De Verhulstjes Seizoen 5

Gert Verhulst niet slim noemen? Denk dat ge u daar serieus aan kunt mispakken.. neemt niet weg dat ge niet 'slim' moet zijn om succesvol te zijn natuurlijk.
Idd, eens in een podcast met Hans Bourlon gehoord dat mensen er verkeerdelijk vanuit gaan dat Gert het creatieve brein is en hij het zakelijke. Het is eigenlijk omgekeerd.
 
Ze hebben daar toch een fixatie op eieren, gezinsomeletten noemen ze het:
IDRYzEp.png

Achter die mannen wil ik niet naar het wc gaan in ieder geval. Niks stinkt harder als mensen die veel proteïne eten/-shakes drinken.

100% betaald door Sunweb in dit geval
Mss zelfs meer dan 100%

En speciaal vanuit Hamburg vertrokken zodat er wss amper Vlamingen op zitten

Tis ni dat Gert het geld niet heeft eh.
 
Ze zijn vertrokken vanaf Kiel, dus blijkbaar eerst effe een vlucht naar Hamburg. Dat is ocharm 5-6 uur rijden.

Wij zijn daar 1 dag voordien vertrokken van Kiel naar Oslo En hun boot lag daar een kade verder. We dachten dat wij een gigantische boot hadden. (Colorline Fantasy) tot we langs deze van hun kwamen gevaren. Hoe gigantisch kan zo een ding zijn. Waanzinnig.
Ze kunnen ook op den boot stappen in Antwerpen he
 
Vanaf deze week gaan ze op cruise. De naam van Sunweb kwam prominent in beeld, ze blijken sponsor zie ik in de reclameblokken. Er kwamen nog een paar verplichte promolijntjes dat het schip nieuw is, een grote stad, dat je daar alles kan doen enzovoort. Niets dan voordelen zo'n cruise, zeker niet voor oude mensen alleen :)
Ah, waren er reclameblokken? Dat was mij niet opgevallen. Mij leek het 1 groot reclameblok voor "de meest vervuilende vorm van vakantie".
Wordt vervolgd volgende week...

 
100% betaald door Sunweb in dit geval
Mss zelfs meer dan 100%

En speciaal vanuit Hamburg vertrokken zodat er wss amper Vlamingen op zitten

En ze zaten in de Yacht Club, het exclusieve gedeelte van het schip met butlers, concierges, aparte bar/restaurant, ...

Het is hen gegund. Ook ooit een paar keer op zo'n ship within a ship gezeten en dat is toch wel genieten. Maar voor gewone mensen helaas onbetaalbaar.
 
En ze zaten in de Yacht Club, het exclusieve gedeelte van het schip met butlers, concierges, aparte bar/restaurant, ...

Het is hen gegund. Ook ooit een paar keer op zo'n ship within a ship gezeten en dat is toch wel genieten. Maar voor gewone mensen helaas onbetaalbaar.
Ik heb het eens opgezocht. Als ik een weekje met de vrouw en 2 bengels in die bewuste kajuit wil, kost mij dat 11.000 euro :D :D :D
En Viktor en Marie hebben elk een aparte kajuit? :eek:
 
Ik heb het eens opgezocht. Als ik een weekje met de vrouw en 2 bengels in die bewuste kajuit wil, kost mij dat 11.000 euro :D :D :D
En Viktor en Marie hebben elk een aparte kajuit? :eek:
is propere reclame voor Sunweb (en MSC ook wel natuurlijk) dus zal allemaal wel gratis/gesponsord zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Sunweb en MSC bereiken minstens 500.000 kijkers live en nog veel meer nadien met 2 of zelfs 3 afleveringen cruise-genot (het is al lang geleden dat op Vlaamse tv de cruisesector zoveel uren prime time exposure kreeg). Die doen zeker een goede deal. Ondertussen wordt het nog eens opgerakeld in de week- en dagbladen op papier en online. Qua reclame-investering is het relatief goedkoop;

Ik kan @Chauffagist begrijpen dat het saai lijkt. Velen kijken maar er gebeurt eigenlijk weinig "spannends". Het zijn geen mensen waar veel mee gebeurt, liefst zouden ze gewoon in de zetel liggen maar daar maak je geen programma mee. Dus verzinnen ze enkele evenementen om te bezoeken en "ik ga naar de bakker". De jeugdherinneringen van Gert worden nog grondig uitgespit om de komende seizoenen op te vullen, de cruise is een godsgeschenk waar veel te zien is en toevallig ook de familie Verhulst in beeld.
 
Ik denk niet dat reclame zo werkt. Eerder 50% korting (zeker omdat ze weten dat Gertje het kan betalen)
Je zou nog verschieten hoeveel geld er in omgaat.
En zeker voor iets dat zo prominent in beeld komt, het zou mij niet verbazen dat ze niet alleen de hele trip kado gekregen hebben maar daar bovenop nog andere zaken er bij hebben gekregen.
Dat Gert het kan betalen is van 0 relevantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die hebben echt letterlijk enkel die plekken ongeboekt nodig (wat wel gebeurd) en het is quasi gratis voor hen. Dat is echt een topdeal voor beide partijen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan