Play4 De Verhulstjes Seizoen 2

Haha, die eerste aflevering keek weer luchtig weg. En wat hebben we geleerd?

Miljonairs zijn eigenlijk ook maar gewone mensen die sandwichen smeren... en dan hun roeimachine en industriële fruitpersmachine in de koffer van de Range Rover proppen om mee te nemen naar een villa in Saint-Tropez. Heel gewoontjes dus.

Dat merkt ge wel vaak bij multimiljonairs die rijk zijn geworden door te ondernemen. Behalve het feit dat ze meer (mogelijkheden) hebben, leven die nog redelijk gewoon en zijn dat niet de types die zich gaan ophouden in jetset milieus enz en expliciet met hun rijkdom gaan pronken.
 
Haha, die eerste aflevering keek weer luchtig weg. En wat hebben we geleerd?

Miljonairs zijn eigenlijk ook maar gewone mensen die sandwichen smeren... en dan hun roeimachine en industriële fruitpersmachine in de koffer van de Range Rover proppen om mee te nemen naar een villa in Saint-Tropez. Heel gewoontjes dus.
Dan denkt ge gewoon, zorg dat daar ook een roeimachine en fruitpers staat? Ik vind dat wel zalige mensen. Rijk als ik weet niet wat, maar eigenlijk nog zo gewoon als Jan Modaal. Toch zalig als ge de Gert met zijn sandwichkes ziet zitten langs een autostop 😂.
 
Ik vind het wel leuk om eens te zien dat die gasten eigenlijk ook de gewone kleine dagdagelijkse strubbelingen/moeilijkheden hebben zoals jan modaal ook al leven ze in een hogere klasse. Op sommige vlakken hebben ze nu eenmaal een voorsprong maar als zij toekomen in hun 20.000.000€ mansion in st. Tropez en een coupke champagne drinken zijn zij niet gelukkiger dan vele anderen die naar hun chalet gaan in Durbuy om hun vakantie te vieren en daar een cava drinken.
 
Ik vind het wel leuk om eens te zien dat die gasten eigenlijk ook de gewone kleine dagdagelijkse strubbelingen/moeilijkheden hebben zoals jan modaal ook al leven ze in een hogere klasse. Op sommige vlakken hebben ze nu eenmaal een voorsprong maar als zij toekomen in hun 20.000.000€ mansion in st. Tropez en een coupke champagne drinken zijn zij niet gelukkiger dan vele anderen die naar hun chalet gaan in Durbuy om hun vakantie te vieren en daar een cava drinken.
De sfeer is inderdaad wat anders dan bij The sky is the limit of Monacovrouwen, waar het m'as tu vu-airtje wel heel duidelijk aanwezig is. Verhulst & de zijnen is rijk, maar hij etaleert het niet op een heel nadrukkelijke wijze. Hij schaamt er zich ook niet voor (en dat zou hij ook niet hoeven), maar hij heeft er dan verdorie ook hard voor gewerkt.

Je kan de vraag wel stellen wat de meerwaarde is om er een TV-programma rond te maken, maar daar zit wellicht een businessplan achter waar hij nog meer profijt uit kan halen. Relevant blijven, misschien? De positie van zijn kinderen nog versterken?
 
De sfeer is inderdaad wat anders dan bij The sky is the limit of Monacovrouwen, waar het m'as tu vu-airtje wel heel duidelijk aanwezig is. Verhulst & de zijnen is rijk, maar hij etaleert het niet op een heel nadrukkelijke wijze. Hij schaamt er zich ook niet voor (en dat zou hij ook niet hoeven), maar hij heeft er dan verdorie ook hard voor gewerkt.

Je kan de vraag wel stellen wat de meerwaarde is om er een TV-programma rond te maken, maar daar zit wellicht een businessplan achter waar hij nog meer profijt uit kan halen. Relevant blijven, misschien? De positie van zijn kinderen nog versterken?
Waarschijnlijk het laatste.. Er zit ook wel altijd een paar keer in een seizoen iets van plopsaland of iets van Marie met Samson dusja beetje extra reclame nu ook met zijn villa (die kun je toch ook huren zeker?) en er zelfs nog geld mee verdienen.

En eigenlijk is het wel tof beeldmateriaal voor jezelf later denk ik.
 
Scripted reality dat opbrengt Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dien zo in het dagelijkse leven is.
Volgens mij wel. Vandaar dat iedereen altijd denkt/dacht dat het een vieskloot is.

In zijn gert late night show zie je mooi dat hij daar totaal zichzelf niet is.
 
Scripted reality dat opbrengt Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dien zo in het dagelijkse leven is.
Bwa, kan best wel. Ik zit ook altijd op de kap van mijn madam en joeng. Daar worden ze hard van 😜 Maar zal wsl wel zo zijn dat hij er voor de camera nog een schepje bovenop doet
 
De sfeer is inderdaad wat anders dan bij The sky is the limit of Monacovrouwen, waar het m'as tu vu-airtje wel heel duidelijk aanwezig is. Verhulst & de zijnen is rijk, maar hij etaleert het niet op een heel nadrukkelijke wijze. Hij schaamt er zich ook niet voor (en dat zou hij ook niet hoeven), maar hij heeft er dan verdorie ook hard voor gewerkt.

Je kan de vraag wel stellen wat de meerwaarde is om er een TV-programma rond te maken, maar daar zit wellicht een businessplan achter waar hij nog meer profijt uit kan halen. Relevant blijven, misschien? De positie van zijn kinderen nog versterken?

Tja de show doet het ook best goed. Dus levert geld op. Zijn kinderen worden beroemder. En hij kan zijn villa een aantal maand verhuren terwijl hij er toch zelf in zit....

Als niemand zou kijken was het al gedaan.
 
De sfeer is inderdaad wat anders dan bij The sky is the limit of Monacovrouwen, waar het m'as tu vu-airtje wel heel duidelijk aanwezig is. Verhulst & de zijnen is rijk, maar hij etaleert het niet op een heel nadrukkelijke wijze. Hij schaamt er zich ook niet voor (en dat zou hij ook niet hoeven), maar hij heeft er dan verdorie ook hard voor gewerkt.

Je kan de vraag wel stellen wat de meerwaarde is om er een TV-programma rond te maken, maar daar zit wellicht een businessplan achter waar hij nog meer profijt uit kan halen. Relevant blijven, misschien? De positie van zijn kinderen nog versterken?
Keeping up the Kardashians?
Sky is the limit?

Mensen kijken gewoon graag naar andere mensen, marginaal of niet. Dit is niets anders.

Die mens zorgt voor zijn kinderen. Viktor verhulst zou zonder de papa niets voorstellen. Die zijn gezicht straalt soms niks uit.

Zijn dochter is nu bekend maar nogmaals door de papa. Dit programma en komende kan het alleen maar voor beide versterken.
 
Keeping up the Kardashians?
Sky is the limit?

Mensen kijken gewoon graag naar andere mensen, marginaal of niet. Dit is niets anders.

Die mens zorgt voor zijn kinderen. Viktor verhulst zou zonder de papa niets voorstellen. Die zijn gezicht straalt soms niks uit.

Zijn dochter is nu bekend maar nogmaals door de papa. Dit programma en komende kan het alleen maar voor beide versterken.
Als er kijkers zijn heeft dat een meerwaarde voor de zender, maar ik stelde de vraag vanuit het perspectief van Gert Verhulst, want in principe kan die man naar de achtergrond verdwijnen en genieten van het rentenieren. Zijn kinderen relevant maken en verder lanceren lijkt me inderdaad een logische meerwaarde. En hij zal zichzelf nog te jong vinden om ermee te stoppen, wat ik ook begrijp. Er zijn mensen die twintig jaar keihard werken om dan te gaan rentenieren, maar Gert Verhulst is iemand die keihard werkt om dan gewoon zijn goesting te doen.

Dit programma zal ook wel een egostrelend effect hebben, want de merknaam Verhulst staat wel sterk in the picture.
 
Als er kijkers zijn heeft dat een meerwaarde voor de zender, maar ik stelde de vraag vanuit het perspectief van Gert Verhulst, want in principe kan die man naar de achtergrond verdwijnen en genieten van het rentenieren. Zijn kinderen relevant maken en verder lanceren lijkt me inderdaad een logische meerwaarde. En hij zal zichzelf nog te jong vinden om ermee te stoppen, wat ik ook begrijp. Er zijn mensen die twintig jaar keihard werken om dan te gaan rentenieren, maar Gert Verhulst is iemand die keihard werkt om dan gewoon zijn goesting te doen.

Dit programma zal ook wel een egostrelend effect hebben, want de merknaam Verhulst staat wel sterk in the picture.

Die doet dat ook gewoon omdat hij dat leuk vindt, zo wat liggen zeveren en onnozel doen voor de camera. Ik vermoed dat Gert zich gewoon zou doodvervelen als die niks meer zou doen buiten rentenieren.
 
De sfeer is inderdaad wat anders dan bij The sky is the limit of Monacovrouwen, waar het m'as tu vu-airtje wel heel duidelijk aanwezig is. Verhulst & de zijnen is rijk, maar hij etaleert het niet op een heel nadrukkelijke wijze. Hij schaamt er zich ook niet voor (en dat zou hij ook niet hoeven), maar hij heeft er dan verdorie ook hard voor gewerkt.

Je kan de vraag wel stellen wat de meerwaarde is om er een TV-programma rond te maken, maar daar zit wellicht een businessplan achter waar hij nog meer profijt uit kan halen. Relevant blijven, misschien? De positie van zijn kinderen nog versterken?
Het TV programma zal er zijn om zijn mansion (of zijn boot) fiscaalvriendelijk te maken... Van buitenverblijf naar 'decor of opnamestudio'. Enfin, kort door de bocht maar ik heb toch een vermoeden dat er iets van die aard achter zal zitten...
 
Man, Victor zijn argumentatie over musea bezoeken... Zegt echt zoveel over hem, hahaha

Ik kijk eigenlijk enkel voor Gert, want zelfs Ellen is zo loco... Al die kledij, trucjes om te ontsnappen vd honden, ... :crazy:
 
Zonder Gert is het programma maar saai, zijn volkse humor maakt het af. De herkenbaarheid om zich gewoon te gedragen maar met een dikke kredietkaart blijft goed kleven.

Na 6 afleveringen is het deze keer ook weer voorbij, ik denk dat hij daar mss dan 2 weken zat. Er zit zeker een licht script achter want 6 afleveringen staren naar een strandstoel waar ze zitten te zonnen is een saaie bedoening. Na het terras van Saint-Tropez zullen ze wss nog eens gaan winkelen.

Of hij zijn riante vakantievilla verhuurd krijgt, dat is een andere vraag. De meeste kijkers zullen die 23.000 per week niet kunnen ophoesten, het lijkt er idd op dat de vergoeding als filmlocatie rendabeler is.
 
Terug
Bovenaan