Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben ze coke zitten snuiven op tv?Uh coke snuiven en zuipen en wat nog van drugs doen in uw vrije tijd is nog iets anders dan live op TV.
Live op TV komt dat wat marginaal(er) over.
Dunnow, was niet in de kleedkamers. Als men denkt dat iemand onder invloed van coke was tijdens de show, net ervoor zeker. Ik maak daar ook niet zo'n heisa van hoor. Zo lang het geestig blijft. Zat zijn zou nog wat lomper zijn, maar wordt wel aanvaard tot een bepaald niveau (leutig dus)Hebben ze coke zitten snuiven op tv?

En die Tom Erebout, wat voor iets is da jong? En zijn "accent".
Kende haar niet maar gelijkenis is inderdaad treffend.Is precies de "mannelijke" versie van Fairuza Balk.
Blik, tanden en schmink, trekt er grellig op.
.Joost ben ik 100% zeker.Het is erg dat ik niet kan zeggen wie jullie als cokesnuiver aanduiden en ik niet weet of het nu over Joost, Grover of de stylist is.
Ik ga u voor ne keer eens 100% gelijk geven. Was (of leek) 1 van de minst gescripte afleveringen sinds mensenheugenis.Amai, precies mijn vader 30j geleden die ik hier hoor
Ik vond de aflevering met Joost en Gover net één van de vermakelijkste van een bijzonder vlak seizoen. Is het eens niet de gladgestreken mopjes, dan is het weer niet goed. Ik vind het altijd fijn als zo'n gast de grenzen opzoekt en de boel wat in het honderd schopt. Niet altijd, maar zo eens hier en daar eentje is ook wel nodig. Urbanus, Johan Anthierens...
Ik heb nooit geklaagd of een opmerking gemaakt dat ik enkel gladgestreken mopjes wil.Amai, precies mijn vader 30j geleden die ik hier hoor
Ik vond de aflevering met Joost en Gover net één van de vermakelijkste van een bijzonder vlak seizoen. Is het eens niet de gladgestreken mopjes, dan is het weer niet goed. Ik vind het altijd fijn als zo'n gast de grenzen opzoekt en de boel wat in het honderd schopt. Niet altijd, maar zo eens hier en daar eentje is ook wel nodig. Urbanus, Johan Anthierens...
Sowieso, contract is wss al getekend.Ik zie ze volgend jaar nog in de jury terechtkomen.