Play4 De Verhulstjes Seizoen 2

De existentiële leegheid van Victor Verhulst is ronduit fascinerend. Volgens mij zit daar een prachtig doctoraat in de sociologische wetenschappen in.
Het meeste brilliant vind ik de momenten dat Viktor aan Gert vraagt: "Waar vind gij dat ik goed in ben?"... en dan ziede Gert zo onmiddellijk naar de snelste ontsnappingsroute zoeken :laugh: . Het beste van al is dan eigenlijk nog dat Viktor gewoon begint te schaterlachen, de grote massa zou super pissed zijn dat hun vader niks positief kan verzinnen. Ik dacht trouwens dat we in seizoen 1 Viktor zijn grote talent hadden ontdekt? Borrelnootjes opgooien en opvangen in zijne mond :unsure:

Eerlijk gezegd vind ik Viktor wel zalig... hij lijkt dan wel niet veel inhoud te hebben, maar die gast zal volgens mij ook geen vlieg kwaad doen. 100x liever iemand met zo'n karakter dan zo'n rijkeluiszoontje dat zichzelf beter voelt dan een ander gewoon omdat hij op de juiste plaats geboren is.
Die doet dat ook gewoon omdat hij dat leuk vindt, zo wat liggen zeveren en onnozel doen voor de camera. Ik vermoed dat Gert zich gewoon zou doodvervelen als die niks meer zou doen buiten rentenieren.
Dat zal zeker sterk meespelen. Ik vond dat je dat ook erg hard voelde in zijn interview(s) in "Over 5 jaar"... hij weet in grote lijnen wel zeer goed waar hij op lange termijn naartoe wil en wat hij nog wil doen in zijn leven. Geloof dat hij daar toen ook al zei van "ik wil misschien nog wel eens een talkshow doen"... en dan doet hij dat gewoon. Niet om relevant te blijven an sich denk ik maar gewoon omdat hij dat graag wil EN omdat het kan.
+ dat overdreven AN praten :puke:
Ze acteert wel in kinderprogramma's... dat hoor je dan ook in correct AN te doen. De Nederlandse taal wordt al voldoende vervuild via allerhande andere media. Als je voor je job een hele dag door keurig AN hoort te praten dan is het niet meer dan logisch dat dit ook doorsijpelt naar je privé leven.
 
Zonder Gert is het programma maar saai, zijn volkse humor maakt het af. De herkenbaarheid om zich gewoon te gedragen maar met een dikke kredietkaart blijft goed kleven.

Na 6 afleveringen is het deze keer ook weer voorbij, ik denk dat hij daar mss dan 2 weken zat. Er zit zeker een licht script achter want 6 afleveringen staren naar een strandstoel waar ze zitten te zonnen is een saaie bedoening. Na het terras van Saint-Tropez zullen ze wss nog eens gaan winkelen.

Of hij zijn riante vakantievilla verhuurd krijgt, dat is een andere vraag. De meeste kijkers zullen die 23.000 per week niet kunnen ophoesten, het lijkt er idd op dat de vergoeding als filmlocatie rendabeler is.
Hebben ze in de eerste aflevering niet gezegd dat het voor 2 weken was?
Uiteraard filmen die maar op vooraf afgesproken momenten op die vakantie, dat is wel duidelijk. Logisch ook.

Ik ben alleszins blij dat deze ook terug is
 
Scripted reality dat opbrengt Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dien zo in het dagelijkse leven is.
Een kennis van mij heeft op Studio 100 gewerkt als scenarist.
Die zaten regelmatig met Gert in vergadering en in hetzelfde kantoor.

Die kennis ging gebruikte vaak het gehandicapte toilet omdat die nog luid kon kakken.
Tot op een dag er al iemand anders op zat die leuk en stinkend aan het kakken was.
Wat later komt Gert uit dat toilet :unsure:

Alsook slapen in vergaderingen. Zit die dan op de stoel lichtjes te snurken om op het einde van de vergadering opeens op te springen en iedereen te bedanken voor de goeie vergadering...

Het zijn anekdotes maar ik vertrouw mijn bron volledig.
 
Een gehandicaptentoilet is dan ook niet enkel voorbehouden voor gehandicapten. Dat is gewoon een toilet met extra faciliteiten.
 
Viktor heeft een moment van zelfbesef:
gx0ASsS.png
 
Terug
Bovenaan