De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
6-1 en dit gaat Martinez sterken in zijn geloof dat hij een wereldtrainer is en dat hij absoluut niets moet veranderen aan zijn aanpak :laugh:

Niettegenstaande was het leuk om veel goals te zien, dus entertainend was het wel.

Draai of keer het hoe ge het wilt maar 6-1 is toch zeer mooi resultaat, al is het “maar” tegen Polen.

Laat Trossard maar beginnen zaterdag tegen Wales.

Draai of keer het hoe ge het wilt maar 6-1 is toch zeer mooi resultaat, al is het “maar” tegen Polen.

Laat Trossard maar beginnen zaterdag tegen Wales.
Ik hoop het. Trossard speelt altijd zijn match bij de Belgen. Dat kan minder zijn tot heel goed, maar hij heeft altijd wel iets dreigend.

Bon. We hebben ons gerevancheerd. Paar jongens hebben hun kans gekregen en gegrepen

We did a good job, good reaction
Wij worden wereldkampioen! :clap::unsure:

Gewonnen, en met mooie cijfers dus ik ben content.

Betekent wel niet dat er niks mis is. Het mag duidelijk zijn dat Hazard in deze vorm geen basis plaats meer verdient. Witsel, prachtige goal, maar waar we hem echt voor nodig hebben dat doet hij niet goed genoeg meer. Volgens mij zit er dan meer toekomst in Dendoncker - Tielemans (zolang we met Bobby en zijn systeem zitten).
Er zit ook wel toekomst in deze ploeg, niet zoals weleer maar degelijke subtop met uitschietters zit er echt wel in.
De nieuwe jongens in de verdediging gaan we wel nog wat leergeld mee betalen. Faes zijn geklungel de laatste minuten hebben mijn boner wat tot een semi gereduceerd maar daar kan ik wel mee werken.
Happy fapping 😘💦💦💦.

Aanvallend was het allemaal wel lekker, ik vond Hazard eigenlijk terug flarden van echt goed zijn tonen. Vindt zijn ploegmaats vaak ook makkelijk.

Afwachten of Hazard nog wat mag spelen begin nieuwe seizoen bij Real. WK begint pas eind november he...

Want nu had die ook 0,0 matchritme uiteraard. (los daarvan geloof ik er ook niet meer in - hij zit al jaren op dit niveau te sukkelen)

Beter gewoon in Chelsea gebleven . Toen was 'm toch echt klasse ! Moet echt gewoon nu zoveel mogelijk spelen en dat gaat m niet lukken bij real . En geen idee waar wel .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan