De Verhulstjes Seizoen 5

Marie vind ik wel een goeie opvolger van Gert. Legt toch andere accenten en die past wel in haar rol. En ik denk dat Viktor zich dommer voordoet dan hij is. Beetje zoals Paris Hilton dat deed. Uiteraard worden hun carrières wel geholpen door kind te zijn van Geet Verhulst, maar compleet talentloos zou ik ze toch niet noemen.
 
Victor die bijna begint te brullen als een kleuter omdat ze zingen voor zijn verjaardag. Want het was not my verjaardag. Die kerel heeft toch ook wel serieuze autistische trekjes. Idem met die strik dat hij niet mee had.

En wat was dat met zijn Engels? Dat was er toch gewoon om doen? Want ik heb hem in vorige seizoenen wel al normaal Engels horen praten.
Niets verkeerd met autistische trekjes. Dat Engels is er inderdaad om gedaan.
 
Viktor vlogt was promo voor de verhulstjes en begon met opnames als die van de verhulstjes al liepen. Ze overlappen elkaar deels.

Uiteraard ligt Gertje niet wakker of dat hij iets kan nalaten aan die 2. Wel van diegenen die hun zakken gaan trachten te zitten. Ik denk dat zulke nalatenschappen veel aandacht trekken van de verkeerde personen. Ik acht de kans groot dat hij op latere leeftijd zijn aandeel Studio 100 zal cashen (onder strenge voorwaarden), want dat overnemen zie je nu toch geen van beide doen?
Studio 100 is dan ook niet alleen van Gert Verhulst... Gegevens van 2020: de BV Gert Verhulst bezit 25,1%, net zoveel als de BV Oliver (Hans Bourlon)... Daarmee zijn de resterende oprichters meerderheidsaandeelhouders van Studio 100. Dit is de info op de site van de Vlaamse Regulator voor Media. De structuur is echter veranderd, Vic Swerts van Soudal heeft zich ingekocht in de groep Studio100. Ook de achterliggende vennootschappen zijn veranderd (Oliver is Romulus geworden oa.).

Wie de aandelen van de BV Gert Verhulst (of hoe dat vehikel vandaag heet) overneemt is de grote vraag voor Gert. Wie de leiding van Studio100 gaat overnemen zal niet enkel door Gert worden beslist.

https://www.vlaamseregulatormedia.b...atie/mediaconcentratie-in-vlaanderen-2020/2-4
 
Laatst bewerkt:
Zelfs na vele seizoenen kan ik nog altijd niet wennen aan Gert die plat Antwerps klapt :rofl:
Dat beeld wat ik van 'm heb uit mijn kindertijd en dat dat plat dialect.
 
Victor die bijna begint te brullen als een kleuter omdat ze zingen voor zijn verjaardag. Want het was not my verjaardag. Die kerel heeft toch ook wel serieuze autistische trekjes. Idem met die strik dat hij niet mee had.

En wat was dat met zijn Engels? Dat was er toch gewoon om doen? Want ik heb hem in vorige seizoenen wel al normaal Engels horen praten.

Het is ook wel duidelijk dat Viktor graag zich dommer voordoet dan hij effectief is.
Dat is ook een deel van het typetje dat hij neerzet om deze serie toch wat leuk te houden.

Mijn zus kent hem in professionele context en ja het is geen super zakelijke kerel.
Maar wel iemand die je niet mag onderschatten. Het is zeker geen dommerik, en vooral iemand met een duidelijke visie en een goed inzicht.
Ja zoon zijn van Gert Verhulst opende deuren voor hem, maar wat hij verwezenlijkt heeft hij wel vooral aan zichzelf te danken.
 
Het is ook wel duidelijk dat Viktor graag zich dommer voordoet dan hij effectief is.
Dat is ook een deel van het typetje dat hij neerzet om deze serie toch wat leuk te houden.

Mijn zus kent hem in professionele context en ja het is geen super zakelijke kerel.
Maar wel iemand die je niet mag onderschatten. Het is zeker geen dommerik, en vooral iemand met een duidelijke visie en een goed inzicht.
Ja zoon zijn van Gert Verhulst opende deuren voor hem, maar wat hij verwezenlijkt heeft hij wel vooral aan zichzelf te danken.
Beetje jammer dat ze zo elk meer en meer een typetje beginnen te spelen ipv gewoon te zijn zoals ze zijn. Was veel aangenamer om te zien dan dit laatste seizoen nu.
 
My god, da clipke... Victor totaal geen gevoel voor ritme... Ellen te enthousiast. Beide zijn ook geen zangtalenten, haha xD

Chance dat Gert en Marie het liedje rechthouden :p
 
Wat heeft Victor zelf verwezenlijkt?

500 pokemons gevangen?
Beetje laagdunkend doen maar die is daar echt gewoon onderaan de ladder begonnen en zich bewezen
 
Promotie bij de papa. Dat is zoals mijn vrouw die CEO is en mij CFO maakt.

Bah.
Even voor de duidelijkheid dat Gert Verhulst niet de bedrijfsleider is van studio 100.
Gert Verhulst is ook niet de werkgever van Viktor. Je zou nog lelijk schrikken hoe weinig Gert maar te zeggen heeft binnen studio 100 als bedrijf.
 
Dus iemand die ongeveer de sporen van zijn vader volgt is een nietsnut bedoel je... ?

Ocharme Jef Colruyt / Karel Boone / MVDP / Robert downey junior/ Donald Trump / veel lokale zelfstandige/...

Allemaal nietsnutten zijn het 😉
Er staat een video op het internet hierover:
- zet 1 stap vooruit als je blank bent
- zet 1 stap vooruit als je ouders rijk zijn
- zet 1 stap vooruit als je een man bent
- zet 1 stap vooruit als je een wagen hebt
- zet 1 stap vooruit indien je gratis mocht studeren

Enzovoort


En dan zegt de man: loop zo nu snel mogelijk tot aan de eindstreep. Uiteraard hebben en krijgen die mannen veel meer bagage mee dan iemand anders.

Sven Nys zijn zoon zal zoals Kim Clijsters vanaf ze 5 jaar waren wel de nodige professionele begeleiding gekregen hebben. Met financiële middelen die een ander kind niet krijgt.

Victor zonder zijn papa? Ik wil het nog wel eens zien 🙃
 
Er staat een video op het internet hierover:
- zet 1 stap vooruit als je blank bent
- zet 1 stap vooruit als je ouders rijk zijn
- zet 1 stap vooruit als je een man bent
- zet 1 stap vooruit als je een wagen hebt
- zet 1 stap vooruit indien je gratis mocht studeren

Enzovoort


En dan zegt de man: loop zo nu snel mogelijk tot aan de eindstreep. Uiteraard hebben en krijgen die mannen veel meer bagage mee dan iemand anders.

Dat is een bekend filmpje idd, maar dat laatste stuk moet Viktor nog altijd zelf lopen , zelf al is dat niet ver er zijn er ook vele andere die gewoon ter plaatse blijven staan of terugkeren...

En er zijn er andere die sneller kunnen lopen en Viktor nog kunnen inhalen...

Dus Viktor heeft zijn bagage mee maar om te zeggen dat hij niks kan ...

Viktor heeft voor de Verhulstjes iets geleerd van een oude helaas overleden man: "Laat ze maar lachen, laat ze maar doen. Eddy Wally pakt wel de poen!"
 
Dat is een bekend filmpje idd, maar dat laatste stuk moet Viktor nog altijd zelf lopen , zelf al is dat niet ver er zijn er ook vele andere die gewoon ter plaatse blijven staan of terugkeren...

En er zijn er andere die sneller kunnen lopen en Viktor nog kunnen inhalen...

Dus Viktor heeft zijn bagage mee maar om te zeggen dat hij niks kan ...

Viktor heeft voor de Verhulstjes iets geleerd van een oude helaas overleden man: "Laat ze maar lachen, laat ze maar doen. Eddy Wally pakt wel de poen!"
Zeer mooi gezegd en dat is ook exact hoe ik Viktor inschat: als een nieuwe Eddy Wally, beetje geld verdienen met onnozel doen… goed voor hem als het lukt maar ik ga nooit een euro betalen om dat te bekijken
 
Op zich ook niets mis mee om jezelf vooruit te helpen via het succes van je vader. Welke ouder zou dit niet doen voor zijn kinderen?

Denk dat velen ook onderschatten hoe hard afkomst je beïnvloed.
Als'k hier de financiële topics lees en zie hoe zovelen hier bezig zijn met beleggen en dergelijke, dan vraag ik me ook af of die kennis allemaal zelf opgedaan is of dat je afstammeling bent van ouders die zelf al met zulke zaken bezig zijn en je dus toch al een basis mee hebt...
 
Op zich ook niets mis mee om jezelf vooruit te helpen via het succes van je vader. Welke ouder zou dit niet doen voor zijn kinderen?

Denk dat velen ook onderschatten hoe hard afkomst je beïnvloed.
Als'k hier de financiële topics lees en zie hoe zovelen hier bezig zijn met beleggen en dergelijke, dan vraag ik me ook af of die kennis allemaal zelf opgedaan is of dat je afstammeling bent van ouders die zelf al met zulke zaken bezig zijn en je dus toch al een basis mee hebt...
Denk een stuk beide?
Ik hoorde pas achteraf dat mijn ouders beleggingen deden, maar ze hebben mij daar nooit over geinformeerd. Hell, mijn opa heeft mij daarover het meest gezegd, maar daardoor wel zelf dingen beginnen opzoeken en zelf beleggen, nu ook bezig voor mezelf en kind.
Mijn madam interesseert het geen bal en is veel voorzichtiger dan mij.

Maar hoe meer je meekrijgt ( informatie, geld, ... ) hoe beter je gewapend bent voor de toekomst natuurlijk.
Ik heb geen hoge studies gedaan, maar probeer wel nog stappen te zetten in mijn job, puur voor die gemoedsrust wegens stijgende kosten.
Ik heb precies altijd schrik om te kort te hebben. ( off topic, sorry )
 
Zeer mooi gezegd en dat is ook exact hoe ik Viktor inschat: als een nieuwe Eddy Wally, beetje geld verdienen met onnozel doen… goed voor hem als het lukt maar ik ga nooit een euro betalen om dat te bekijken
Ik kan u alvast expeditie Groenland aanraden.
Daar is Viktor veruit de sterkste en meest weerbare kandidaat.
Geeft ook wel een eerlijk beeld van hem in een andere context. Die gedrevenheid dat fake je niet, maar het is wel een eigenschap waarmee je professioneel ver komt.
 
Terug
Bovenaan