Play4 De Verhulstjes Seizoen 1

Razer

Active member
Crowdfunder FE
1630428068101.png

Uit het Netflixoverzicht van 2020 bleek dat reality het dit jaar enorm goed deed. VIER gaat op deze trend verder en maakte een realityreeks rond de familie Verhulst. De zoon des huizes Viktor Verhulst begon tijdens de eerste lockdown te vloggen en zijn grappige filmpjes werden enorm veel bekeken. Naar aanloop van kerst haalde zoonlief zijn camera weer boven om de dolle avonturen van de populaire familie opnieuw op beeld vast te leggen. Het resultaat daarvan kon en kan je telkens online op de website van VIER bekijken. Door het grote succes van ‘Viktor Vlogdown’ komt de zender nu met het televisieprogramma ‘De Verhulstjes’.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond het een toffe aflevering. Ben wel ook gewoon fan van Gert. Die is gewoon zoals hij echt is volgens mij op tv.
 
Moet toch zalig zijn om al het geld te hebben om elke dag te doen wat je wil en u geen zak aan te trekken van de rest.

Wel toffe villa.
 
Afschuwelijke villa. Smaak hebben en rijk zijn, moeilijke combinatie soms.

Ook weer een programma dat echt nergens over gaat. Wel goed gelachen.
 
Tis een leuk tussendoortje eigenlijk en best amusant en grappig ook, haha :D

Maar idd, die villa... zo groot! En dan de garage elke dag gevuld met hondenpoep en urine, krassen op je auto. En dan die keuken, voor mij vreemd (en lelijk) opgesteld :p
 
De keuken vind ik ook lelijk, de rest vind ik wel nog cava

Maar die honden bij de auto's zetten? :oops: Tof programma
 
Ik zie die familie eigenlijk graag bezig, blijven denk ik zichzelf.

Wel grappig dat er 1) ne lift in huis is en 2) er elke dag iemand langskomt om de was en de plas te doen.

Al heb ik wel het verhaal gemist van dat app waar die Marie en Viktor naartoe moesten om op te rommelen.

Dat is dus het app waar zij hebben gewoond samen met hun vader en toen ze allebei naar hun eig app vertrokken en Gert naar de kust de deur gewoon achter zich hebben toegetrokken en daar nooit meer zijn binnengestapt?
 
Ik zie die familie eigenlijk graag bezig, blijven denk ik zichzelf.

Wel grappig dat er 1) ne lift in huis is en 2) er elke dag iemand langskomt om de was en de plas te doen.

Al heb ik wel het verhaal gemist van dat app waar die Marie en Viktor naartoe moesten om op te rommelen.

Dat is dus het app waar zij hebben gewoond samen met hun vader en toen ze allebei naar hun eig app vertrokken en Gert naar de kust de deur gewoon achter zich hebben toegetrokken en daar nooit meer zijn binnengestapt?
Nee, Gert komt daar nog dikwijls wanneer hij aan het werk is. Waarschijnlijk tijdens Gert Late Night & ander Studio 100 werk, om langere afstanden en files te vermijden. Hij had gevraagd om hun vuile nest in hun kamers eindelijk op te ruimen zodat de kamers leeg konden gemaakt worden.

Zijn toch heel aangename mensen imo, deze reeks geeft alleen maar bevestiging.

Er zijn wel meer grotere villa's met een lift in hoor. :p
 
En het vriendje van Marie 😁
"Hoe lang issem nu bij ons? Een maand of 3, 4? Ja die zit nog in de testfase e"
 
Toch ook opgemerkt dat Gertje een dagje ouder wordt, gelaat enzo.
Kan ook liggen aan de andere lichtinval en andere (mindere?) schmink dan in een tv studio.
 
Ik vond het van begin tot eind zagen en klagen terwijl het een hoop verwende nesten zijn die in absolute luxe leven.

Veel precies in scène gezet ook. 'Oh nee, we moeten onze kamer opruimen die we als absolute luxebeesten 2 jaar terug gewoon achter lieten vol rommel!'
'Ah nee, daar is geen tijd meer voor.'
-> weer 5 minuten heel interessante tv gemaakt...

Dan wat gezaag over een beker in een auto, hoeveel gram kaas er in de kaasfondue moet, ...
Pfff...

Af en toe ook het gevoel dat ik naar Het Geslacht De Pauw aan het kijken was. Maar daar was snobisme en hoogheidswaanzin net de grap.
U vermommen en de poetsvrouw laten schrikken. Haha, grappig...
Die was 'deel van de familie' en bleek daar dan in een hoekje apart te eten.

Vogels die op hun balustrade schijten en waar ze volgens hen alleen maar last van hebben: doe die dan weg hé!
Werkmannen die een vochtprobleem proberen fiksen en daarbij zoveel lawaai maken dat Gert zijn sudoku niet in alle kalmte kon oplossen. Tiens, had hij dan echt gedacht dat er een geluiddemper op die mannen hun drilboor/haakse slijper stond? :rolleyes:

Als je niets interessant meemaakt of te vertellen hebt, maak dan geen realityshow...

Stuk ivm Marie dat iets moest inspreken leek me er enkel in geplaatst om reclame te maken voor hun nieuwe hotel.

Hopelijk volgende week leuker of ik haak af. :p
 
Als dat u stoort dan moet ge volgende week zeker niet kijken want het zal ongetwijfeld van't zelfde laken een broek zijn. Het is een blijft ne reality show die hun dagelijks leven filmt...

Ik vind juist dat die zeer down to earth zijn, ok ze rijden rond in ne Range, de Gert in nen S500 en wonen in grote villa maar hoe zou ge zelf zijn? Het is niet dat ze liggen te pronken/stoefen met hun rijkdom.
 
Ik kijk ook wel omdat het voor mij deels uitlachtv is, zoals met De Planckaerts bijvoorbeeld. Ik hoop maar dat die Cooke niet teveel zal meedoen:rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Als dat u stoort dan moet ge volgende week zeker niet kijken want het zal ongetwijfeld van't zelfde laken een broek zijn. Het is een blijft ne reality show die hun dagelijks leven filmt...

Ik vind juist dat die zeer down to earth zijn, ok ze rijden rond in ne Range, de Gert in nen S500 en wonen in grote villa maar hoe zou ge zelf zijn? Het is niet dat ze liggen te pronken/stoefen met hun rijkdom.

DIt dus. Gert is tig keer rijker dan de figuren die ge in bijvoorbeeld The Sky Is The Limit ziet (hij staat als ik me niet vergis in de lijst met 100 rijkste Belgen), terwijl hij bijlange niet hetzelfde gedrag vertoont als de gemiddelde figuur uit TSITL. Hun huis vond ik nu op zich ook wel véél te groot om daar als koppel/gezin te leven, maar uiteindelijk zal dat deels ook gewoon een investering in vastgoed zijn.

Ik vond het alleszins aangename tv. Uiteraard niet hoogstaand en zeker niet diepgaand, maar gewoon leuk om te volgen en dat is in deze tijden altijd welkom :)
 
Ik vind juist dat die zeer down to earth zijn, ok ze rijden rond in ne Range, de Gert in nen S500 en wonen in grote villa maar hoe zou ge zelf zijn? Het is niet dat ze liggen te pronken/stoefen met hun rijkdom.
Dank u, je doet me denken aan iets anders wat ik overdreven stoefferig vond. :p
Hun honden in de garage vrij laten rondlopen terwijl ze weten dat ze ook aan hun auto's durven krabben.

WTF...

Versta me niet verkeerd ook. In andere programma's vind ik hem ook een toffe peer en ik gun hem al zijn rijkdom.
Hij nam het risico en heeft er waarschijnlijk keihard voor gewerkt. Maar in dit format vind hem minder passen.
 
Terug
Bovenaan