De Verhulstjes Seizoen 5

Gert weet zeer goed waar hij met bezig is. Een dosis geluk met Samson en Gert, maar dat weten uitbouwen tot een een hit van de 90's op meerdere vlakken. Ook in die tijd waren er al kerstshows, optredens, etc. Gert is volgens mij de grondlegger van de "kinderhelden" ook buiten het scherm naar het volk brengen met shows, merchandise, tot zelfs voeding. Dat was voor Samson en Gert eerder ondenkbaar in België, of toch zeker voor de kinderprogramma's.
 
8710212921263084072
 
Het leek wel of Gertje heel de Ardèche had afgehuurd, zo rustig dat het daar was.
Die mannen gaan altijd 2e helft van mei tot midden juni. De zomer is nu eenmaal topseizoen voor plopsa ;).
Ze hebben dat in het studio 100 theater vermeld tijdens voorstelling star line eind mei, was de laatste show omdat meerendeel van studio 100/plopsa dan verlof neemt om er te staan tegen de zomermaanden/najaar.

In plopsaland loop je eind mei-midden juni ook alleen. Kinderen hebben toesten/examens..
 
Gert heeft chance gehad? Die kerel heeft een heel imperium uitgebouwd 😂

Sommigen gaan zelfs zeggen dat de sterren op één lijn stonden, om niet te moeten toegeven dat hij gewoon een erg succesvol zakenman geworden is.

Zelfs na een one-shot "luck" Samson waren bijna al zijn vervolgprojecten telkens een schot in de roos. Dat noem ik niet geluk, maar zakelijk inzicht.
 
Denk dat Gert ondertussen ook wel door heeft dat zijn 'ik ben maar ne simpele mens' persona eigenlijk 1 van zijn beste troeven is, zowel als media figuur als in zaken. Doet zich graag wat dommer voor dan hij werkelijk is maar weet perfect wat scoort en wat niet, en zeker binnen zijn niche is hij toch wel de opperbaas gebleken. Letterlijk en figuurlijk.

Enfin, hhad het niet durven denken, maar ik ben blij dat de verhulstjes terug op TV zijn. Kvind dat eigenlijk een leuke familie, die hebben onderling een plezante en gezonde dynamiek.
 
Ellen was wel niet in regel met haar M nummerplaat 😁
't Was erg ...
- geen handschoenen
- geen jas met lange mouwen
- geen schoeisel dat de enkels beschermt
- (hopelijk was die lange broek lang genoeg, men noemt dat een driekwart broek, dacht ik)
- rijden op het fietspad
Ik vraag me af of ze zich daar eigenlijk bewust van is.
En dan tegen Viktor, met z'n SB-nummerplaat,: "niet te rap, he" 🤣

Trouwens, reed Viktor op een bepaald moment ook niet op een fietspad dat verboden is voor een bromfiets klasse B?
Het was een tweerichtingfietspad, je zag de verkeersborden dus enkel voor de tegenliggers. Gewoonlijk geldt dat in beide richtingen, al weet je natuurlijk nooit (met 't stad).
 
Valt zo'n elektrische Vespa niet onder een bromfiets, en dus per definitie uitgesloten van beschermende kledij? (buiten valhelm natuurlijk).
 
Ik heb ook nog een electrische scooter gehad met M nummerplaat [heeft te maken met hoeveel cc ze het vergelijken, de mijne was gelijk aan 125cc en ik moest dus ook in regel zijn qua kledij zoals op een moto]
 
Vanaf deze week gaan ze op cruise. De naam van Sunweb kwam prominent in beeld, ze blijken sponsor zie ik in de reclameblokken. Er kwamen nog een paar verplichte promolijntjes dat het schip nieuw is, een grote stad, dat je daar alles kan doen enzovoort. Niets dan voordelen zo'n cruise, zeker niet voor oude mensen alleen :)
 
Alweer een mooi voorbeeld van de slimheid van Gert: al die reizen zijn uiteraard 100% van de vennootschap 👌 de camera’s moet je er helaas wel bij nemen
 
Alweer een mooi voorbeeld van de slimheid van Gert: al die reizen zijn uiteraard 100% van de vennootschap 👌 de camera’s moet je er helaas wel bij nemen
100% betaald door Sunweb in dit geval
Mss zelfs meer dan 100%

En speciaal vanuit Hamburg vertrokken zodat er wss amper Vlamingen op zitten
 
100% betaald door Sunweb in dit geval
Mss zelfs meer dan 100%

En speciaal vanuit Hamburg vertrokken zodat er wss amper Vlamingen op zitten
Ze zijn vertrokken vanaf Kiel, dus blijkbaar eerst effe een vlucht naar Hamburg. Dat is ocharm 5-6 uur rijden.

Wij zijn daar 1 dag voordien vertrokken van Kiel naar Oslo En hun boot lag daar een kade verder. We dachten dat wij een gigantische boot hadden. (Colorline Fantasy) tot we langs deze van hun kwamen gevaren. Hoe gigantisch kan zo een ding zijn. Waanzinnig.
 
Terug
Bovenaan