De Verraders

De Verraders

Die Jaimy-Lee stoort mij wel.
"Ik kan het niet meer aan" en blablabla.
Ge doet mee aan een SPEL waar je heel graag verrader wou zijn en dan ga je naar een paar dagen compleet nutteloos een mede-verrader eruit proberen spelen.

Dat ze wat meepraat met de groep en twijfels uit over Walter is oké, maar zelf het initiatief nemen om hem eruit te spelen, hoe slecht kan je het spelen...
Jaimy Lee is echt zo vals of ze groot is. Zoals ze daar fake stond te wenen toen er iemand uit was. En hoe ze nu Walter eruit probeert krijgen.

Wel een grappig programma. Je ziet eens hoe vals sommige mensen kunnen zijn. Want zo vals zijn zoals die is.. Dat is echt next level en dat speel je zomaar niet in 1 week. Dan heb je dat nogal gedaan.

Jaimy Lee is echt zo vals of ze groot is. Zoals ze daar fake stond te wenen toen er iemand uit was. En hoe ze nu Walter eruit probeert krijgen.

Wel een grappig programma. Je ziet eens hoe vals sommige mensen kunnen zijn. Want zo vals zijn zoals die is.. Dat is echt next level en dat speel je zomaar niet in 1 week. Dan heb je dat nogal gedaan.
Dat is het spel spelen zoals het hoort gespeeld te worden.
En ja, ze is een actrice en een goed actrice / acteur moet zoiets kunnen.

Allez, niemand die op Walter stemt, terwijl de meesten wel denken dat hij het is. En vooral ook dat er zo een duidelijke aanwijzingen zijn.
Ik vind het wel raar dat Jamie-Lee niet op Walter stemde. Aan de gesprekken was duidelijk dat er totaal geen risico was, en daarmee zou ze toch ook haarzelf buiten verdenking stellen op het moment dat Walter zijn kop valt (alhoewel, het is al duidelijk dat die bondgenoten niet langer dan 5 minuten kunnen onthouden :p).
Verder vind ik wel dat je bij momenten zo van haar gezicht kan aflezen dat ze vals is, al is het natuurlijk wel gemakkelijk als kijker wetende wie de verraders zijn.

En ja, ze is een actrice en een goed actrice / acteur moet zoiets kunnen.

Actrice? Die is toch gewoon ‘influencer’ ? Dus kan een beetje vloggen en zichzelf verkopen, maar een actrice is ze geenszins. Zoals straight_six (familie? :D) al zegt is haar toneeltje zo fake, raar dat niemand dat ziet.

Blijkbaar is het ook een actrice ja, al heb ik geen idee in wat ze dan al ooit meegedaan heeft ofzo, maar ze is in het programma wel neergezet als influencer.

In ieder geval speelt ze het toch verschrikkelijk dom hoor. Dat je bepaalde namen laat vallen, ok, maar zo actief één van je collega verraders er uit proberen te gooien is gewoon oer dom. De meesten zitten al op Walter dus er valt helemaal niks te winnen met die er nu proberen uit te gooien, dit is gewoon puur omdat ze blijkbaar niet meer overeenkomt met hem ofzo, totaal niks met het spel te maken.

Volgend seizoen mogen ze voor de kijker de verraders ook niet prijs geven dan hebben wij er zelf ook wat aan , nu is het 1 grote shitshow waar dat wie het eerst een naam zegt aan de tafel 90% gaat gewoon volgen omdat niemand verder denkt buiten Astrid. Zij gaf de voorzet vorige aflevering en Niemand heeft er iets mee gedaan echt zwakke deelenemers

Het probleem is ook dat ze persé met BVs willen werken, waarvan de helft eigenlijk totaal niet weet hoe het spel in mekaar zit. Ward, Bart, Niels, Kim, Nora... gewoon meelopers en ook totaal niet interessant voor ons als kijker. En zoals Astrid Coppens vanmorgen nog op Q-Music zei: het probleem is dat die allemaal gewoon spelen om zelf zo ver mogelijk te geraken, niet om de verraders eruit te krijgen.

Het probleem is ook dat ze persé met BVs willen werken, waarvan de helft eigenlijk totaal niet weet hoe het spel in mekaar zit. Ward, Bart, Niels, Kim, Nora... gewoon meelopers en ook totaal niet interessant voor ons als kijker. En zoals Astrid Coppens vanmorgen nog op Q-Music zei: het probleem is dat die allemaal gewoon spelen om zelf zo ver mogelijk te geraken, niet om de verraders eruit te krijgen.
Maar zij is toch ook absoluut niet het toonbeeld van hoe je het spel wel moet spelen, ook al zegt ze de hele tijd van wel.
"Ik ga er iemand uitspelen, maar ik ga nog niet zeggen wie" is gewoon geen goeie tactiek. Je moet net wél zeggen wie, en lobbyen. Tenzij je natuurlijk een sluitende theorie hebt, dan kun je die uiteenzetten aan de ronde tafel. Maar haar theorie was "geloof mij", en het enige wat ze had was een voorgevoel. Zo krijg je er inderdaad geen verraders uit.

Ik zeg ook niet dat zij wel een toonbeeld is. Ik vind ook dat ze op Twitter en in de pers overroepen wordt. Ja, ze stak vorige aflevering dan wel stevig van leer tegen Walter. Maar tegelijk was ze er ook stellig van overtuigd dat Hannelore een verrader is, dus zo fantastisch is haar mensenkennis dan toch ook weer niet.

Geen idee hoe die bondgenoten spelen.
Ik denk dat hun doel is om zo lang mogelijk in te blijven. Als de verraders dan winnen is het gewoon van : maar ik ben wel het langst erin gebleven.

Goh ja, hoe kan je als bondgenoot spelen? Er is geen echte reden als verrader om je echt verdacht te gedragen ofzo dus het is gewoon schieten op alles en iedereen. Bij De Mol is het nog de bedoeling dat de mol saboteert, dus kan je nog ergens proberen te zoeken, maar hier hebben de verraders er eigenlijk niks aan als zo'n missie mislukt ofzo...

Bij weerwolven heb je tenminste nog het piepende meisje 😆 die characters zorgen ervoor dat er info kan verzameld worden. Beetje zoals town of salam ook had/heeft

Volgend seizoen mogen ze voor de kijker de verraders ook niet prijs geven dan hebben wij er zelf ook wat aan , nu is het 1 grote shitshow waar dat wie het eerst een naam zegt aan de tafel 90% gaat gewoon volgen omdat niemand verder denkt buiten Astrid. Zij gaf de voorzet vorige aflevering en Niemand heeft er iets mee gedaan echt zwakke deelenemers
Denk ik ook soms, maar aan de andere kant is het wel nog eens tof om te zien hoe verkeerd ze constant zitten. Anders gaan ze weer helemaal monteren om ons op een verkeerd spoor te zetten zoals ze in de mol ook doen.

Ik zeg ook niet dat zij wel een toonbeeld is. Ik vind ook dat ze op Twitter en in de pers overroepen wordt. Ja, ze stak vorige aflevering dan wel stevig van leer tegen Walter. Maar tegelijk was ze er ook stellig van overtuigd dat Hannelore een verrader is, dus zo fantastisch is haar mensenkennis dan toch ook weer niet.
Ze had geluk dat ze juist zat met Walter. Ik vond die "één grote baas, en de anderen pionnetjes" toch maar aanmatigend :D Hoge dunk dat ze heeft van die mensen dan.

BTW, ben ik de enige die nu weer heel veel zin heeft om de Hunger Games films te herbekijken ?
Beklijvende song dit...

Amai... ben hier content mee :D Ik zat al afleveringen te denken dat ik het kende :D

Dus de bondgenoten spelen het tot nu toe zo slecht dat de verraders onderling maar een extra spel gaan spelen. Geweldig concept.

Dus de bondgenoten spelen het tot nu toe zo slecht dat de verraders onderling maar een extra spel gaan spelen. Geweldig concept.
De spelregel is: wie er als laatste met het meest overblijf, is de winnaar.

Dus Jamie Lee heeft het niet goed gesnapt precies.
Je zou kunnen denken dat het tactisch is om haar en Loic niet verdacht te maken als verrader (als ze beiden ook Walter zouden nomineren), maar zelfs dat is het niet….
”hij speelt het niet meer goed” en “hij werkt op mijn zenuwen“ is haar motivering… tja…

Gewoon omdat ze haar zin niet krijgt over wie ze vermoorden, haar teamgenoot ff aanvallen, werk daar mee samen...

Terug
Bovenaan