niemand op durft te stemmen.

2. Waarom toont Walter ná de stemming dat hij het schild heeft ?! Daarmee neemt hij de virtuele immuniteit van de andere 6 weg, terwijl hij ook de aangeboden bescherming bij de stemming links laat liggen.
Omdat hij dat beloofd had van voor hij wist dat hij het schild zou vinden.

Geen idee, ik weet dat eigenlijk nooit bij zo'n reality shows.

Awel ja, dat is de enige juiste move dat ze nu kunnen doen. Benieuwd of Walter zijn ego klein genoeg is om zich zo uit het spel te laten zetten.
Ik zou dat maar doen als het zeker is dat Walter er uit gaat liggen, want uiteindelijk is het de bedoeling om het spel te winnen. En die kans zit er voor Walter nog steeds in, al is het een stuk kleiner dan voor Loic en Jamie.

Hij liet genoeg uitschijnen dat hij vond dat hij het erg goed gedaan had.

Then again, ik denk dat je al bijna op tafel moet kruipen en verkondigen dat je een verrader bent om een stem te krijgen. En de kans dat ze u dan nog wegstemmen is evengoed niet te groot want een ander "kan goed liegen"
Echt... Eerst die verspreking en dan die truc met dat schild en nog altijd denkt enkel Astrid dat hij een verrader is. Ik hoop dat er erg veel gemonteerd wordt want nu komen quasi alle bondgenoten over alsof ze een beetje simpel zijn.

Wat een irritant manneke is diene Sieg, belachelijk kort lontje. Dat al in een spel onder BV's, kunt gaan denken hoe agressief die is in het echte leven.

Die mag er asap uit voor mij.

Ik zou
Wat een irritant manneke is diene Sieg, belachelijk kort lontje. Dat al in een spel onder BV's, kunt gaan denken hoe agressief die is in het echte leven.

Die mag er asap uit voor mij.
Moest die meegedaan hebben als bewaker bij het Stanford Prison Experiment die had geen duwke nodig denk ik om de gevangenen te mishandelen.

Terug
Bovenaan