Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met alle respect, maar Grootaerts zou wss graag zijn kinderen verkopen om terug relevant gevonden te worden. Heeft hij tijdens covid ook geprobeerd met zijn antivax discoursDeze week nog een artikel gelezen waar Alain Grootaerts dit gewoon letterlijk revealde dat ze hem liever niet als winnaar wouden, en dan maar wat vragen gaven waarvan ze dachten dat hij er weinig van kende. Wat echter mislukte.![]()
Hoe pas je nu je priors aan nu het resultaat bekend is?Daar zal men wel voor zorgen?
Grootste reden waarom ik hier niet meer kan naar kijken. Zo makkelijk te beïnvloeden deze "Quiz".
Omdat het iets is waar ik mij al altijd aan heb geërgerd in de format. Het belang van vooral de filmronde. En hoe makkelijk dat te sturen is.Verschiet ervan dat je dat zo simpel slikt, eigenlijk.
Ge zegt net dat het bij Alain mislukt is, dus maw hoe kunnen zij nu weten wat moeilijk is voor iemand? Videofragmenten is voor iedereen anders en is al verschillende keren bewezen.Omdat het iets is waar ik mij al altijd aan heb geërgerd in de format. Het belang van vooral de filmronde. En hoe makkelijk dat te sturen is.
En nee, Daphne heeft niet gewonnen, maar het scheelde maar 5 seconden. Ik beweer ook niet dat alles in detail wordt gestuurd hè.
Jennifer is toch een leuke, toffe meid?Goed, boeit mij allemaal niet meer sinds er vreselijke figuren in de jury zitten. Maar een geloofwaardige quiz heb ik het nooit gevonden.
de redactie is inderdaad in rouw (ik weet dat via interne bron)En nee, Daphne heeft niet gewonnen, maar het scheelde maar 5 seconden.
Daar zal men wel voor zorgen?
Grootste reden waarom ik hier niet meer kan naar kijken. Zo makkelijk te beïnvloeden deze "Quiz".
Nee hoor, Daphne moet winnen.
Juist dat ligt al vast
Ik bedoelde dat wel sarcastisch

Dat is toch overduidelijk een mop van haar...Achja ik zag haar al heel zuur kijken bij de zin "wat gaat Vlaanderen hier van zeggen" en dat bevestigde voor mij nog eens waarom ik ze niet graag bezig zie. Content met de uitslag dus. Dat Timon ging opgegeten worden was vooraf al duidelijk geen verrassing daar dus
Daar zit je dan met je mega record om dan te verliezen op deze manier.
Heel dat spel zit toch eigenlijk heel rommelig in elkaar.