De Verraders

De Verraders

Zwaar respect voor astrid , den enigsten die de juiste deductie technieken heeft. En echt van dirk en Hannelore hare uitleg moet ik echt walgen..

Mogelijk is er natuurlijk de montage waarin anderen ook hun zeg doen, maar ze enkel de meesterpleiter Walter aan het woord laten. Kan me niet voorstellen dat alle anderen daar altijd als makke vrouwtjes aan de tafel zitten.
Het blijven natuurlijk (bekende) vlamingen...

Is natuurlijk knap dat Astrid de tactiek van Walter doorheeft, maar ze kan het zo slecht overbrengen aan de rest.

Hoe hard moet Walter door de mand vallen voor iemand (behalve Astrid) het door gaat hebben. De man verspreekt zich aan tafel
Hannelore heeft het ook door. En ik vermoed dat er veel te veel gewicht wordt gegeven aan die versprekeing aan tafel.
Dat zal wel zo gemonteerd zijn dat het erger lijkt dan het was.

Ik vind het mooi van Astrid dat ze er voor gaat, maar langs de andere kant kan ze ook wel totaal niet tegen haar verlies.
Ze was gelijk een klein kind aan het flippen toen Walter er niet uit gestemd werd :p

Als Walter slim is, neemt hij volgende ronde tafel als eerste het woord en stemt hij op Hannelore.

Om dan weer obvious een bondgenoot naar huis te hebben, een verrader heeft ook maar een beperkt aantal moves voor mensen het echt beginnen door te hebben? hoop ik lol.

Om dan weer obvious een bondgenoot naar huis te hebben, een verrader heeft ook maar een beperkt aantal moves voor mensen het echt beginnen door te hebben? hoop ik lol.
De andere spelers zijn ervan overtuigd dat Hannelore een verrader is. Walter weet dat, door er haar zelf uit te stemmen lijkt me dat de laatste manier om zijn gezichtsverlies toch nog enigszins goed te maken.

De andere spelers zijn ervan overtuigd dat Hannelore een verrader is. Walter weet dat, door er haar zelf uit te stemmen lijkt me dat de laatste manier om zijn gezichtsverlies toch nog enigszins goed te maken.
En dan zal sowieso blijken dat Hannelore een bondgenoot is waarbij Walter zijn doodvonnis getekend is.

Als Walter slim is, neemt hij volgende ronde tafel als eerste het woord en stemt hij op Hannelore.
Nee hij kan Hannelore beter verdedigen. Zodat het lijkt alsof ze beiden verraders zijn.
En mocht Walter er dan uit gaan liggen, kan hij best zo goed mogelijk Hannelore mee in zijn val trekken.
Op die manier houdt hij de 2 overige verraders zo lang mogelijk uit de wind.
Want ik geef Walter nog hooguit 1 ronde tafel dat hij overleeft.
Als hij er nog meer dan 2 overleeft, dan is er volgens mij een enorme mismatch tussen de beelden die wij zien en de realiteit.

Dees kan toch niemeer , Nora echt : Hannelore heeft mij niet beïnvloed dus het kan alleen jou zijn.

Jamie Lee is een enigsten die het doorheeft en die is verrader nota bene

Laatst bewerkt:
Dees kan toch niemeer , Nora echt : Hannelore heeft mij niet beïnvloed dus het kan alleen jou zijn.

Jamie Lee is een enigsten die het doorheeft en die is verrader nota bene

Niet moeilijk om het door te hebben als je alles weet ;) maar die stoort zich gewoon aan Walter en hierdoor gaat de rest nooit doorhebben dat zijzelf een verrader is

Enkel Astrid had het door van Walter

Dat niemand van wagon 2 en 3 opvalt dat wagon 1 nog voltallig is :unsure:

Ja dat snap ik ook niet, net als de 3 bondgenoten van die wagon

Nog nooit zoveel gefacepalmed of in dit programma. Iedereen is overtuigd dat Astrid gelijk heeft over Walter en ze stemmen op een andere.

Best dat ze er niet was of ze kreeg een beroerte.

Niet moeilijk om het door te hebben als je alles weet ;) maar die stoort zich gewoon aan Walter en hierdoor gaat de rest nooit doorhebben dat zijzelf een verrader is

Enkel Astrid had het door van Walter
En Sieg
Ja dat snap ik ook niet, net als de 3 bondgenoten van die wagon
Die hebben ook door dat er meerdere verraders in hun "team" zitten.
Ze hebben het daar toch al meermaals overgehad.
Nog nooit zoveel gefacepalmed of in dit programma. Iedereen is overtuigd dat Astrid gelijk heeft over Walter en ze stemmen op een andere.

Best dat ze er niet was of ze kreeg een beroerte.
Ze durven het spel gewoon niet te spelen.
Maar dat kunnen we van de verraders ook zeggen, de manier waarop die het spel spelen.
Met elke zet die ze doen maken ze zich meer verdacht, veel slimme zetten hebben die nog niet gedaan.
Maar aangezien de bondgenoten niet veel durven ondernemen gebeurd er niet veel.

Die Jaimy-Lee stoort mij wel.
"Ik kan het niet meer aan" en blablabla.
Ge doet mee aan een SPEL waar je heel graag verrader wou zijn en dan ga je naar een paar dagen compleet nutteloos een mede-verrader eruit proberen spelen.

Dat ze wat meepraat met de groep en twijfels uit over Walter is oké, maar zelf het initiatief nemen om hem eruit te spelen, hoe slecht kan je het spelen...

Die Jamie-Lee (Jaimy wtf???) is anders wel de slimste van de verraders, iets wat je eigenlijk van de Walter zou verwachten, maar die doet de ene domme zet na de andere.

Wat een domme uitleg van die Maureen over dat oogcontact…

Ik mag hopen dat Hannelore nog lang meegaat (maar dat is vooral voor mijn persoonlijke crush 😍), maar anders….
Stel dat ze volgende week aan de ronde tafel op Hannelore stemmen, dan wil ik wel de gezichten zien wanneer ze zegt dat ze een bondgenoot is. Wat een complete afgang zou dat niet zijn ….

Terug
Bovenaan