De Slimste Mens ter Wereld 2024

Serieuze vraag: voel je je daardoor bedreigd of zie je daarin een afkeur voor jouw levensstijl?
Nee, maar het komt gewoon geforceerd over, want het eerste wat Daphne zegt is "mensen doen altijd alsof..." en dan komt dat voor mij wat belerend over. Net zoals met de LGBTQI+ lettertjes. Voor mij lijkt dat alsof ze in de producerkamer zitten: en nu gaan we DEI onderwerp X pushen, en Daphne ziet haar kans.

Nee, maar het komt gewoon geforceerd over, want het eerste wat Daphne zegt is "mensen doen altijd alsof..." en dan komt dat voor mij wat belerend over. Net zoals met de LGBTQI+ lettertjes. Voor mij lijkt dat alsof ze in de producerkamer zitten: en nu gaan we DEI onderwerp X pushen, en Daphne ziet haar kans.
“Komt geforceerd over”
“Komt belerend over”
“Lijkt mij”

Sounds like a you problem dus :)

Hetty kan zeker ver raken maar het is zeker een voordeel om als voorlaatste deelnemer erbij te komen. De deelnemers die nu nog komen zijn allemaal personen die reeds wat rondes hebben overleefd.

Daphne haar algemene kennis is wel top hoor, ik quiz zelf regelmatig en ze zou niet misstaan in een quizploeg. Daarnaast is ze vooral snel, dat mist toch bij velen.

Ik neem aan dat je nadeel bedoelt ?
Weldegelijk een nadeel, nu moet ze 10 afleveringen het afleggen tegen de beste deelnemers om te winnen. Roosje of Timon zouden kunnen winnen met minder deelnames en tegen minder sterke kandidaten

Edit: mea culpa, inderdaad nadeel bedoelde ik

Ik vind die ook dik in orde eigenlijk gisteren ook.

Iets te vaak over zijne vent bezig misschien maar bon teken dat hij hem graag ziet zeker.

Let op mijn woorden: programma's als DSMTW tonen aan dat we binnen 5 jaar enkel nog freaks gaan zien in entertainment programma's. Goed nieuws voor de minder slimme mensen die influencer willen worden en het willen maken. Hetty was gisteren de meest normale, dat zegt al genoeg. En in deze tijden mag je natuurlijk niet meer reageren op die extravagante mensen. Gewoon zo luid mogelijk roepen zoals Soundos en je komt er wel. Wie daarop reageert, wordt de mond gesnoerd. Want we moeten al die mensen gewoon laten doen!

En inderdaad, waarom aanvaarden we een kook-snuiver in een prime-time-top-programma met zoveel kijkers? Doe een drugstest en zet het op hln.be ffs (maar neen dat gaan we niet doen, integendeel, het is een top gast die we nu al uitnodigen om volgend jaar te komen)

/rant off

En inderdaad, waarom aanvaarden we een kook-snuiver in een prime-time-top-programma met zoveel kijkers? Doe een drugstest en zet het op hln.be ffs (maar neen dat gaan we niet doen, integendeel, het is een top gast die we nu al uitnodigen om volgend jaar te komen)
Specifiek over de Gover Meit: ik denk dat dit ook niet de plek was om hem op te voeren, maar dat die heeft effectief wel een aantal geniale passages.

De boodschap en de vorm liggen vaak erg ver van elkaar. Dat maakt het wel interessant.

Nu dan moet je Joost ook al niet vragen en nergens opvoeren, das ook een dyson ze :)

Tom Waes hangt aan de schandpaal maar arm Vlaanderen heeft niet door dat Erik iemand onder invloed van kook heeft uitgenodigd om volgend jaar mee te doen als gast. Typisch Vlaanderen natuurlijk.

Bon, laptop toe. Het weekend kan beginnen. Ik heb het nodig.

Terug
Bovenaan