De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij allemaal goed maar dat is gewoon JPL-middelmaat he jongens.
Als je straks een achtste finale speelt tegen Portugal of zo denk ik dat de kans kleiner is dat pakweg Origi daartegen door de mand valt dan Hugo Cuypers. Maar ja wie ben ik.

Dat eeuwige vorm-boven-kwaliteit-verhaal.
Dan moet Origi toch maar zien dat hij meer minuten sprokkelt bij A.C. Milan. Het lijkt mij niet de bedoeling om teveel spelers mee te nemen naar Qatar zonder wedstrijdritme.

En Cuypers is sowieso een nuttigere speler voor dit elftal dan Openda.
 
Dan moet Origi toch maar zien dat hij meer minuten sprokkelt bij A.C. Milan. Het lijkt mij niet de bedoeling om teveel spelers mee te nemen naar Qatar zonder wedstrijdritme.

En Cuypers is sowieso een nuttigere speler voor dit elftal dan Openda.
Cuypers? Dan zijn we officieel terug in de jaren 2002 - 2012. Dat is toch niks voor de Rode Duivels.
 
Laatst bewerkt:
Kiefer Moore : 1m96
86 goals , 30 met de kop
Denk dat zelfs Toby of Jan hem niet had kunne wegkoppen 😂😂😂
Kom kom, kunnen we eens stoppen met de smoesjeszoekerij?

Middelmatige spits van mijn kloten die letterlijk enkel deftig kan koppen. Je moet voor één gevaar opletten. Kan nog steeds gebeuren, maar het gebeurde bij Debast en dus werd hij in dit geval geklopt als een miniem. Niet Toby, niet Jan. Debast ging in de fout.
 
Kom kom, kunnen we eens stoppen met de smoesjeszoekerij?

Middelmatige spits van mijn kloten die letterlijk enkel deftig kan koppen. Je moet voor één gevaar opletten. Kan nog steeds gebeuren, maar het gebeurde bij Debast en dus werd hij in dit geval geklopt als een miniem. Niet Toby, niet Jan. Debast ging in de fout.
Zo een grote fout was het niet. Debast is kleiner, staat stil en speler komt vanuit zijn rug. Echt niet vreemd dat hij geklopt werd. Niet dat hij helemaal vrijuit gaat, maar we moeten nu ook niet overdrijven. Er ging veel meer mis voorgaande op dat duel.
 
Kom kom, kunnen we eens stoppen met de smoesjeszoekerij?

Middelmatige spits van mijn kloten die letterlijk enkel deftig kan koppen. Je moet voor één gevaar opletten. Kan nog steeds gebeuren, maar het gebeurde bij Debast en dus werd hij in dit geval geklopt als een miniem. Niet Toby, niet Jan. Debast ging in de fout.
Kom kom , ten eerste mag die voorzet ni komen . Kom kom , ne brok graniet in uwe nek die gewoon veel sterker is geen fout , das een wet van de sterkste
Kom kom , Bobby vond Debast uitstekend
Toptrainer
 
Dante Vanzeir! Of is die hype mee met Union gaan liggen?!

Gewoon diejen Boniface naturaliseren :unsure:

Als ik mocht kiezen: Onana en Lavia mee en nooit meer Witsel/Tielemans op het middenveld.
Die mannen zullen ook een stuk gemotiveerder zijn. Bij Tielemans kan je gewoon op zijn kop aflezen dat 'ie voetbal gewoon niet meer leuk vindt. En da's al een hele tijd zo.

Dat Hazard speelt ten koste van deze Trossard is ook een farce.
Dat Mertens zelfs nog wordt opgeroepen is een schande, laat staan dat die nog speeltijd krijgt.
 
Debast is zeker niet alleen de schuldge bij dat tegendoelpunt hoor (al gaat hij ook niet vrijuit). Meunier laat zijn man lopen zodat die inlopend naar de bal kan koppen, dan heb je sowieso al een voordeel tegen een verdediger die vanuit stilstand naar de bal moet springen.
 
Brighton is gewoon nog enkele niveaus lager dan Real. Dat is toch gewoon een feit.

Wat een dooddoener ook.

Het aantal goede matchen van Hazard (als 'ie al speelt) van de laatste 2 jaar kan je op één hand tellen.
Maar, Real is beter dan Brighton, dus Hazard moet spelen? :sarcastic:
 
Ik begrijp echt niet dat je hier aan de ene kant mensen hebt die niet tegen het minste puntje van kritiek kunnen tegenover Debast en aan de andere zijde mensen die de goal volledig op zijn kap willen toeschrijven. Zal vermoedelijk een uitstekende verdediger worden en dus begrijp ik dat hij zijn kans krijgt, al hoop ik echt wel dat Theate/Faes de voorkeur krijgen op het WK.

Dat Hazard mag blijven staan, ondanks zijn absoluut gebrek aan matchritme, ten koste van Trossard is een spijtige zaak, maar het is wat het is. Ik twijfel er ook niet aan dat hij sowieso elke match op het WK zal starten. Dat een Mertens überhaupt nog mag meedoen is helemaal om te schreeuwen. Ik zou er oprecht niet van verschieten als Martinez Chadli ook nog meepakt naar het WK wanneer hij 4 deftige matchen speelt met Westerlo. Voor zijn “polyvalent profiel” en zo…
 
Kom kom , ten eerste mag die voorzet ni komen . Kom kom , ne brok graniet in uwe nek die gewoon veel sterker is geen fout , das een wet van de sterkste
Kom kom , Bobby vond Debast uitstekend
Toptrainer
Daarom wacht je liefst niet tot die brok graniet in uw nek hangt. Leergeld noemt men dat. Zijn fout, punt.

Die voorzet mag niet komen, maar vanaf daar is het op zijn conto. Moet je niet flauw over doen omdat hij af en toe een paarse trui aandoet.

Ja hij is jong, ja hij is goed, ja hij heeft veel potentieel maar ja hij ging ook in de fout hier. Hij staat fysiek nog niet ver genoeg en hij zit nog op een punt dat een speler met ervaring exact weet wat hij moet doen om hem te ringeloren. Er staan 5-6 man voor hem in de pikorde.
 
Ik begrijp echt niet dat je hier aan de ene kant mensen hebt die niet tegen het minste puntje van kritiek kunnen tegenover Debast en aan de andere zijde mensen die de goal volledig op zijn kap willen toeschrijven. Zal vermoedelijk een uitstekende verdediger worden en dus begrijp ik dat hij zijn kans krijgt, al hoop ik echt wel dat Theate/Faes de voorkeur krijgen op het WK.

Ik wil graag meer zien van Faes, maar op dit moment heeft die de laatste tijd nog 1 match gespeeld, een 6-2-pandoering afgelopen weekend he. Zou natuurlijk altijd hoger moeten staan in de pikorde, Theate vanzelfsprekend ook. Maar da's wel een linksvoet, zit je daar weer mee.

Wat Debast betreft, de allerbeste pure verdediger is dat (nog) niet. Kan ook niet, want die was 3 jaar geleden nog een nummer 10. Je ziet dat daar soms aan. In duel, en laat zich ook al eens passeren. Maar heeft dat wapen van die onvoorstelbare voetjes en uitvoetballende kwaliteiten. Een lange pass zoals er weinig CV's een hebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij in de basis moet of zo. Ik kader hem maar wat.

Een Butera die er bij Anderlecht aankomt is puur verdedigend wel een beest. Voetballend ook goed, geen Debast, maar wel een hele harde goeie centrale verdediger. Staat zijn mannetje op hele indrukwekkende wijze nu al op zijn 16 in 1b. Maar da's voor later ;)
 
Cuypers? Dan zijn we officieel terug in de jaren 2002 - 2012. Dat is toch niks voor de Rode Duivels.
Echt ruim zitten we niet in topspitsen. Je mag 26 spelers meepakken naar Qatar. Dan hoop ik dat daar minstens drie centrumspitsen bij zitten. Lukaku en Batshuayi lijken me een zekerheid maar wie wordt de derde? Origi komt niet aan de bak bij A.C. Milan, Openda past niet in het systeem van Martinez en Benteke speelt in de MLS.

Nederland zit vooraan in hetzelfde schuitje en daar zie je gisteren Janssen goed invallen en een assist geven. Cuypers is een gelijkaardig type en gewoon een nuttig profiel om erbij te hebben. Ik zeg niet dat die per se mee moet maar bij mij ligt die wel in de weegschaal voor die derde plaats.
 
Daarom wacht je liefst niet tot die brok graniet in uw nek hangt. Leergeld noemt men dat. Zijn fout, punt.

Die voorzet mag niet komen, maar vanaf daar is het op zijn conto. Moet je niet flauw over doen omdat hij af en toe een paarse trui aandoet.

Ja hij is jong, ja hij is goed, ja hij heeft veel potentieel maar ja hij ging ook in de fout hier. Hij staat fysiek nog niet ver genoeg en hij zit nog op een punt dat een speler met ervaring exact weet wat hij moet doen om hem te ringeloren. Er staan 5-6 man voor hem in de pikorde.

Ja het was slecht verdedigd op die actie maar hey, het was hetzelfde als de toenmalige Tottenhamspeler Alderweireld in 2016 tegen ene Vokes van Wales of Man Utd-speler Fellaini die zich tegen Frankrijk in 2018 liet ringeloren. Zulke duels verlies je soms. Een garantie dat zoiets nooit meer gebeurt als je ervaring hebt bestaat ook helemaal niet natuurlijk.

Ik hoop dat het er uit gaat met ervaring maar dat zomaar daarop steken vind ik ook niet altijd juist. Veel te veel spelers met ervaring die die fouten ook af en toe maken.
 
Echt ruim zitten we niet in topspitsen. Je mag 26 spelers meepakken naar Qatar. Dan hoop ik dat daar minstens drie centrumspitsen bij zitten. Lukaku en Batshuayi lijken me een zekerheid maar wie wordt de derde? Origi komt niet aan de bak bij A.C. Milan, Openda past niet in het systeem van Martinez en Benteke speelt in de MLS.

Nederland zit vooraan in hetzelfde schuitje en daar zie je gisteren Janssen goed invallen en een assist geven. Cuypers is een gelijkaardig type en gewoon een nuttig profiel om erbij te hebben. Ik zeg niet dat die per se mee moet maar bij mij ligt die wel in de weegschaal voor die derde plaats.
Ik zou CDK als 3de optie reserveren. Je moet niet per se 3 echte spitsen meenemen. Kans is al vrij groot dat de 2de al maar eens heel soms aan spelen toekomt.
 
Brighton is gewoon nog enkele niveaus lager dan Real. Dat is toch gewoon een feit. Heeft niets met denigrerend te maken. Er zijn maar 2 ploegen in Engeland die op het niveau van Real zitten (City en Liverpool) de rest staat niet eens op de foto. Sevilla en Roma zijn ook meerdere niveaus lager dan Real dus geen idee wat dat hier doet in een vergelijking tss Real en Brighton
Klopt, maar wekelijks spelen in de PL of enkel trainen bij Real en daar quasi nooit van de bank komen en je zit al direct met een andere vergelijking.
Soit, ik begrijp ook wel dat Hazard speelt hoor. Die heeft zijn naam mee en je weet als verdediger dat hij, zelfs op zijn huidig niveau, nog altijd iets uit zijn schoenen kan toveren dat levensgevaarlijk is dus je kan hem geen ruimte geven waardoor er ruimte komt voor de andere spelers.

Maar Trossard verdient wel zeker zijn kans dus ik hoop dat hij die tegen NL ook krijgt en ze pakt.

Qua verdediging vond ik Debast eigenlijk helemaal niet zo slecht tbh. Ik snap ook niet waarom net hij zijn kans krijgt en Faes en Theate niet ma bon, ik heb me een pàk meer geërgerd aan de invalbeurt van Mertens...
Het is ijdele hoop maar misschien zijn Bobby zijn ogen wel open gegaan als hij een paar van zijn vaste waardes los door het ijs zag zakken tegen godbetert Wales. Er zijn er daar toch een paar die voor mijn part thuis mogen blijven van Qatar en nog enkele die niet van de bank hoeven te komen. Maar ik vrees dat we gaan mogen wachten tot we roemloos uitgeschakeld worden in de 2e ronde en Bobby eindelijk vliegt om jongere spelers een kans te zien krijgen. Hopelijk komt er dan ineens ook een coach die van dat idiote systeem met 3 CV's afstapt.
 
Ja het was slecht verdedigd op die actie maar hey, het was hetzelfde als de toenmalige Tottenhamspeler Alderweireld in 2016 tegen ene Vokes van Wales of Man Utd-speler Fellaini die zich tegen Frankrijk in 2018 liet ringeloren. Zulke duels verlies je soms. Een garantie dat zoiets nooit meer gebeurt als je ervaring hebt bestaat ook helemaal niet natuurlijk.

Ik hoop dat het er uit gaat met ervaring maar dat zomaar daarop steken vind ik ook niet altijd juist. Veel te veel spelers met ervaring die die fouten ook af en toe maken.
Iedereen maakt fouten, maar de ene zal er sneller een maken dan de ander. En het heeft geen zin om anderen hun fouten er bij te halen. Nu heeft Debast er eentje gemaakt en dat is aan verschillende zaken te wijten waar anderen gewoon veel verder in staan. Tegen een ploeg als Wales weet je dat ze gaan afkomen met een stel boomstronken met benen.

Het irriteert wel dat sommigen dat precies niet willen aanvaarden. Een fout is een fout, wie ze ook maakt.

Debast heeft ook gewoon pech. Hij breekt nu door bij Anderlecht, maar hij gaat normaliter nooit een optie zijn op het WK. Er is geen tijd om hem in te passen, want er kan niet meer worden geëxperimenteerd. De wedstrijd tegen Wales is eigenlijk een prima kans om gebracht te worden want er is inzet én de tegenstander valt mee en hij kan eens kennismaken met het tempo en fysiek van internationale matchen met de kans dat hij een foutloze wedstrijd kan spelen. Ware het niet dat we nog tal van andere verdedigers hebben die zich nog niet hebben kunnen integreren door Martinez zijn koppigheid. Dus die kans is nu gepasseerd voor de anderen om een non-option de kans te geven. Straks speelt die verder tegen janneke en mieke in de JPL terwijl Faes letterlijk met twee andere duivels naast en voor hem gaat opboksen tegen spelers genre Haaland, CR7, Gabriel Jesus enzovoort. Als er nu een moment was geweest om te schakelen... Dan had dat geweest in het voordeel van Faes imo.

We hebben letterlijk de mogelijkheid om automatismen van bij een club te gebruiken met drie spelers die nog een paar matchen samen gaan spelen en elke dag samen gaan trainen... En we laten iemand debuteren die normaal amper 10 minuten zal spelen op een WK.

En nog erger is dat die gek nog in staat is om Boyata daar weer tussen te pleuren als het WK begint.
 
Daarom wacht je liefst niet tot die brok graniet in uw nek hangt. Leergeld noemt men dat. Zijn fout, punt.

Die voorzet mag niet komen, maar vanaf daar is het op zijn conto. Moet je niet flauw over doen omdat hij af en toe een paarse trui aandoet.

Ja hij is jong, ja hij is goed, ja hij heeft veel potentieel maar ja hij ging ook in de fout hier. Hij staat fysiek nog niet ver genoeg en hij zit nog op een punt dat een speler met ervaring exact weet wat hij moet doen om hem te ringeloren. Er staan 5-6 man voor hem in de pikorde.
Ik zeg gewoon dat die fysiek is af getroefd , dat is voor mij geen fout .
Moest em de grote hebben van Hazard en hij kopt em dan erin…… tja
Heeft niks te maken met zen paars truitje .
Maar kom volgende match iem ne anders .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan