Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het blijven natuurlijk (bekende) vlamingen...Mogelijk is er natuurlijk de montage waarin anderen ook hun zeg doen, maar ze enkel de meesterpleiter Walter aan het woord laten. Kan me niet voorstellen dat alle anderen daar altijd als makke vrouwtjes aan de tafel zitten.
Hannelore heeft het ook door. En ik vermoed dat er veel te veel gewicht wordt gegeven aan die versprekeing aan tafel.Hoe hard moet Walter door de mand vallen voor iemand (behalve Astrid) het door gaat hebben. De man verspreekt zich aan tafel

Als Walter slim is, neemt hij volgende ronde tafel als eerste het woord en stemt hij op Hannelore.
De andere spelers zijn ervan overtuigd dat Hannelore een verrader is. Walter weet dat, door er haar zelf uit te stemmen lijkt me dat de laatste manier om zijn gezichtsverlies toch nog enigszins goed te maken.Om dan weer obvious een bondgenoot naar huis te hebben, een verrader heeft ook maar een beperkt aantal moves voor mensen het echt beginnen door te hebben? hoop ik lol.
En dan zal sowieso blijken dat Hannelore een bondgenoot is waarbij Walter zijn doodvonnis getekend is.De andere spelers zijn ervan overtuigd dat Hannelore een verrader is. Walter weet dat, door er haar zelf uit te stemmen lijkt me dat de laatste manier om zijn gezichtsverlies toch nog enigszins goed te maken.
Nee hij kan Hannelore beter verdedigen. Zodat het lijkt alsof ze beiden verraders zijn.Als Walter slim is, neemt hij volgende ronde tafel als eerste het woord en stemt hij op Hannelore.
Dees kan toch niemeer , Nora echt : Hannelore heeft mij niet beïnvloed dus het kan alleen jou zijn.
Jamie Lee is een enigsten die het doorheeft en die is verrader nota bene
maar die stoort zich gewoon aan Walter en hierdoor gaat de rest nooit doorhebben dat zijzelf een verrader isDat niemand van wagon 2 en 3 opvalt dat wagon 1 nog voltallig is![]()
En SiegNiet moeilijk om het door te hebben als je alles weetmaar die stoort zich gewoon aan Walter en hierdoor gaat de rest nooit doorhebben dat zijzelf een verrader is
Enkel Astrid had het door van Walter
Die hebben ook door dat er meerdere verraders in hun "team" zitten.Ja dat snap ik ook niet, net als de 3 bondgenoten van die wagon
Ze durven het spel gewoon niet te spelen.Nog nooit zoveel gefacepalmed of in dit programma. Iedereen is overtuigd dat Astrid gelijk heeft over Walter en ze stemmen op een andere.
Best dat ze er niet was of ze kreeg een beroerte.
), maar anders….