Play4 De Verhulstjes Seizoen 2

Had op basis van de tussenfilmpjes wel gehoopt dat Gertje Marie in een dronken bui wel degelijk 'val dood' ging toewensen. Maar zelfs dronken blijbe' ze het perfecte gezinnetje spelen 😬
 
Voor mij is de chemie Gert en Victor goud waard!
De hoofdreden om te kijken. Die jongen is echt geniaal, ligt met de domst dingen in een deuk en slaagt er ook allerlei ongein uit. Gewoon heerlijk!

Het is ook niet dat Gert hem spaart, laat geen kans onbenut om hem af te zeiken :p
 
Ik lag nu ook wel plat vant lachen toen hij ineens een 'sniper' bovenhaalde en Gert de platte lach kreeg omdat het zo belachelijk was.
 
Zou dit programma geen post-ironische visie op het hele reality-gebeuren zijn? Zoals het Geslacht De Pauw gewoon ronduit in your face was, is het hier de ironie, de parodie voorbij.
 
Zou dit programma geen post-ironische visie op het hele reality-gebeuren zijn? Zoals het Geslacht De Pauw gewoon ronduit in your face was, is het hier de ironie, de parodie voorbij.
Ik ben vrij zeker van niet :p
Licht in scène gezet, uiteraard. Doen zich anders voor dan dat ze zijn? Absoluut niet :p
 
Typische onderbroekenlol :scream:
xeFXnnE.png
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ze acteert wel in kinderprogramma's... dat hoor je dan ook in correct AN te doen. De Nederlandse taal wordt al voldoende vervuild via allerhande andere media. Als je voor je job een hele dag door keurig AN hoort te praten dan is het niet meer dan logisch dat dit ook doorsijpelt naar je privé leven.
Mijn vriendin is logopediste. Nee, dat sijpelt niet altijd door naar het privéleven.
Moest mijn vriendin praten zoals Marie, ze lag hier al lang buiten :p
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin is logopediste. Nee, dat sijpelt niet altijd door naar het privéleven.
Moest mijn vriendin praten zoals Marie, ze lag hier al lang buiten :p
Ik vraag me af of haar familieleden zich niet ergeren aan haar geaffecteerde manier van praten: "je", "jouw" enz. Mijn haar komt er in ieder geval recht van :puke:
 
Ligt het nu aan mij of is die keuken wat povertjes voor zo'n kast van een villa?
Sowieso zien we een heel stuk van dat huis en tuin al niet, je ziet van buitenaf dat het huis en tuin echt wel gigantisch is.
En in die keuken (waarvan ik ook wel denk dat we niet alles zien) zit er blijkbaar een koelruimte ipv een gewone koelkast.
Althans zo leek het toch toen Victor of Gert de eieren ging pakken, die deur van die kamer was een grote koelkastdeur ipv een gewone deur.
Dat is toch ook iets dat het plebs niet zomaar heeft staan :p
 
Sowieso zien we een heel stuk van dat huis en tuin al niet, je ziet van buitenaf dat het huis en tuin echt wel gigantisch is.
En in die keuken (waarvan ik ook wel denk dat we niet alles zien) zit er blijkbaar een koelruimte ipv een gewone koelkast.
Althans zo leek het toch toen Victor of Gert de eieren ging pakken, die deur van die kamer was een grote koelkastdeur ipv een gewone deur.
Dat is toch ook iets dat het plebs niet zomaar heeft staan :p
Gewoon even lekker een koelcel in uw huis, waarom ook niet!

Volgens mij zien we gewoon de bijkeuken, de keuken bij het terras. Volgens mij is er nog wel een keuken.
Ik vraag mij ook gewoon af hoeveel ze voor deze reeks krijgen. Hij zal het alvast niet gratis doen. Zo zie je maar dat geld dus effectief geld maakt.
 
Gewoon even lekker een koelcel in uw huis, waarom ook niet!

Volgens mij zien we gewoon de bijkeuken, de keuken bij het terras. Volgens mij is er nog wel een keuken.
Ik vraag mij ook gewoon af hoeveel ze voor deze reeks krijgen. Hij zal het alvast niet gratis doen. Zo zie je maar dat geld dus effectief geld maakt.
Als ik zo kijk naar de beelden op de site die @xIO3Y gelinkt heeft, is het een grotere keuken maar tonen ze in de beelden telkens maar 1 bepaalde hoek van die keuken.

En ik denk niet dat de inkomsten uit die reeks het belangrijkste doel is, het zal volgens mij eerder zijn om een 'commercieel' doel te hebben voor die villa zodat het voor de fiscus verantwoord kan worden :p
Waar ik op zich niets tegenop heb eigenlijk. Part of the game.
 
Terug
Bovenaan