De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er valt niet meer veel veilig te stellen aangezien Nederland al 99 procent zeker 1e wordt in de groep.

We hebben geluk dat op het WK de eerste twee door gaan want ik zie ons niet makkelijk door de groep raken.

De Nations League is een prijs en eentje die makkelijker te bereiken is, ik snap niet goed waarom de RD’s dat niet wat proberen aan te grijpen om ook eens een prijs te pakken te krijgen. Het is niks vergeleken met EK of WK maar het is alsnog beter dan niks.

Knap van Trossard. De betere spelers van Polen zijn er ondertussen af, Bobby ga wisselen en zet er wat jongere spelers op ajb. Geef ons CDK, Faes en/of Theate ajb!

Er valt niet meer veel veilig te stellen aangezien Nederland al 99 procent zeker 1e wordt in de groep.

We hebben geluk dat op het WK de eerste twee door gaan want ik zie ons niet makkelijk door de groep raken.

De Nations League is een prijs en eentje die makkelijker te bereiken is, ik snap niet goed waarom de RD’s dat niet wat proberen aan te grijpen om ook eens een prijs te pakken te krijgen. Het is niks vergeleken met EK of WK maar het is alsnog beter dan niks.
Waarom 99% zeker?

We moeten allereerst zelf alle matchen winnen tegen Polen en Wales. Als Nederland dan ergens punten laat liggen en we winnen in NL dan zijn we nog altijd eerste. Kans is inderdaad klein, maar zoals gezegd: Gewoon alle matchen tot de laatste speeldag winnen en dan zien waar we staan. Who knows ..

We zijn nog geen twee wedstrijden ver? En Nederland is zelf met vuur aan het spelen.

We moeten allereerst zelf alle matchen winnen tegen Polen en Wales. Als Nederland dan ergens punten laat liggen en we winnen in NL dan zijn we nog altijd eerste. Kans is inderdaad klein, maar zoals gezegd: Gewoon alle matchen tot de laatste speeldag winnen en dan zien waar we staan. Who knows ..
Waarom 99% zeker?

Nou Wales is ons zwart schaap + we werden volledig van de mat getikt door Nederland, vandaar mijn gok op 99 percent. Misschien tikkeltje pessimistisch maar ik was eerlijk gezegd echt wat gedegouteerd van de inzet tegen Nederland o_O

Overigens grote fan van Trossard :bow: om met een positieve noot te eindigen

Als we nog iets willen forceren op het WK gaan we wel gewoon de verdediging moeten dicht timmeren en rekenen op klasseflitsen vooraan.

Eens bestuderen hoe NL het aanpakte onder Van Gaal op het WK in Brazilië.

edit: goal Trossard was bewust op doel getrapt volgens mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan