De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen die het voetbal wat volgt, en niet Martinez noemt, weet toch dat zo een Trossard die er een goed seizoen heeft opzitten beter gaat presteren dan Hazard?

Belgen hebben er vandaag wel meer zin in dan tegen Nederland. Misschien vonden ze het allemaal zo schandalig slecht dat ze toch iets wilden tonen vandaag.

Trossard mag de volgende keer starten van mij. Dan kan Martinez Hazard nog altijd gebruiken als joker op het einde van een match om nog proberen iets te forceren.

We kunnen een wijziging van het systeem dus wel weer op onze buik schrijven, om dan tegen het eerste het beste degelijke team weer fabuleus de mist in te gaan :(.

Niet vergeten dat Polen 24e op de ranking staat en zich ook voor het WK kon plaatsen. We mogen in de nabije toekomst dan geen kans meer maken om een WK te winnen, echt belachelijk gaan we ons toch ook niet meer maken met deze kern.

Niet vergeten dat Polen 24e op de ranking staat en zich ook voor het WK kon plaatsen. We mogen in de nabije toekomst dan geen kans meer maken om een WK te winnen, echt belachelijk gaan we ons toch ook niet meer maken met deze kern.
niemand die dit ook zei, wel dat tegen een tegenstander op niveau we gewoon nergens zijn met deze opstelling/tactiek

Belgen hebben er vandaag wel meer zin in dan tegen Nederland. Misschien vonden ze het allemaal zo schandalig slecht dat ze toch iets wilden tonen vandaag.

Trossard mag de volgende keer starten van mij. Dan kan Martinez Hazard nog altijd gebruiken als joker op het einde van een match om nog proberen iets te forceren.
Dan moet je Hazard wel die z'n kapiteinsband afpakken , terecht imo maar probeer dat eens in Martinez zijn verstand te krijgen. Deze Hazard verdient geen basisplek , laat staan kapitein .

We mogen in de nabije toekomst dan geen kans meer maken om een WK te winnen, echt belachelijk gaan we ons toch ook niet meer maken met deze kern.
Real had volgens de kenners ook weinig kans om de CL te winnen ;)

Never say never .. maar niet met deze voetbaltrainer. Zet een echt deftige trainer op zijn troon en dan geloof ik echt dat het mogelijk is.
Maar nu dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan