Play4 De Verhulstjes Seizoen 2


Maar is die villa nu effectief van Gertje en kan je de afhuren van hen ?
Of is het voor hun ook maar hun huurhuis , aangezien er nog spullen in de kast lagen vermoed ik van Gertje zelf ?
Maar het is me niet helemaal duidelijk.

Edit:
Je denkt 28 000 euro das toch immens veel voor het huren van een huisje voor een week.
Maar als je hem volledig bezet valt het eigenlijk nog mee voor rijke mensen (10 man / 570 euro per dag p.p).


En dan staan er nog duurdere huizen op die website. :help:
 
Laatst bewerkt:
Voor reclame van zijn villa doet hij het in ieder geval niet, als ik die foto's bekijk.. We hebben er amper iets van gezien in de afleveringen.
 
Voor reclame van zijn villa doet hij het in ieder geval niet, als ik die foto's bekijk.. We hebben er amper iets van gezien in de afleveringen.

Ik had ook begrepen dat ze daar al jarenlang op vakantie gaan, het is dus niet dat die villa plots in hun bezit is.
De combinatie van de eerste postcorona reis en het bescheiden succesje van het eerste seizoen vorig jaar, zorgde er dus gewoon voor dat het een leuk idee zal zijn geweest er een reeks rond te maken, een reeks waarbij men heus wel genoeg afspraken gemaakt zal hebben over privacy enz. Dat ze er dan ook nog eens geld mee zullen verdienen, is uiteraard een mooi meegenomen voordeel ;)
 
Voor reclame van zijn villa doet hij het in ieder geval niet, als ik die foto's bekijk.. We hebben er amper iets van gezien in de afleveringen.
ghoja, alles van de fotos hebben we toch ook al in het programma gezien? En voor de rest is het ook een beetje reclame van de dingen dat je daar nog kan doen in de buurt ook. Dat museum, de markt, boottocht,..
 
ghoja, alles van de fotos hebben we toch ook al in het programma gezien? En voor de rest is het ook een beetje reclame van de dingen dat je daar nog kan doen in de buurt ook. Dat museum, de markt, boottocht,..

Ik denk nu wel niet dat het museum van Louis de Funes haar bezoekersaantal opmerkelijk zal zien stijgen omdat er hier in Vlaanderen mensen dat op tv hebben gezien en uit hun zetel rechtsprongen met de woorden "Schat, zijn we weg???" :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik denk nu wel niet dat het museum van Louis de Funes haar bezoekersaantal opmerkelijk zal zien stijgen omdat er hier in Vlaanderen mensen dat op tv hebben gezien en uit hun zetel rechtsprongen met de woorden "Schat, zijn we weg???" :unsure:
Ik bedoel dat ze op die manier hun villa ook willen promoten door eens te tonen wat je daar kan doen van activiteiten.
 
Ik bedoel dat ze op die manier hun villa ook willen promoten door eens te tonen wat je daar kan doen van activiteiten.

Ik bedoel maar dat Saint-Tropez sowieso wel bekend genoeg zal zijn bij het grote publiek. Dat er in een toeristisch havenstadje een boottocht mogelijk, en er zowaar een marktje is, is nu ook niet zo verrassend ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Viktor is inderdaad precies ne kleuter in het lijf van een volwassene, al vermoed ik wel dat hij er beetje om doet in het bijzijn van de camera's.
Ben ik de enige die vind dat hun reis ongelooflijk saai lijkt? Vorige aflevering gingen ze uit armoede kijken op welke deur een gevonden sleutel zou passen. Saint Tropez heeft mijn inziens meer te bieden dan een stoffig museum en een lokale kermis?
Dat Gert eens volledig wil ontspannen en kan genieten van het niets doen, kan ik volledig inkomen, maar zoiets lukt toch nooit als er daar voortdurend een TV crew zit rond te lopen?
 
Daar is echt geen hol te beleven e in St Tropez.

Ge kunt naar de haven gaan waar de bootjes liggen, stadscentrum met de te dure winkels en horeca en citadel bezoeken.

Hier en daar museum en thats it.

Is ook piepklein en er wonen nog 5000 mensen denk ik.
 
Daar is echt geen hol te beleven e in St Tropez.

Ge kunt naar de haven gaan waar de bootjes liggen, stadscentrum met de te dure winkels en horeca en citadel bezoeken.

Hier en daar museum en thats it.

Is ook piepklein en er wonen nog 5000 mensen denk ik.
Ieder zijn ding hé. Er zijn toch ook mensen die twee weken aan een zwembad liggen?
 
Maar is die villa nu effectief van Gertje en kan je de afhuren van hen ?
Of is het voor hun ook maar hun huurhuis , aangezien er nog spullen in de kast lagen vermoed ik van Gertje zelf ?
Maar het is me niet helemaal duidelijk.

Edit:
Je denkt 28 000 euro das toch immens veel voor het huren van een huisje voor een week.
Maar als je hem volledig bezet valt het eigenlijk nog mee voor rijke mensen (10 man / 570 euro per dag p.p).


En dan staan er nog duurdere huizen op die website. :help:

Ik denk dat het zijn villa is ja, tenzij misschien gekocht met een vennootschap maar dat lijkt me sterk :D

Wat zou dat huisje gekocht hebben btw? lol
 
Ieder zijn ding hé. Er zijn toch ook mensen die twee weken aan een zwembad liggen?

ja sowieso want ik lig ook graag 2w op nen handdoek aant zwembad in een all in maar had het eigenlijk op de post boven mij dat de reis redelijk saai lijkt.

Er is niks te beleven dus dat kan idd saai zijn.

Als ik zo’n villa had dan had mijne conge er ni veel anders uitgezien als de Verhulstjes :)
 
Als ik zo kijk naar de beelden op de site die @xIO3Y gelinkt heeft, is het een grotere keuken maar tonen ze in de beelden telkens maar 1 bepaalde hoek van die keuken.

En ik denk niet dat de inkomsten uit die reeks het belangrijkste doel is, het zal volgens mij eerder zijn om een 'commercieel' doel te hebben voor die villa zodat het voor de fiscus verantwoord kan worden :p
Waar ik op zich niets tegenop heb eigenlijk. Part of the game.
Dus een villa wordt opeens aftrekbaar omdat er gefilmd wordt? Lijkt me kort door de bocht. Die boot dat snap ik nog, die wordt verhuurd zogezegd. Dit is gewoon een PRIVÉ villa die niet in de zaak zit, en die hij gekocht heeft door een deel van zijn aandelen te verkopen.
 
Terug
Bovenaan