De Slimste Mens ter Wereld 2024

Waarom schrijf je "kook" ipv coke? Een opwelling van moedertaalliefde?

Denk je dat alle mensen die op tv de revue passeren van onberispelijk moreel en ethisch allooi zijn (of moeten zijn)? Ik snap echt niet dat je je daar zo druk in kan maken.

Uh coke snuiven en zuipen en wat nog van drugs doen in uw vrije tijd is nog iets anders dan live op TV.
Live op TV komt dat wat marginaal(er) over.

Hebben ze coke zitten snuiven op tv?
Dunnow, was niet in de kleedkamers. Als men denkt dat iemand onder invloed van coke was tijdens de show, net ervoor zeker. Ik maak daar ook niet zo'n heisa van hoor. Zo lang het geestig blijft. Zat zijn zou nog wat lomper zijn, maar wordt wel aanvaard tot een bepaald niveau (leutig dus)

Heb maar effe gekeken naar die uitzending maar die gast in de jury naast Joost zijn oogjes stonden vrij wijd (voor het licht in die studio ) en er was maar weinig pupil reactie op licht . ;)

Vandaag enkele afleveringen kunnen inhalen.

WTF is die jury van donderdag. Joost en who the f die andere rare kwiet is.
En die Tom Erebout, wat voor iets is da jong? En zijn "accent".
En dan nog die Lucy Baeten die een vraag mocht stellen :puke:

Ik heb voor het eerst in jaren op het punt gestaan om de aflevering af te zetten.

Maar Hetty :love2:

1 voordeel, vanaf morgen toch 7 afleveringen zonder die *censored* van een Daphne.

Amai, precies mijn vader 30j geleden die ik hier hoor :D
Ik vond de aflevering met Joost en Gover net één van de vermakelijkste van een bijzonder vlak seizoen. Is het eens niet de gladgestreken mopjes, dan is het weer niet goed. Ik vind het altijd fijn als zo'n gast de grenzen opzoekt en de boel wat in het honderd schopt. Niet altijd, maar zo eens hier en daar eentje is ook wel nodig. Urbanus, Johan Anthierens...

Ik ben toch ook vooral blij dat we nu een aantal afleveringen zonder Daphne kunnen -> in het begin vond ik haar meer dan ok maar begon echt neig tegen te steken op den duur, 't begon meer en meer op een typetje te lijken

Ik vond de aflevering met Joost en Gover net één van de vermakelijkste van een bijzonder vlak seizoen. Is het eens niet de gladgestreken mopjes, dan is het weer niet goed. Ik vind het altijd fijn als zo'n gast de grenzen opzoekt en de boel wat in het honderd schopt. Niet altijd, maar zo eens hier en daar eentje is ook wel nodig. Urbanus, Johan Anthierens...
Ik ga u voor ne keer eens 100% gelijk geven. Was (of leek) 1 van de minst gescripte afleveringen sinds mensenheugenis.

Ik heb nooit geklaagd of een opmerking gemaakt dat ik enkel gladgestreken mopjes wil.

Ik vind Soundos bvb wel tof, die Anastasya ook.
Ik herinner me nog van lang geleden dat Frank Focketyn begint te dansen met zijn castagnetten en met de jury-desk en al op de grond viel, hiarisch.
Ik heb niet liever dan unscripted chaos, zo lang het enigsinds grappig is.

Maar ik vond die Gover gewoon dwaas, niets grappig aan. En op welke manier zocht hij de grenzen op volgens u? Door zogezegd naar het toilet te moeten?

Het is idd een heel plat seizoen.
Maar dat komt ook omdat de meeste interessante deelnemers er veel te snel uitliggen en bvb Roosje en Daphne er veel te lang inbleven.
Die Daphne is 0,0 grappig, heel belerend, irritant en krijgt veel te veel complimenten dat het echt cringy wordt. Ook bij bijna elke doe-opdracht kreeg zij de 10 seconden terwijl 9/10 keer een andere deelnemer een pak beter daarin was.

Voila eens het ging om "zou Daphne het record breken" was het om zeep want dan werd er ook alles aan gedaan om het zover te krijgen. Neem nu die doe-opdracht waarin ze zo goed mogelijk een wielercommentator moesten imiteren. De 2 andere kandidaten doen dat best sterk komt zij daar af met een onnozel "Mathieu ik draag u kind" gedoe. Ja sorry maar das de opdracht niet dus win je sws niet. Bart Cannaerts was funny en een sterke speler tegelijk, dat was geweldig. Ik vond Roosje ook best funny en speelde sterk. En een goed seizoen van de slimste mens is voor mij 1 waar de beste kandidaten ook de leukste zijn en ze ook niet zodanig lang er in blijven dat je ze beu bent.

Daphne was 3 afleveringen leuk ofzo. Daarna was ze al helemaal niet grappig meer en eens aflevering 8 was de spanning ook uit de reeks want ge wist toch al op voorhand wie er ging winnen en als ze dan is de finale moest spelen wist ze ook wel hoe het te spelen. Als die twee elementen al ontbreken ja dan wordt het moeilijk om nog echt leuke tv te maken.

't Zal toch ook het laatste seizoen is dat ik ga kijken, ik moet mezelf echt forceren om dit seizoen nog uit te zien. Ik ken niet alleen 80% van de kandidaten gewoon niet, maar het niveau van zowel het kwisgedeelte/de kandidaten als het amusementsgedeelte vond 'k dit jaar echt zwak.
Daphne ben ik ook echt beu gezien, die straalt woke uit maar flapt er zelf al te vaak nogal denigrerende uitspraken uit, en ze is gewoon veel te aanwezig voor iemand die totaal niet grappig is. Ik zie ze volgend jaar nog in de jury terechtkomen.

Nee. Misschien Mohsin mee in de jury volgend jaar. Maar ik vermoed dat Daphne waarschijnlijk een ander programma of iets zal krijgen op de zender.

Terug
Bovenaan