De Slimste Mens ter Wereld 2024

Deze week nog een artikel gelezen waar Alain Grootaerts dit gewoon letterlijk revealde dat ze hem liever niet als winnaar wouden, en dan maar wat vragen gaven waarvan ze dachten dat hij er weinig van kende. Wat echter mislukte. ;)
Met alle respect, maar Grootaerts zou wss graag zijn kinderen verkopen om terug relevant gevonden te worden. Heeft hij tijdens covid ook geprobeerd met zijn antivax discours

Zal wss wel IETS van aan zijn , maar ferm aangedikt

Verschiet ervan dat je dat zo simpel slikt, eigenlijk.

Verschiet ervan dat je dat zo simpel slikt, eigenlijk.
Omdat het iets is waar ik mij al altijd aan heb geërgerd in de format. Het belang van vooral de filmronde. En hoe makkelijk dat te sturen is.

En nee, Daphne heeft niet gewonnen, maar het scheelde maar 5 seconden. Ik beweer ook niet dat alles in detail wordt gestuurd hè.

Godmiljaar e.

Ik zat 2 afleveringen achter, dus die eerst bekeken. Wil de opname van de finale starten en misklik mij.
Ik zap net op het moment dat Geubels de oorkonde voorleest aan de winnaar...

Maar allez, toch al blij dat die *censored* niet gewonnen heeft.

Omdat het iets is waar ik mij al altijd aan heb geërgerd in de format. Het belang van vooral de filmronde. En hoe makkelijk dat te sturen is.

En nee, Daphne heeft niet gewonnen, maar het scheelde maar 5 seconden. Ik beweer ook niet dat alles in detail wordt gestuurd hè.
Ge zegt net dat het bij Alain mislukt is, dus maw hoe kunnen zij nu weten wat moeilijk is voor iemand? Videofragmenten is voor iedereen anders en is al verschillende keren bewezen.

Vroeger vond ik het beter, toen werd het in de zomervakantie uitgezonden en als ik mij goed herinner ook redelijk laat op de avond. Echter was het toen hetzelfde als nu een entertainment programma, geen canvascrack.

Ik bekijk nu niet meer elke aflevering soms wel de recap op play 4 of youtube voor de beste momenten. Dit jaar heeft James Cooke mij vooral verrast als jurylid, was echt grappig.

Ben toch wel content met Aster als winnaar, Daphne is obviously de betere kwisser maar begon me veel te hard te irriteren hoe ze daar zat met haar zelfvoldaan lachje van "ik ben de beste en ik weet het". Ook redelijk hoog aanstelgehalte, dan heb ik toch liever Timon en Aster die een pak bescheidener waren.

Achja ik zag haar al heel zuur kijken bij de zin "wat gaat Vlaanderen hier van zeggen" en dat bevestigde voor mij nog eens waarom ik ze niet graag bezig zie. Content met de uitslag dus. Dat Timon ging opgegeten worden was vooraf al duidelijk geen verrassing daar dus

Daar zit je dan met je mega record om dan te verliezen op deze manier.

Heel dat spel zit toch eigenlijk heel rommelig in elkaar.

Dat maakt het spel anderzijds ook wel leuk en is het ook de reden dat Timon in die finale is geraakt.
Als de vragen goed vallen kan je winnen van een betere quizzer.
-------------
Niet dat het echt iets uitmaakt voor de einduitslag, misschien is het toeval nu.
Maar in een grote finale zouden het soort vragen toch meer uitgebalanceerd mogen zijn.

in de filmpjesronde waren er toch 2 vragen film gerelateerd. (de sterkte van Daphne)
(goed toch voor 300 seconden )

ik denk over de gehele avond 2 makkelijke sportvragen (de sterkte van Aster) (goed voor 100 seconden) (Noor Vidts , en de rode lantaarn? ) .
Bij Noor is dan het woord zevenkamp dan geen trefwoord (te moeilijk? ), Maar een andere persoon die wel dezelfde sport beoefend wel een trefwoord is.

Dat is zoals zeggen wat weet je over Bart Wellens, dat Nys of Vervecken een trefwoord is :p

Terug
Bovenaan