De Verhulstjes Seizoen 5

Ik las ergens dat Victor lessen volgt om helikopterpiloot te worden.
Vermoed dat dit dan PPL(H) is en niet commercieel piloot.
Zelf volg ik momenteel theorielessen PPL(A), en hoewel de leerstof zelf niveau middelbaar is, is de hoeveelheid wel enorm, en is het examen in Brussel alle vakken na mekaar van 09:00-16:00. Gene kattepis dus.

Ben zeer benieuwd of die gaat kunnen slagen voor de theorie.
Zoals al gezegd, Victor staat binnen Plopsa in voor een heel deel van de operatie ook als rechterhand van Gert&Hans.

Heeft ook, net zoals Gertje, een heel aandeel in de scenario's die effectief in de musicals/parken komen.
 
Zoals al gezegd, Victor staat binnen Plopsa in voor een heel deel van de operatie ook als rechterhand van Gert&Hans.

Heeft ook, net zoals Gertje, een heel aandeel in de scenario's die effectief in de musicals/parken komen.
Victor schrijft teksten voor liedjes, scenario's voor afleveringen (Samson & Marie o.a.) en shows, regisseert zelf ook dacht ik. Ik denk dat je die echt niet moet onderschatten. Ze doen zo graag dat ze simpel zijn met de camera's erbij (enfin, van Marie geloof ik het wel :unsure:), maar het zou heel interessant zijn om ze in een business context bezig te zien. Maar dat was expliciteit niet in deze serie opgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd, Victor staat binnen Plopsa in voor een heel deel van de operatie ook als rechterhand van Gert&Hans.

Heeft ook, net zoals Gertje, een heel aandeel in de scenario's die effectief in de musicals/parken komen.

Ja goed, maar dat wil niks zeggen over uw inzicht of vermogen grote hoeveelheden leerstof te verwerken.
En niemand is zo naïef te denken dat Victor binnen Plopsa zijn functie heeft puur gebaseerd op kunde, is toch gewoon owv "zoon van".
Pas op, ik heb er niks op tegen hoor, maar ben dus benieuwd of hij dat examen PPL gaat kunnen volbrengen.
 
Ik dacht dat Gert al meermaals gezegd heeft dat z'n kinderen geen voorkeursbehandeling genoten in het bedrijf? Dat ze dus niet zomaar ergens gezet worden en dan maar hun naam gebruiken om daar te blijven zitten?
Viktor heeft zich volgens mij ook al gewoon opgewerkt van wat losse scenario's te schrijven naar een grotere rol binnen de fictie van Studio 100.
 
Ik dacht dat Gert al meermaals gezegd heeft dat z'n kinderen geen voorkeursbehandeling genoten in het bedrijf? Dat ze dus niet zomaar ergens gezet worden en dan maar hun naam gebruiken om daar te blijven zitten?
Viktor heeft zich volgens mij ook al gewoon opgewerkt van wat losse scenario's te schrijven naar een grotere rol binnen de fictie van Studio 100.

Juist het is omwille van het onbetwist acteer- en zangtalent van Marie Verhulst dat zij haar vader heeft opgevolgd als baasje van Samson.

Dat geloof je nu toch zelf niet? :rofl:

Lijkt mij vooral dat het twee gemiddeld getalenteerde jonge mensen zijn die omwille van hun naam en afkomst niet anders kunnen dan ergens een rol te krijgen binnen het bedrijf. Ze zullen hier wel door de juiste mensen omringd worden zodat ze niet te veel schade kunnen aanrichten, maar voor de rest zou ik me daar niet te veel illusies bijmaken hoor.
 
Juist het is omwille van het onbetwist acteer- en zangtalent van Marie Verhulst dat zij haar vader heeft opgevolgd als baasje van Samson.

Dat geloof je nu toch zelf niet? :rofl:

Lijkt mij vooral dat het twee gemiddeld getalenteerde jonge mensen zijn die omwille van hun naam en afkomst niet anders kunnen dan ergens een rol te krijgen binnen het bedrijf. Ze zullen hier wel door de juiste mensen omringd worden zodat ze niet te veel schade kunnen aanrichten, maar voor de rest zou ik me daar niet te veel illusies bijmaken hoor.
En daar lijkt mij ook eerlijk gezegd niks verkeerd mee.
 
Juist het is omwille van het onbetwist acteer- en zangtalent van Marie Verhulst dat zij haar vader heeft opgevolgd als baasje van Samson.

Dat geloof je nu toch zelf niet? :rofl:

Lijkt mij vooral dat het twee gemiddeld getalenteerde jonge mensen zijn die omwille van hun naam en afkomst niet anders kunnen dan ergens een rol te krijgen binnen het bedrijf. Ze zullen hier wel door de juiste mensen omringd worden zodat ze niet te veel schade kunnen aanrichten, maar voor de rest zou ik me daar niet te veel illusies bijmaken hoor.
Marie kan echt wel degelijk zingen. Acteren, dat valt te bekijken, al vond ik haar in januari tijdens de kerstshow best ok als vervanger van Gert. Ze heeft natuurlijk niet de humor van haar vader, die is naar de zoon gegaan ;)
Overigens vond ik het ook gewoon logisch dat Marie het nieuwe baasje van Samson werd. Stel u voor dat James Cooke ofzo het nieuwe hoofdpersonage werd in die serie :help:
 
Ik denk dat de familie Verhulst erg VVIP was want de mevrouw van Sunweb was daar hoogstpersoonlijk bij de minste klacht, een vergeten strik voor het kostuum! Dit reclamemoment van 3 afleveringen mocht niet mislopen.

faHHBVd.png

Dat is vrij standaard als je butler service hebt, die springen bijna letterlijk voor je. Zolang je geen onmogelijke dingen vraagt, gaan ze echt heel hard proberen te doen wat je vraagt. Dat zelfs 24/7, net zoals de concierge service.
 
En daar lijkt mij ook eerlijk gezegd niks verkeerd mee.
Inderdaad.
Is toch vrij standaard dat wanneer er ouders een bedrijf uit de grond stampen dat de kinderen daar in meegaan?
Als dat bij de lokale vastgoedmakelaar of vloerder gebeurd kraait er geen haan naar, maar hier moeten ze zich plots verantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad.
Is toch vrij standaard dat wanneer er ouders een bedrijf uit de grond stampen dat de kinderen daar in meegaan?
Als dat bij de lokale vastgoedmakelaar of vloerder gebeurd kraait er geen haan naar, maar hier moeten ze zich plots verantwoorden.
Natuurlijk is daar niets mis mee. Mijn reactie ging dan ook louter over een post hierboven waarin staat dat Gert Verhulst geen voorkeurbehandeling zou geven aan zijn kinderen binnen het bedrijf, wat natuurlijk onzin is. De enige reden dat Marie en Victor verhulst een functie bekleden binnen het bedrijf is omdat ze zoon of dochter van zijn, niet omdat ze bovenmatig getalenteerd zijn om die functie uit te oefenen.
 
Wie hier een account heeft weet hoeveel het kost en wie het effectief heeft betaald:

 
Victor... Ik ben er echt zo goed als zeker van dat Gert slapeloze nachten heeft gehad over wat er van die jongen moet worden en dat er heel wat constructies zijn opgezet zodat bij Gerts overlijden de gieren weinig/geen kans krijgen. Hij lijkt me wel goed van inborst, waar ik bij die Marie dan weer aan twijfel.
 
Wie hier een account heeft weet hoeveel het kost en wie het effectief heeft betaald:

De prijzen die de Sunweb dude vermeldt, zijn wel nog lager dan wat ik online zelf vond voor dezelfde suite als waar Ellen/Gert in verbleven.
Hij zegt 10k voor 4, als ik het uitrekende voor m'n gezin (2+2 jonge kinderen), kwam ik uit op 12.500 euro.
Ze laten je wel in't ongewisse of het betaald werd of niet. Maar ze laten uitschijnen dat het helemaal door Sunweb gesponsord werd.
 
Victor... Ik ben er echt zo goed als zeker van dat Gert slapeloze nachten heeft gehad over wat er van die jongen moet worden en dat er heel wat constructies zijn opgezet zodat bij Gerts overlijden de gieren weinig/geen kans krijgen. Hij lijkt me wel goed van inborst, waar ik bij die Marie dan weer aan twijfel.

Waarom denk je dat ?
Viktor en Marie moeten normaal nooit werken als ze willen met zo een erfenis. Denk niet dat Gert daar van wakker ligt 😉

Viktor doet zich ook dommer voor dan hij is op tv denk ik. Als hij geen domme dingen doet kan hij voor de rest van zijn leven mee in het media wereldje.

De Verhulstjes zijn er ook maar gekomen omdat zijn programma viktor vlogt (online) toch ook een klein succes was.
 
Viktor vlogt was promo voor de verhulstjes en begon met opnames als die van de verhulstjes al liepen. Ze overlappen elkaar deels.

Uiteraard ligt Gertje niet wakker of dat hij iets kan nalaten aan die 2. Wel van diegenen die hun zakken gaan trachten te zitten. Ik denk dat zulke nalatenschappen veel aandacht trekken van de verkeerde personen. Ik acht de kans groot dat hij op latere leeftijd zijn aandeel Studio 100 zal cashen (onder strenge voorwaarden), want dat overnemen zie je nu toch geen van beide doen?
 
Viktor vlogt was promo voor de verhulstjes en begon met opnames als die van de verhulstjes al liepen. Ze overlappen elkaar deels.

Uiteraard ligt Gertje niet wakker of dat hij iets kan nalaten aan die 2. Wel van diegenen die hun zakken gaan trachten te zitten. Ik denk dat zulke nalatenschappen veel aandacht trekken van de verkeerde personen. Ik acht de kans groot dat hij op latere leeftijd zijn aandeel Studio 100 zal cashen (onder strenge voorwaarden), want dat overnemen zie je nu toch geen van beide doen?
De vlog van Viktor was wel degelijk de aanleiding van de reeks.

Bij Vier zagen ze potentieel in de realityreeks na het succes van de onlinereeks Viktor vlogdown. Viktor Verhulst legde met zijn camera toen de dagelijkse bezigheden ten huize Verhulst vast. Die reeks kon volgens de zender rekenen op 6,7 miljoen views op vier.be en Youtube.

Gert heeft nog "maar" 25% van de studio 100 aandelen. Dus ze gaan niet zomaar de baas spelen. Als hij wilt kan hij ze direct verkopen aan couke 😉
 
De cruise-episodes zijn afgelopen, de laatste aflevering van het seizoen gaat over hun kerstclip. Deze komt niet uit op kerstavond zondag maar op kerstdag maandag om 20:55.
 
Victor die bijna begint te brullen als een kleuter omdat ze zingen voor zijn verjaardag. Want het was not my verjaardag. Die kerel heeft toch ook wel serieuze autistische trekjes. Idem met die strik dat hij niet mee had.

En wat was dat met zijn Engels? Dat was er toch gewoon om doen? Want ik heb hem in vorige seizoenen wel al normaal Engels horen praten.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan