Polle32
Well-known member
Serieuze vraag: voel je je daardoor bedreigd of zie je daarin een afkeur voor jouw levensstijl?En maar schaamteloos een stukje over polyamorie pushen om het volk weer wat bij te leren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieuze vraag: voel je je daardoor bedreigd of zie je daarin een afkeur voor jouw levensstijl?En maar schaamteloos een stukje over polyamorie pushen om het volk weer wat bij te leren
Nee, maar het komt gewoon geforceerd over, want het eerste wat Daphne zegt is "mensen doen altijd alsof..." en dan komt dat voor mij wat belerend over. Net zoals met de LGBTQI+ lettertjes. Voor mij lijkt dat alsof ze in de producerkamer zitten: en nu gaan we DEI onderwerp X pushen, en Daphne ziet haar kans.Serieuze vraag: voel je je daardoor bedreigd of zie je daarin een afkeur voor jouw levensstijl?
“Komt geforceerd over”Nee, maar het komt gewoon geforceerd over, want het eerste wat Daphne zegt is "mensen doen altijd alsof..." en dan komt dat voor mij wat belerend over. Net zoals met de LGBTQI+ lettertjes. Voor mij lijkt dat alsof ze in de producerkamer zitten: en nu gaan we DEI onderwerp X pushen, en Daphne ziet haar kans.

een voordeel om als voorlaatste deelnemer erbij te komen. De deelnemers die nu nog komen zijn allemaal personen die reeds wat rondes hebben overleefd.
Weldegelijk een nadeel, nu moet ze 10 afleveringen het afleggen tegen de beste deelnemers om te winnen. Roosje of Timon zouden kunnen winnen met minder deelnames en tegen minder sterke kandidatenIk neem aan dat je nadeel bedoelt ?
Dat is het ook lol, ik kan daar niets aan veranderen. Maar het is maar een mening op een forum“Komt geforceerd over”
“Komt belerend over”
“Lijkt mij”
Sounds like a you problem dus![]()
.Een dieptepunt. James Cooke is geniaal in vergelijking hiermee.Wat is deze jury?
vond de chaos zonder luid te zijn wel iets hebben en met momenten toch goed gelachen met die 2.Wat is deze jury?
Specifiek over de Gover Meit: ik denk dat dit ook niet de plek was om hem op te voeren, maar dat die heeft effectief wel een aantal geniale passages.En inderdaad, waarom aanvaarden we een kook-snuiver in een prime-time-top-programma met zoveel kijkers? Doe een drugstest en zet het op hln.be ffs (maar neen dat gaan we niet doen, integendeel, het is een top gast die we nu al uitnodigen om volgend jaar te komen)
Wat.. ging ge anders doen?Want we moeten al die mensen gewoon laten doen!

Nu dan moet je Joost ook al niet vragen en nergens opvoeren, das ook een dyson zeEn inderdaad, waarom aanvaarden we een kook-snuiver in een prime-time-top-programma met zoveel kijkers? Doe een drugstest en zet het op hln.be ffs (maar neen dat gaan we niet doen, integendeel, het is een top gast die we nu al uitnodigen om volgend jaar te komen)