De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Faes zal wel 1e keuze worden naar het EK toe.
Hopelijk zet die nog wat stappen (hij zou het 'goed' doen bij Leicester, maar die ploeg slikt toch heel veel goals dit seizoen)
 
Is wel mooi dat die volledig zijn focus zet op antwerp, zijn blessure van vorige week weten we daar al iets van ?
 
afwachten.. Vele talenten bij RSCA die het toch niet doen uiteindelijk.

Ik gun het hem en onze nationale ploeg natuurlijk wel.
Tuurlijk :) maar kweet nog een paar jaar geleden een discussie of Tielemans of Hans moest spelen bij de RD ;)
 
Tuurlijk :) maar kweet nog een paar jaar geleden een discussie of Tielemans of Hans moest spelen bij de RD ;)
Die discussie is er pas gekomen na Tielemans meermaals zwaar teleurstelde bij de Duivels, en Hans in de Belgische competitie maar vooral ook in de CL mooie dingen toonde. Beiden waren op dat moment al lang de fase 'talent' voorbij. Totaal andere situatie dus.
 

Het is dat het nog geen 1 april is...
Toch leuk. Kan misschien helpen om de zure nasmaak die Martinez heeft achtergelaten, door te spoelen. Ben al blij dat ze iets doen, want de laatste jaren was het maar pover op dat vlak.
 
Toch leuk. Kan misschien helpen om de zure nasmaak die Martinez heeft achtergelaten, door te spoelen. Ben al blij dat ze iets doen, want de laatste jaren was het maar pover op dat vlak.
"Leuk"...
Bij het horen van die slogan had ik toch een heel ander idee dan voetbal. De zogezegde kwinkslag naar de slogan van Merkel geeft in mijn ogen toch niet een waw-gevoel. Zeker niet als die vaak smalend werd gebruikt.
En ook nog "wir schaffen das", "on va le faire" wordt vertaald in "alles geven"?
 
Een beetje een lame slogan vind ik, lang zal daar toch niet over nagedacht zijn .

Hoe gaan we onzen Duits verwelkomen ? Wir schaffen das !

Hopelijk schaffen ze het dan ook .
 
Terug
Bovenaan