Hoppa, Nederland maakt 1-2.Hoppa, Wales maakt net gelijk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa, Nederland maakt 1-2.Hoppa, Wales maakt net gelijk.

Hoppa, Wales maakt net gelijk.
Uiteraard, met die ploeg ben je ook nooit klaar.Hoppa, Wales maakt net gelijk.
Martinez gaat weer scoren bij de gemiddelde supporter met zijn positief gezwets6-1. Weireldploegsje
Ik hoop het. Trossard speelt altijd zijn match bij de Belgen. Dat kan minder zijn tot heel goed, maar hij heeft altijd wel iets dreigend.Draai of keer het hoe ge het wilt maar 6-1 is toch zeer mooi resultaat, al is het “maar” tegen Polen.
Laat Trossard maar beginnen zaterdag tegen Wales.

.Hmm ergens wel, maar voldoende om te started?Aanvallend was het allemaal wel lekker, ik vond Hazard eigenlijk terug flarden van echt goed zijn tonen. Vindt zijn ploegmaats vaak ook makkelijk.
Goh maakt mij zoveel niet uit maar ik trek mij op aan dit soort momenten en hoop stiekem dat we nog eens een last dance kunnen zien van hemHmm ergens wel, maar voldoende om te started?
Er waren flitsen en zijn techniek is incontournable maar hij komt nog veel tekort.Hmm ergens wel, maar voldoende om te started?
Mja, ook paar keer ongelukkig. Maar niet iets waarvoor je hem direct moet afrekenen.Wout Faes wil ik wel is zien spelen eigenlijk