Play4 De Verhulstjes Seizoen 2

RealFlub

Crew Member
1630428454346.png


De populaire realityreeks ‘De Verhulstjes’ krijgt een tweede seizoen. Voor de nieuwe afleveringen ruilen Gert, Ellen, Viktor en Marie hun villa in Oostduinkerke in voor een stulpje in Saint-Tropez.

Goed nieuws om deze maandagochtend te beginnen, want ‘De Verhulstjes‘ krijgt een tweede seizoen! Dat verklapte de pater familias Gert Verhulst aan Het Laatste Nieuws. Ze trekken voor enkele weken naar hun villa in de populaire Franse badplaats Saint-Tropez. Ze zullen daar niet enkel genieten van een welverdiende vakantie, maar ook nieuwe afleveringen van ‘De Verhulstjes’ inblikken.
De populaire realityreeks ‘De Verhulstjes’ krijgt een tweede seizoen. Voor de nieuwe afleveringen ruilen Gert, Ellen, Viktor en Marie hun villa in Oostduinkerke in voor een stulpje in Saint-Tropez.

Link naar het 1ste seizoen: https://www.beyondgaming.be/threads/de-verhulstjes-seizoen-1.974/
 
Laatst bewerkt:
Gisteren waren er nieuwe afleveringen van de Verhulstjes in Saint tropez. Den Victor komt er toch opnieuw wat zwakjes uit en de honden die maar half hun behoefte nog kunnen ophouden liggen daar te zwemmen in hun zwembad. Verder een voortzetting van het vorige seizoen qua conversaties en in beeld brengen. Enkel vraag ik me af waarom Gert dit eigenlijk doet. Zijn volledige villa op 1 van de mooiste/duurste plekken van Frankrijk laten zien aan Vlaanderen.
 
Ik lach mij daar wel kreupel mij om eerlijk te zijn.
Gert speelt dat echt wel goed.

En die villa, abnormaal wel.
 
Hier ook wel fan van het programma, ook al kunt ge het nu niet bepaald hoogstaande tv gelegen. Gisteren toch meermaals écht moeten lachen, en dat gebeurt eigenlijk niet vaak met tv-programma's. Al ligt dat eerder aan de droogheid van Gert in combinatie met de lompigheid van Viktor, het is nu dus niet dat ge dat "humor" kunt noemen :D
 
Hier ook wel fan van het programma, ook al kunt ge het nu niet bepaald hoogstaande tv gelegen. Gisteren toch meermaals écht moeten lachen, en dat gebeurt eigenlijk niet vaak met tv-programma's. Al ligt dat eerder aan de droogheid van Gert in combinatie met de lompigheid van Viktor, het is nu dus niet dat ge dat "humor" kunt noemen :D
Hoop voor Viktor dat er toch veel scripted is.. 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Enkel vraag ik me af waarom Gert dit eigenlijk doet. Zijn volledige villa op 1 van de mooiste/duurste plekken van Frankrijk laten zien aan Vlaanderen
Verhuren aan de TV makers om het programma te maken gelijk zen boot zeker? 't Moet opbrengen, ook in tijden van corona he :unsure: (vroeg hij niet 28.8k euro per week oid?). Alles was alleszins wel héél netjes toen ze daar toekwamen.

Hoop voor Viktor dat er toch veel scripted is.. 😬
Dat zou me nu ook wel compleet niet verbazen :D
 
Verhuren aan de TV makers om het programma te maken gelijk zen boot zeker? 't Moet opbrengen, ook in tijden van corona he :unsure: (vroeg hij niet 28.8k euro per week oid?). Alles was alleszins wel héél netjes toen ze daar toekwamen.


Dat zou me nu ook wel compleet niet verbazen :D
Inderdaad, De Verhulstjes of Gert Late Night hebben allebei alles ondertitel: de fiscale optimalisatie van Gert Verhulst zijn buitenverblijven :)

Binnenkort 'Gert Late Night, Saint-Tropez met diene boot daar in de haven en de crew in de villa.

Maar ik vind het eigenlijk wel een sympathieke gast en die Studio 100 mannen hebben het toch maar geflikt. Respect daarvoor.
 
Gisteren waren er nieuwe afleveringen van de Verhulstjes in Saint tropez. Den Victor komt er toch opnieuw wat zwakjes uit en de honden die maar half hun behoefte nog kunnen ophouden liggen daar te zwemmen in hun zwembad. Verder een voortzetting van het vorige seizoen qua conversaties en in beeld brengen. Enkel vraag ik me af waarom Gert dit eigenlijk doet. Zijn volledige villa op 1 van de mooiste/duurste plekken van Frankrijk laten zien aan Vlaanderen.
Ik had precies ergens gelezen dat hij wil laten zien aan mensen dat je van niks kan beginnen en toch zoiets kan opbouwen.

Verder wel gewoon een verderzetting van vorig seizoen. Leuk entertainment, meer moet je er niet achter zoeken. En ik heb het op de klok in de gaten gehouden, het heeft slechts 13 minuten in de eerste aflevering geduurd eer Marcel gesondeerd werd 🐶
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Tja laten zien dat je van niets zoiets kan opbouwen.

Er zat ook heel veel geluk bij van hem want wat is de kans dat je met een sprekende hond zoiets kan uitbouwen?
 
Tja laten zien dat je van niets zoiets kan opbouwen.

Er zat ook heel veel geluk bij van hem want wat is de kans dat je met een sprekende hond zoiets kan uitbouwen?
Bwa, ik ben van mening dat geluk meestal niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je jezelf vaak in posities zet waarin je succesvol kan zijn, is de kans gewoon groter dat het eens een keer "juist valt". Die is gewoon van jongsaf (herinner me midden jaren 80 een quiz die hij als jonge snaak presenteerde) keihard aan het werk geweest.
 
Tja laten zien dat je van niets zoiets kan opbouwen.

Er zat ook heel veel geluk bij van hem want wat is de kans dat je met een sprekende hond zoiets kan uitbouwen?

Zo zal elke rijk persoon wel geluk hebben gehad he. Ofwel puur geluk door een erfernis, ofwel geluk van het juiste idee op het juiste moment en de juiste plaats te hebben. Dat maakt het daarom nog niet minder verdiend.
 
Zo zal elke rijk persoon wel geluk hebben gehad he. Ofwel puur geluk door ergernis, ofwel geluk van het juiste idee op het juiste moment en de juiste plaats te hebben. Dat maakt het daarom nog niet minder verdiend.
Zeg ik ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Haha, die eerste aflevering keek weer luchtig weg. En wat hebben we geleerd?

Miljonairs zijn eigenlijk ook maar gewone mensen die sandwichen smeren... en dan hun roeimachine en industriële fruitpersmachine in de koffer van de Range Rover proppen om mee te nemen naar een villa in Saint-Tropez. Heel gewoontjes dus.
 
Haha, die eerste aflevering keek weer luchtig weg. En wat hebben we geleerd?

Miljonairs zijn eigenlijk ook maar gewone mensen die sandwichen smeren... en dan hun roeimachine en industriële fruitpersmachine in de koffer van de Range Rover proppen om mee te nemen naar een villa in Saint-Tropez. Heel gewoontjes dus.
Ja idd, wat was dat met die fruitpers? Ik veronderstel dat het gewoon eenmalig was om die daar te laten? Ik kan me niet voorstellen dat die dat elke keer mee op en neer sleuren.
 
Aaah, de droge humor van Gert, love it :love:

En ge ziet weer zo mooi het verschil tss zij die rijk opgegroeid zijn en zij die ervoor gewerkt hebben... heel dat gedoe om hun koffers te maken, my god zeg :p
 
Vind het ook wel een vermakelijk programma. Moest wel lachen in zijn interview deze week in de krant: "je moet durven ondernemen, allez, als je je hele leven lang voor een baas wilt werken, ook goed, maar ik heb er hard voor gewerkt."

Ik cringe toch wat van die standaard uitspraak van al die miljonairs en selfmade men. Voor elke geslaagde Gert Verhulst leven er 9 andere van het OCMW die gefaald zijn. Achteraf is het altijd makkelijk om inspirational quotes te delen natuurlijk.

Dat terzijde, hij is niet de standaard dikke nek. Zo twee maand in mijn villa in Saint Tropez zitten. 't Zou mij ook afgaan.
 
Vind het ook wel een vermakelijk programma. Moest wel lachen in zijn interview deze week in de krant: "je moet durven ondernemen, allez, als je je hele leven lang voor een baas wilt werken, ook goed, maar ik heb er hard voor gewerkt."

Ik cringe toch wat van die standaard uitspraak van al die miljonairs en selfmade men. Voor elke geslaagde Gert Verhulst leven er 9 andere van het OCMW die gefaald zijn. Achteraf is het altijd makkelijk om inspirational quotes te delen natuurlijk.

Dat terzijde, hij is niet de standaard dikke nek. Zo twee maand in mijn villa in Saint Tropez zitten. 't Zou mij ook afgaan.
Durven ondernemen én erin slagen. Gert Verhulst is geslaagd en daar mag hij zeker van genieten, wetende dat hij het niet in zijn schoot geworpen kreeg. Je kan afgunstig zijn naar zijn kinderen toe, maar geldt dat niet voor alle kinderen van succesvolle ondernemers? Dat lief van Victor is een Instagram-socialite-jetset-whatever omdat haar papa schatrijk is. Maar tijd verspillen om afgunstig te zijn dat zij kan genieten van miljoenen waarvoor ze geen poot voor heeft uitgestoken? Maar nee, ik heb echt wel betere dingen te doen met mijn leven.
 
Terug
Bovenaan