De Slimste Mens ter Wereld 2024

Ze was haar best niet ah doen hé , dat heeft Erik nog niet veel meegemaakt en al zeker niet tijdens de finaleweken.
Aster verwoorde het goed op het einde. Ik denk dat Raven gewoonweg echt geen goesting meer had om te komen.

Dan had ze moeten afzeggen zoals Mignolet, dit was wel je kop willen laten zien op de Vlaamse TV, maar niet de moeite willen doen om het spel te spelen. Zwak. Toch zeker in de finaleweken, in de "gewone" afleveringen tot daaraan toe nog.

(En ik kon die qua humor dan nog best wel appreciëren).

Dan had ze moeten afzeggen zoals Mignolet, dit was wel je kop willen laten zien op de Vlaamse TV, maar niet de moeite willen doen om het spel te spelen. Zwak. Toch zeker in de finaleweken, in de "gewone" afleveringen tot daaraan toe nog.

(En ik kon die qua humor dan nog best wel appreciëren).

krijgen ze geen klein bedrag per aflevering + wrsclk nog onkosten ?
Voor Mignolet is dat peanuts , maar denk voor sommige (enkele) dat het een mooi bedrag is om een avondje te quizen.
misschien daarom dat ze nog eens kwam :p

krijgen ze geen klein bedrag per aflevering + wrsclk nog onkosten ?
Voor Mignolet is dat peanuts , maar denk voor sommige (enkele) dat het een mooi bedrag is om een avondje te quizen.
misschien daarom dat ze nog eens kwam :p

Ik dacht iets van €400 per aflevering, bruto wss.

Ik dacht iets van €400 per aflevering, bruto wss.
En efkes reclame maken voor Alcatraz!

Dool is trouwens echt wel goed.

Ik denk dat zij, zoals vele hier ook terecht de opmerking maken, de bemerking maakt dat je eigenlijk echt niet zo veel moet weten om in die finale weken te geraken. beetje zeveren tussendoor en ze zat nog bijna in de volgende aflevering.

Het is toch maar een zwak programma geworden.
Dit is het laatste seizoen geweest voor mij. Triestiger dan dit gaat het niet worden.

Raven was eerst nog wel lachen, maar gedroeg zich nu gewoonweg belachelijk. Wat een triestig gedoe was me dat zeg.

Het is toch maar een zwak programma geworden.
Dit is het laatste seizoen geweest voor mij. Triestiger dan dit gaat het niet worden.
Noem eens een paar Vlaamse alternatieven waarmee je nog eens goed kunt lachen.
Nog één week en het is weer gedaan met de humor op TV en kunnen we weer naar afgelikte programma's kijken.

Wat een absolute k*vraag alweer in de finale. Weg spanning. Appeltans krijgt het gewoon cadeau.
Gewoon wat landen opsommen. Ach ja, heel de aflevering was alweer zo fake als de meeste influencers hun Instagram account. Ik snap oprecht niet hoe je als jury zo fake kan glimlachen voor een camera. Alsof ze die moppen allemaal fantastisch vinden. En dan heb ik het over meer dan 15 juryleden, voor alle duidelijkheid. Acte de présence mag je redelijk letterlijk opnemen in dit geval. Ze hebben allemaal zoveel talent, en toch bezwijken ze allemaal om eens mee te doen in de jury van DSMTW 😕

Aster wel op niveau. Hij kan het Daphne nog knap lastig maken. En Timon uiteindelijk wel verdiend door, Roosje had echt een offday.

Terug
Bovenaan