Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom 99% zeker?Er valt niet meer veel veilig te stellen aangezien Nederland al 99 procent zeker 1e wordt in de groep.
We hebben geluk dat op het WK de eerste twee door gaan want ik zie ons niet makkelijk door de groep raken.
De Nations League is een prijs en eentje die makkelijker te bereiken is, ik snap niet goed waarom de RD’s dat niet wat proberen aan te grijpen om ook eens een prijs te pakken te krijgen. Het is niks vergeleken met EK of WK maar het is alsnog beter dan niks.
We moeten allereerst zelf alle matchen winnen tegen Polen en Wales. Als Nederland dan ergens punten laat liggen en we winnen in NL dan zijn we nog altijd eerste. Kans is inderdaad klein, maar zoals gezegd: Gewoon alle matchen tot de laatste speeldag winnen en dan zien waar we staan. Who knows ..Er valt niet meer veel veilig te stellen aangezien Nederland al 99 procent zeker 1e wordt in de groep.
We zijn nog geen twee wedstrijden ver? En Nederland is zelf met vuur aan het spelen.Er valt niet meer veel veilig te stellen aangezien Nederland al 99 procent zeker 1e wordt in de groep.
We hebben geluk dat op het WK de eerste twee door gaan want ik zie ons niet makkelijk door de groep raken.
De Nations League is een prijs en eentje die makkelijker te bereiken is, ik snap niet goed waarom de RD’s dat niet wat proberen aan te grijpen om ook eens een prijs te pakken te krijgen. Het is niks vergeleken met EK of WK maar het is alsnog beter dan niks.
wat een goal.

We moeten allereerst zelf alle matchen winnen tegen Polen en Wales. Als Nederland dan ergens punten laat liggen en we winnen in NL dan zijn we nog altijd eerste. Kans is inderdaad klein, maar zoals gezegd: Gewoon alle matchen tot de laatste speeldag winnen en dan zien waar we staan. Who knows ..
Waarom 99% zeker?

om met een positieve noot te eindigenGewoon slechte voorzet die binnenvliegt jawat een goal.
Ik weet het niet. Leek mij niet zo heel duidelijk of dit een voorzet was.Gewoon slechte voorzet die binnenvliegt ja
Hij vloog toch heel lekker binnen.Gewoon slechte voorzet die binnenvliegt ja